Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Je telefoon moet continue gps scannen en bijhouden. Bij gv zit er rustig 4 a 5 uur batterij verschil in aan of uit.
Cer schreef:Welicht als de grootste groep mensen de app heeft en wil gebruiken (en locatie voorzieningen aan wil zetten) dat de mensen die er echt problemen mee hebben, dat niet hoeven?
Ik denk dat de app misschien iets zegt van : je was daar, daar was ook iemand met Corona (hoe ze dat dan weten, zou ik weer niet weten), dus je moet even op jezelf letten.
Misschien zoiets?
purny schreef:karuna schreef:Die heb ik dus altijd uitstaan. Deels om die reden deels ivm batterij. Alleen als ik verdwaald ben in het bos gaat hij even aan om de weg terug te vinden.
Dat is nieuw dat je batterij sneller leeg gaat als je hem aan hebt staan... Nog nooit van gehoord.
Ik heb er niet zoveel problemen mee. Ze weten toch wel alles van je
Destination schreef:karuna schreef:Je telefoon moet continue gps scannen en bijhouden. Bij gv zit er rustig 4 a 5 uur batterij verschil in aan of uit.
Wie of wat is gv?
ruitje schreef:Nee, gewoon nee. Het bespreken van een app, die mogelijk verplicht gebruikt moet worden om bij te houden waar je bent geweest en met wie.
In zo'n land heb ik nooit gedacht te hoeven wonen....
Ik zou dat dus weigeren.
karuna schreef:Ml, vl, dl, zl is op bokt al normaal tochgv zit daar nu ook bij. Idd goede vriend. Gv is wat korter
_Penotti schreef:In de gaten gehouden word je toch al.
Ga je met de auto op pad, word je kenteken vaak geregistreerd.
Krijg je een brief op de mat of mee wilt doen aan de proef spitsmijden, als voorbeeld.
karuna schreef:Yup heb ik ook ooit moeten vragen. Vond raar in een topic dat iedere parter de initialen ml had,manlief, vriendlief, dochterlief en zoonlief.
Ken ook genoeg mensen met alleen een telefoon die kan bellen. Die zijn dan niet te volgen
Shadow0 schreef:_Penotti schreef:In de gaten gehouden word je toch al.
Krijg je een brief op de mat of mee wilt doen aan de proef spitsmijden, als voorbeeld.
We doen daar heel lichtvaardig over, maar die dingen worden al misbruikt (als in: gebruikt door de overheid voor doeleinden waar nooit vooraf akkoord is gegeven.)
Volgens mij zouden we daar best wat kritischer op kunnen zijn.
Shadow0 schreef:_Penotti schreef:In de gaten gehouden word je toch al.
We doen daar heel lichtvaardig over, maar die dingen worden al misbruikt (als in: gebruikt door de overheid voor doeleinden waar nooit vooraf akkoord is gegeven.)
Volgens mij zouden we daar best wat kritischer op kunnen zijn.