Ik ben nu ook met een leuke jongen aan het praten die dezelfde naam heeft als m'n zus d'r ex-man waar ze een hoop drama mee had Een vrij specifieke naam ook, haha.
Hahahah die met die ballen en janken dat je nat kan worden, wat zijn mannen toch kleuters soms.....
Maar namen ja echt ik maak me daar ook schuldig aan. Ik heb echt een heel rijtje non namen hahaha. Maar goed ik selecteer echt steeds agressiever op de eerste indruk en/of het verhaal erbij. Maar goed gisteren weer 5 nieuwe gematcht dus we gaan die eens even nader bekijken.
xClaudiaaL
Geplaatst: 20-01-21 12:18
Lynnepinny schreef:
Diertjec schreef:
Hahahah jester ik hoop het ook voor hem.
Klinkt goed Pepperr! Hopelijk klikt het in het echt ook zo leuk
Ik zie m'n waarschijnlijke date in het water vallen door de avondklok
Ik vraag mij nu wel af hoeveel tijd dat kost, balletjes scheren . Waarom werkt mijn hoofd zo... Loopt hij normaal gewoon met een oerwoud als de nieuwigheid er af is?
Of gewoon in het weekend afspreken. Maar snap dat het behoorlijk poedersuiker is voor vrijgezellen. Ik heb het geluk dat ik mijn date al goed ken (vanavond 7e date.. Als ik nog moet tellen. ) dus daar kan ik blijven slapen maar had het nooit gedaan als ik hem pas 2 keer had gezien of zo.
Ik heb ooit een masterclass gehad van ex en was wel binnen 5 minuten klaar en ja alles zat er nog aan helaas Hij was zelf nog wel sneller
Captain
Geplaatst: 20-01-21 17:58
Lynnepinny schreef:
Niemand hier voor een nette coupe naturelle? Scheelt je bijna 100% van die tijd
Voor mn vriend wel, voor mezelf niet. Hij had pas alles weggehaald, we hebben het 2 weken met de lamp uit gedaan want ik had echt het idee dat ik iets aan het doen was met een 12-jarige. Zo gek.