Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 20:19

MyWishMax schreef:
_San87_ schreef:
Nou, ik word ook echt niet blij van wat ik hoor... Ik vraag me ook oprecht af of het allemaal wat uithaalt.

Maar goed, het is niet anders :).

Niemand wordt hier blij van. Maar demonstreren en kinderachtig fluiten en joelen heeft helemaal geen nut. Dit gebeurt omdat we het niet onder controle kunnen krijgen en ons niet aan alle maatregelen kunnen houden.

Zo'n lockdown wil niemand, ook de regering niet hoor. Alleen wat kon er nog gedaan worden? Afwachten niet iig

Ja dat zeg ik, het is niet anders.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 20:24

Aan al die reacties op de live chat van NPO 1 tijdens de toespraak van Rutte. Rutte moet dood, we beginnen revolutie, Rutte moet worden opgehangen. Wat de hack man.. soms zou ik me bijna schamen voor mijn ‘eigen’ volk...

Tuurlijk had hij misschien dingen anders kunnen doen en is het echt niet perfect, maar iemand de dood toe wensen of iemand wensen dat hij wordt opgehangen...
Laatst bijgewerkt door HorseTimeXL op 14-12-20 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 20:25

Ja erg hè? Dat mensen die zo achterlijk zijn om te denken dat Rutte dit zelf bedacht heeft om ons van onze vrijheid te beroven :+

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 20:27

Benthhh schreef:
Ja erg hè? Dat mensen die zo achterlijk zijn om te denken dat Rutte dit zelf bedacht heeft om ons van onze vrijheid te beroven :+

Inderdaad. En zeg echt niet dat ik vind dat hij of eigenlijk het Kabinet, hij is in feite even de woordvoerder, het perfect gedaan heeft maar wat ik me dan echt af vraag hoe zien ze het dat voor zich in de ziekenhuizen. Kan er gewoon niet bij...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 20:28

Gelukkig gebruiken ze ook hele sterke argumenten door homo te roepen en vrijheid nou ja meer kwam er ook niet uit

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 20:38

deksel schreef:
denisesilver schreef:
Ik erger me aan het gebrek van de gebarentolk bij de toespraak.

En dat het Erasmus de boeken niet klaar had liggen die ik nodig heb. Speciaal vandaag een eind voor gereden. Lockdown loopt tot het einde van mijn stage, en ik heb die info nodig. Hopelijk kunnen ze inscannen voor me oid.

Via de site van NPO (?) is het met gebarentaal te zien.

Ah okee, wist ik niet. Dan nog vind ik dat een toespraak met zulke gevolgen met gebarentolk op tv hoort worden uitgezonden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 20:39

Wat ontzettend respectloos van die demonstranten om de minister president zo te verstoren.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 20:47

denisesilver schreef:
/quote]
Ah okee, wist ik niet. Dan nog vind ik dat een toespraak met zulke gevolgen met gebarentolk op tv hoort worden uitgezonden.

Huh? Het was op tv wel met een gebarentolk >;), op de zender waar ik naar keek stond ze groot in beeld

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 20:48

Dat ik op een enigszins luchtige manier duidelijk wilde maken dat het niet goed met mij gaat, ik vervolgens een ' :') ' emoji terug krijg. Ja super fun om elke nacht niet tot weinig te slapen, elke dag hoofdpijn, spierpijn, benauwd, jankend op de bank liggen. Echt lachen.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 20:54

Een collega die ondanks klachten toch aan het werk ging en nu positief getest is, en morgen moet ik ondanks dat ik niet direct met hem gewerkt heb ook een test doen. :(

Oh en dat de sportscholen weer dicht moeten, takkezooi. -O-

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 20:54

_San87_ schreef:
Alles dicht, maar kerken en moskeeën mogen open blijven :').

Dat heeft met onze grondwet te maken, lijkt me dat veel mensen daar wat over te zeggen hebben als dat aangepast wordt.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:07

Tante :')

Had het geloof ik al een keer gezegd, maar het mens is 70, heeft astma, overgewicht en schijt aan de maatregelen. Maar Rutte heeft zn toespraak gehouden en nu stuurt ze in de groepsapp: 'wat zal ik weer een aandacht krijgen als kwetsbare oudere'.

Echt, schiet mij maar lek. De hele stad doorfietsen, bij jan en alleman op bezoek en als dat niet meer mag, dan is ze opeens zielig :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:10

CynthiaV schreef:
_San87_ schreef:

Dat heeft met onze grondwet te maken, lijkt me dat veel mensen daar wat over te zeggen hebben als dat aangepast wordt.

Dat weet ik. Alsnog vind ik het bizar. Brandhaarden zijn het.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:20

HorseTimeXL schreef:
Aan al die reacties op de live chat van NPO 1 tijdens de toespraak van Rutte. Rutte moet dood, we beginnen revolutie, Rutte moet worden opgehangen. Wat de hack man.. soms zou ik me bijna schamen voor mijn ‘eigen’ volk...

Tuurlijk had hij misschien dingen anders kunnen doen en is het echt niet perfect, maar iemand de dood toe wensen of iemand wensen dat hij wordt opgehangen...

En dan roepen wij zijn Nederland... Nou nee echt niet! Ik wil hier niet bijhoren!!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:25

Maar ik heb mijn kerstcadeautjes nog binnen gesleept vanmiddag :Y)
Wat een bizarre drukte ook.
Moest dierenvoer serieus hebben ze zelfs daar leek het plunderen, mensen snappen toch wel dat ze die niet dichtgooien :')

Voor mijn mindere cavia en haar vriendin had ik een zakje speciaal hooi.
Dus ik pak keurig zo'n zakje, komt er een vrouw aan die er 10 tot 15 meesleept.
Ik keek oprecht zo verbaasd naar die vrouw en zij zo raar naar mij _O-
Echt mensen doe gewoon normaal *\o/*

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:29

Ach, mensen lijken niet eens te snappen dat supermarkten gewoon open blijven _O- het was echt bizar druk vandaag.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:40

CynthiaV schreef:
_San87_ schreef:

Maar de grondwet kon wel aangepast worden voor de mondkapjesplicht, terwijl daar ook best wat mensen het niet mee eens waren. Ik zou in dit geval ook zeggen jammer, organiseer maar een mis via ZOOM (en ja, ik ben Atheïst dus ik kan me wellicht niet goed verplaatsen in wat gelovigen voelen, maar ik begrijp niet zo goed waarom alles online kan, maar een kerkmis oid niet online geregeld zou kunnen worden)

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:41

Mensen die nu hamsteren :roll:
Ben je in maart verhongert ofzo?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:41

DiscoDipp schreef:

Schappen zijn ook leeg nog door de boeren protesten van afgelopen weekend

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:44

CynthiaV schreef:
_San87_ schreef:

Maar de grondwet kon wel aangepast worden voor de mondkapjesplicht, terwijl daar ook best wat mensen het niet mee eens waren. Ik zou in dit geval ook zeggen jammer, organiseer maar een mis via ZOOM (en ja, ik ben Atheïst dus ik kan me wellicht niet goed verplaatsen in wat gelovigen voelen, maar ik begrijp niet zo goed waarom alles online kan, maar een kerkmis oid niet online geregeld zou kunnen worden)

Helemaal mee eens. Belachelijk dat mensen wel in kerken samen mogen komen en de rest allemaal niet meer mag.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:44

Zebrastreep schreef:
DiscoDipp schreef:

Schappen zijn ook leeg nog door de boeren protesten van afgelopen weekend

Ging me meer om de foto's op facebook van de Action en AH waar t een stormloopt was.

En dan nog, wat zijn schappen leeg?? Hier en daar een leeg rek, ga je nog niet dood van..

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:45

DiscoDipp schreef:

Ja :+
- Aldus alle klanten die na een uur of 15 onze winkel kwamen plunderen

Ik ben morgen een dagje vrij en dan gaan we weer strijden, ik ben benieuwd hoelang het dit keer aanhoudt. Pff, ik kan me de vorige keer nog wel herinneren. Letterlijk al het brood was verkocht, dus ik moest biologische broden gaan bijbakken (doen we nooit 's avonds) en ik verkocht alles. Ik heb nu al medelijden met mijn teamleider, die arme man weet morgen niet in wat voor crisis hij terecht komt :') Oh en dat mensen moeten gaan staan in de kantine, omdat er geen zitplek meer is rond pauzetijd. :7

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:45

Niet echt een ergernis.. maar wel een beetje de uitzichtloosheid van dit alles...

Oh en dat de sportscholen weer dicht moeten.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:51

Pijn in mijn rug, voeten, benen. Al heb ik wel lekker gewandeld vandaag :o

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:56

Lestrange01 schreef:
denisesilver schreef:
/quote]

Huh? Het was op tv wel met een gebarentolk >;), op de zender waar ik naar keek stond ze groot in beeld

Ah, dan ligt het aan de zender waar mijn moeder het op had gezet. Excuus voor de verwarring!