Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Wat heeft fatsoen daar nu mee te maken en alle ouders over 1 kam scheren? Ik vind mensen die kinderen en ouders haten vaak net zo onfatsoenlijk hoor. En ja, er zijn zeker genoeg ouders zonder fatsoen. Maar wat dat betreft ook genoeg niet-ouders die geen fatsoen hebben. Dat heft zich wel op vind ik. Kijk eens naar de gemiddelde bejaarde bv![]()
En ja, mijn leven als mama zijnde draait idd veel om mijn kind, maar het zou imo ook niet goed zijn als dat niet zo was. Ze zijn nu niet bepaald zelfstandig als ze nog jong zijn he en rekenen op jouw zorg. Niks vreemds aan. En dat betekent niet dat je meteen een onfatsoenlijk mens bent. Vind dat zo vreemd altijd, dat mensen kinderen en hun ouders alleen maar irritant kunnen vinden, en geen enkel begrip meer hebben vandaag de dag. Alsof ook elke ouder en elk kind een irritant mens en mormel is![]()
Dus daar erger ik me wel aan ja; dat je je tegenwoordig als ouder zijnde het liefst nergens meer mag vertonen, omdat mensen alleen maar over je oordelen en je kinderen en over alles wel aanstoot nemen, zelfs het feit dat je ademt. Dat iedereen maar in een spiegel kijkt en eerst over zichzelf oordeelt. Genoeg irritante dingen wat ELK persoon wel aan zich heeft, of je nu ouder, niet-ouder of kind bent. Als ouder zijnde heb je idd wel de verantwoording om je kind netjes op te voeden maar net als met puppies enz. gaat dat nu eenmaal niet altijd 100% perfect en ook niet binnen een maand, dat dit allemaal gefixt is.
En ik erger me aan het feit dat ik niet vooruit te branden ben en veel moet doen vandaag
theadora99 schreef:Dat ik voor 1,5 uur naar school moet. Normaal niet zo erg, zo ver weg woon ik ook niet. Maar mijn andere les valt dus uit en ik heb heel veel vragen over dat vak
Oh, en dat ik nog steeds last van mijn enkel heb. Heb 4 oktober een botsing gehad en toen heel veel pijn aan mijn enkel, kan ondertussen normaal lopen maar bepaalde bewegingen kan ik gewoon niet, sndere bewegingen doen zo ontzettend veel pijn. Maar met gewoon lopen heb ik ee geen last van, maar op mijn knieën zitten met enkels play kan niet, traplopen doet nog pijn, en mij enkel naar buiten of binnen kantelen is onmogelijk en doet veel pijn. Ben er wel weer klagen mee
cursebreaker schreef:Ja dat snap ik ook Nayomie en ben ik ook helemaal met je eens. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd![]()
No way ook dat ik op de fiets stap met zo'n jong kind achterop. Met m'n zoontje nooit gedaan. Nu heb ik wel altijd de luxe van een auto gehad dus dat is misschien ook makkelijk praten. Maar ik was altijd veel te bang om een ongeluk te krijgen of veroorzaken aangezien ik zelfs zonder extra passagier op de fiets niet de meest uitgebalanceerde fietser ben. Dat ze het vroeger veel deden, ok. Maar toen was er veel minder verkeer. En natuurlijk is de fiets voor velen gewoon het enige vervoersmiddel, maar ik vraag me ook af hoe ouders zo'n risico durven nemen in het verkeer met een kleintje achterop. Daar gaan je de nekharen toch recht overeind van staan ja.
En @Sanne,
ik voelde me idd wel aangesproken net, omdat het overkomt alsof je het gros van de ouders idd onfatsoenlijke en hersenloze mensen vind die alleen nog maar leven voor hun kind. Dus dat schoot gewoon even m'n verkeerde keelgat in dus sorry als ik het verkeerd begrepen heb. Het is nog vroeg en ik heb m'n koffie nog niet op, zullen we maar zeggen![]()
MarlindeRooz schreef:theadora99 schreef:Dat ik voor 1,5 uur naar school moet. Normaal niet zo erg, zo ver weg woon ik ook niet. Maar mijn andere les valt dus uit en ik heb heel veel vragen over dat vak
Oh, en dat ik nog steeds last van mijn enkel heb. Heb 4 oktober een botsing gehad en toen heel veel pijn aan mijn enkel, kan ondertussen normaal lopen maar bepaalde bewegingen kan ik gewoon niet, sndere bewegingen doen zo ontzettend veel pijn. Maar met gewoon lopen heb ik ee geen last van, maar op mijn knieën zitten met enkels play kan niet, traplopen doet nog pijn, en mij enkel naar buiten of binnen kantelen is onmogelijk en doet veel pijn. Ben er wel weer klagen mee
Ik moet 3x per week 3 uur reizen voor 1,5 uur les straks.