Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Independence schreef:Waarom heeft een koe 4 spenen? Ik zou denken dat het aantal spenen in verband staat met het aantal jongen, maar een koe met 2 kalfjes is volgens mij al uitzonderlijk, laat staan 4 kalfjes.
En schapen krijgen juist regelmatig 3 lammetjes, en die hebben maar 2 spenen.
Britta31 schreef:Kan je van tevoren ook aangeven als je orgaandonor wordt waar je organen niet naar toe gaan?Ik zou niet willen dat mijn longen naar een kettingroker gaan.Ook al zijn ze al jaren gestopt met roken.Dat de longen slecht zijn hebben ze zelf veroorzaakt.Ik wil dat mijn longen naar iemand gaan die niet door eigen schuld een long transplantatie nodig heeft.
Kairos schreef:Wat is PAWW premie en hoe kom ik erachter of het terecht is wat ik betaal? Collega heeft het niet namelijk en die heeft hetzelfde contract
Kairos schreef:Wat is PAWW premie en hoe kom ik erachter of het terecht is wat ik betaal? Collega heeft het niet namelijk en die heeft hetzelfde contract
Jet schreef:Kairos schreef:Wat is PAWW premie en hoe kom ik erachter of het terecht is wat ik betaal? Collega heeft het niet namelijk en die heeft hetzelfde contract
Ik weet niet of je hier iets mee kan hoor: https://spaww.nl/werknemers/kom-ik-in-a ... tAQAvD_BwE .
Het is een Private Aanvulling voor WW of WGA. Geen idee waarom jouw collega het niet in haar contract heeft staan.
Jet schreef:Hoe oud zijn die twee collega's dan? https://spaww.nl/over-spaww/nieuws/stan ... mel-cao-s/ , hier staan supermarkten er wel bij, per 1 juli 2019.
Als het CAO-gebonden is, zal het denk ik niet expliciet in het contract vermeld staan.
Sheran schreef:Is het voor iemand met autisme, die moeilijk gezichten kan lezen, ook moeilijker om emoji te gebruiken of te lezen?
iirrssjjee schreef:Misschien meer een gewetensvraag, maar; soms zie ik op facebook filmpjes enz voorbij komen van een man, met een dove en blinde hond. How i make my doggo, etc.
Maar, waarom zo'n beestje laten leven? Ik vraag me wel een beetje af of je het beestje er een plezier mee doet...
DuoPenotti schreef:Ik denk bij ouderdom anders is ook weer als een jonge spring in het veld.
Wij hadden een opvanger (die altijd gebleven is) en die was echt bang van knallen.
Wat een genot toen die doof werd
Ik denk dat ze later ook niet meer goed zag, wel genoeg om nergens tegen te botsen, maar zeker niet meer helder.
Maar door haar leeftijd rende ze sowieso niet meer zoveel, dus denk dat het gemis van zien dan anders is als bij een pup.
En dan doof en blind, nee denk niet dat ik dat zou willen bij een jong hondje. Al zullen er vast succes verhalen zijn.
Doof zou ik minder moeite mee hebben, commando's alleen op gebaar train je zo al op de club.
Die kunnen ook gewoon lichaamstaal herkennen van andere honden en spelen.