Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Wanneer ponylove niet haar best doet om expres met schrijffouten te gooien kan ze behoorlijk Nederlands . Heb ook getemd, zal wel een schaduwaccount zijn om de boel eens flink op te naaien.
lenaa_tje schreef:moonfish13 schreef:Ponylove, ga alsjeblieft iets aan je Nederlands doen, dit is écht om te huilen.
Cojona was voor de fun, gemotherapie ook?
Het is chemotherapie.
Verder is het top om te weten dat ik een stom virusje gehad heb begin mei.
Ik heb nog steeds mijn oude zuurstoflevel niet terug en heb nu permanent astmapuffers.
En nee ik hoefde niet opgenomen te worden ik was een milde klant voor Cojona om het in jou termen te houden.
Maar goed om te weten dat het allemaal onzin is, dat scheelt écht enorm!
Mijn huisarts hoorde vrijdag dat ik sinds dat avontuur dus van airco’s en erge emotionele stress, en weersveranderingen benauwd wordt.
Toen keek ze echt van ja die ken ik helaas.
Dat heb ik van alle verkoudheidjes en virusjes in mijn leven nooit gehad kan ik je vertellen.
Ze kan tenslotte dyslexie hebben of een andere beperking dus om daar op te spelen vind ik nogal vals en eigenlijk van het niveau waar zij op speelt. Begrijpelijk misschien maar er boven staan of inhoudelijk reageren lijkt mij beter. (Ik kan het zelf ook niet laten en reageer toch)
Wat vervelend van je puffers. Nu kan ik je helaas vertellen dat dit ook na een gemene griep had kunnen gebeuren. Ook die kan gemeen op de longen/luchtwegen spelen. Maakt het niet minder vervelend. Hopelijk kun je het onder controle krijgen.
moonfish13 schreef:Ponylove, ga alsjeblieft iets aan je Nederlands doen, dit is écht om te huilen.
Cojona was voor de fun, gemotherapie ook?
Het is chemotherapie.
Verder is het top om te weten dat ik een stom virusje gehad heb begin mei.
Ik heb nog steeds mijn oude zuurstoflevel niet terug en heb nu permanent astmapuffers.
En nee ik hoefde niet opgenomen te worden ik was een milde klant voor Cojona om het in jou termen te houden.
Maar goed om te weten dat het allemaal onzin is, dat scheelt écht enorm!
Mijn huisarts hoorde vrijdag dat ik sinds dat avontuur dus van airco’s en erge emotionele stress, en weersveranderingen benauwd wordt.
Toen keek ze echt van ja die ken ik helaas.
Dat heb ik van alle verkoudheidjes en virusjes in mijn leven nooit gehad kan ik je vertellen.
lenaa_tje schreef:@moonfish13 ik zie in al haar eigen berichten vreemde spelfouten maar zoals ik zei misschien ben ik te eerlijk dat weet ik niet.
Als het mondkapje dit effect bij jou heeft vraag ik mij wel af of jij niet heel veel last hebt van je allergieën. Als dit voor jou werkt prima. Verder is met jou achtergrond de keuze voor een puffer met prednison niet heel gek, daar grijpt de huisarts als eerst naar. Ik vind jou opmerking gewoon wel wat ‘gevaarlijk’ jij bent niet getest op Corona, je had geen antistoffen maar je gaat er wel vanuit dat dit het effect is van Corona. Het kan best verwijtbaar zijn aan een ‘gewoon griepje’ daarmee wil ik de gevolgen van Corona helemaal niet onderuit halen maar als ik mij niet vergis hebben wij samen ook in een Lyme topic gezeten en weet jij net zo goed als ik hoe belangrijk gedegen onderzoek is. Zeker vanwege het draagvlak.
Juist vanwege de mensen die rest klachten houden.
karuna schreef:Nee dat hoeft niet eens. Kan ook corona zijn zonder de aanmaak van antistoffen. Of de antistoffen zijn al weer verdwenen. Helaas ligt het niet zo eenvoudig
Kinke schreef:ik had ook al een vraag gesteld hierover. Kenmerkend van dit soort accounts is dat je nooit een onderbouwd antwoord krijgt
lenaa_tje schreef:karuna schreef:Nee dat hoeft niet eens. Kan ook corona zijn zonder de aanmaak van antistoffen. Of de antistoffen zijn al weer verdwenen. Helaas ligt het niet zo eenvoudig
Dat hoeft inderdaad niet. Al heb ik wel gelezen dat er nu een test is wat het goed meetbaar maakt.
Maar dan nog ga je zo geen draagvlak creëren. Laten ze maar goed onderzoek doen naar de rest klachten van mensen die getest zijn.
Het is gewoon een hele reële optie dat haar rest klachten gevolgen zijn van iets anders. Hoe vervelend ook. Maakt het niet meer of minder vervelend. Alles wat op je luchtwegen slaat kan in meer of mindere mate effect hebben op je luchtwegen nadat je het kwijt bent.
Sizzle schreef:De meest recente test (net op de markt) van Roche is betrouwbaar mits je uiteraard antistoffen hebt.
De vorige waar de bloedbank gebruik van maakt was niet erg betrouwbaar.