Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:50

Relaxed schreef:
Nog ff afwachten dus Nummus!

Weet je, het gaat niet om dat ie in een fabriek werkt, of een keer een opmerking maakt over "iemand op zijn bek slaan" of mijn kat bedreigt.. Maar het zijn nu allemaal dingetjes bij elkaar dat mij gewoon niet een fijn gevoel geeft en dan kan je beter nu gewoon stoppen. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik me al zo snel stoor aan iemand.. ;)

Mijn reactie ging ook niet zo zeer of het normaal is dat hij dat zegt. Als het voor jou niet fijn voelt, heb je gewoon de juiste keuze gemaakt. ;)

En dat je ongeveer weet dat een kat kan bijten helpt ook al he. Als hij alleen bijt als je hem aait bijvoorbeeld, zou ik gewoon niet aaien. Maar wanneer ik gewoon 'aangevallen' word, terwijl ik gewoon bij je thuis op de bank zit en verder niks, verwacht ik als persoon wel dat jij je kat corrigeert in principe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:54

kimberly1995 schreef:
Relaxed schreef:

Weet je, het gaat niet om dat ie in een fabriek werkt, of een keer een opmerking maakt over "iemand op zijn bek slaan" of mijn kat bedreigt.. Maar het zijn nu allemaal dingetjes bij elkaar dat mij gewoon niet een fijn gevoel geeft en dan kan je beter nu gewoon stoppen. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik me al zo snel stoor aan iemand.. ;)

Mijn reactie ging ook niet zo zeer of het normaal is dat hij dat zegt. Als het voor jou niet fijn voelt, heb je gewoon de juiste keuze gemaakt. ;)

En dat je ongeveer weet dat een kat kan bijten helpt ook al he. Als hij alleen bijt als je hem aait bijvoorbeeld, zou ik gewoon niet aaien. Maar wanneer ik gewoon 'aangevallen' word, terwijl ik gewoon bij je thuis op de bank zit en verder niks, verwacht ik als persoon wel dat jij je kat corrigeert in principe.

Nee zo erg is het niet :') Hij bijt als je aait of als ie op schoot ligt en je hand toevallig in bereik ligt :+ Daarom waarschuw ik en als ik weet dat iemand het eng vind, houd ik mijn kat gewoon bij ze weg :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 11:28

Relaxed schreef:

Groot gelijk als ik alles zo lees, ook niet mijn type man :r

Ik had trouwens zaterdag een date met mijn ex :o zwak...maar ik was even toe aan een leuke avond...te lang geleden :P
Gezellig samen eerst wat gedronken ergens, toen samen koken en 2 uur tafelen met goede gesprekken en veel lachen,
daarna kreeg ik uitgebreide uitleg over wat ik nog meer kan met mijn nieuwe chromecast, hij heeft wel een uur met mijn kat geknuffeld,
toen wij 2 flikflooien, daarna samen youtube filmpjes gekeken en hij is blijven slapen, eigenlijk best een leuke avond!
Maar nog steeds wil ik er helemaal niets mee hahaha, hem ook direct duidelijk gemaakt dat ik binnenkort weer ga Tinderen :Y)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 11:34

Yonker schreef:
Ow wauw als iemand bij mij zou komen vertellen dat die mijn kat vliegles zou geven zou ik hem vliegles geven :+

Ik zeg next! :D

Van 3 hoog over de railing, toedeledoki!! :')

Nummus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 11:45

Hahaha kat vindt geaaid worden dus gewoon niet alles... :')

En Listiglistje stouttttt! Maar ja wel duidelijk dat je goed weet waaróm ie je ex is dus. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 12:12

Nummus schreef:
Hahaha kat vindt geaaid worden dus gewoon niet alles... :')

Nou, hij doet het ook als ie bij me ligt en ik op mijn telefoon zit :+ Hij wil dan graag aandacht en negatieve aandacht is ook aandacht :')

Klinkt gezellig LL :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 12:48

Tallie1979 schreef:
Yonker schreef:
Ow wauw als iemand bij mij zou komen vertellen dat die mijn kat vliegles zou geven zou ik hem vliegles geven :+

Ik zeg next! :D

Van 3 hoog over de railing, toedeledoki!! :')

In mijn geval 4 hoog :j
Dikke doeiiii :evaw:
De enige die mijn katten vliegles geef ben ik zelf of met mijn toestemming :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 13:13

Apart type Relaxed, die kat van jou. :')

Hier nog niks gehoord van date. Óf hij probeert het een beetje cool te spelen, óf het was voor hem gewoon niks. Dan maar niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 13:18

Heb je hem geappt Nummus?

Ja daarin is ie apart, maar verder is ie perfect.. Schooit niet, komt niet op het aanrecht, plast/poept niet in huis, krabt niet aan mijn meubels en is ontzettend lief en aanhankelijk. Nou, dan bijt ie maar <3

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 13:33

Nee hij is sneller - hij vond het gezellig en ik ben een leuke dame maar verder voelde hij geen aantrekkingskracht. Dat idee had ik al (ben vrij empathisch haha) dus vind ik ook niet zo erg en heel netjes dat ie het nog even laat weten.

Ik ga van het weekend op de 3 katten van mijn beste vriendin passen, daar zit ook wel wat aparts tussen. _O- Twee zijn per ongeluk te snel het huis uit gegaan (de eigenaren hadden 2 nestjes door elkaar lopen) en eentje daarvan is daardoor echt gewoon plakkerig en klef als kat... :') En de 3e komt uit het asiel en kan zonder waarschuwing overgaan van "Ik wil een aai" naar "spelen!" en dus naar je slaan.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 14:47

Oefenen voor crazy cat lady? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 15:22

Jammer Nummus, maar idd fijn dat ie het aangeeft. Dat is ook wel wat waard :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 17:40

Ik zou er ook niet van gediend zijn als iemand mijn hond/kat/kind/paard/whatever wel even weet op te voeden, en al helemaal niet als dergelijke woorden worden gebruikt. Begrijpelijk relaxed dat je daar dan je bedenkingen bij hebt.

Nummus, fijn dat je date gewoon eerlijk is!

LL, haha heerlijk moet toch kunnen dan. Succes met Tinderen weer binnenkort :)

Collega en ik zouden vandaag samen lunchen maar we zaten beiden met een team waar we niet vanaf konden. Dus de middag maar even langs gelopen voor een bakkie. Hilarische gesprekken omdat zijn team er gewoon bij zat en natuurlijk niks weten.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 20:39

Wat dieren betreft ben ik nu druk aan het regelen met m'n werk. Kom voor m'n werk bij veel mensen thuis en ik kwam bij een man thuis die een heel enthousiaste hond heeft. Eerst hield hij de hond al steeds vast aan de staart, en toen ik naar buiten stapte duurde het maar even voor ik de hond hoorde janken. Ik kon door het glas in de deur zien dat die kerel de hond aan het slaan was, en de hond een schop na gaf. Maar ja, de woningbouw huurt ons in en ik wil niet tussen mijn werk en de opdrachtgever in komen, dus nu via via proberen actie te ondernemen. Arme beestje :(

En om te lachen.. krijg een like van iemand van 57 :?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 20:43

Nummus: dat is wel eerlijk.

Wbt huisdieren: ik heb twee hele lieve hondjes. Eentje is alleen wat jaloers aangelegd en hij eigent zich mij toe. Dus als ik dan met mn crush op de bank zit, dan wurmt die dikke beer zich er het liefst tussen, al brommend en kreunend :') Meestal dirigeer ik hem richting zijn eigen kleed en dan gaat hij daar liggen mopperen. Die hondjes horen er wel bij, net als mijn kinderen. Dus ja..

En ik heb natuurlijk nog mn merrie, een nogal pittige dame haha! Je kunt haar als vreemde niet zomaar knuffelen, want ze bijt ook nog wel eens venijnig. Daar heb ik zelf eigenlijk nooit last van. Ik waarschuw anderen wel even :+

Flessuh: wat afschuwelijk!!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 22:34

Exitium: Nou ja zij wordt wel door ons allemaal crazy cat lady genoemd, dus waarom niet? :') Ben zelf eigenlijk meer een hondenmens maar gek genoeg (ondanks het bijna dierenarts zijn) wel de enige waarbij de katten tevoorschijn komen als ik op bezoek kom daar.

Ik heb zelf gewoon 2 konijntjes... Die bijten niet eens. Eentje schopt/krabt als ik d'r op moet pakken maar dat snap ik ook wel, daar houden konijnen niet van.

En ja hoor, ik waardeer de eerlijkheid, vind het ook best lief dat ie de noodzaak voelde me wel een leuke dame te noemen. :)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 22:46

Haha, heb je in ieder geval een goeie leermeester :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 23:57

Jaaa precies... Ze heeft van haar collega's zelfs een mok gekregen waar het op staat. _O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 00:12

"gelukkig heb je je katten nog"

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:11

Ik moest gisteren de sleutel van haar huis even ophalen bij haar ouders, d'r moeder liep gelijk "Ah het kattenmeisje van de week!"

Dus ja... I have that going for me? :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:32

_O-

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:36

:')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 12:31

Vanmorgen weer heerlijk wakker geworden.. smaakt naar meer :):)

Nog mensen op date geweest gisteren?

_Lina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 13:09

Had hier enkele dagen geleden een berichtje gepost dat ik een leuke match had maar dat ik twijfelde langs zijn kant omdat hij niet altijd even veel stuurde en ik het gevoel had dat ik het gesprek moest gaande houden.
Maar hij heeft gisteren gevraagd of ik iets wou gaan drinken! Volgende week zaterdag is het zo ver... Heb wel best wat stress... Heb ik altijd met zulke dingen, hoop dat ik het wat onder controle kan houden...

We schillen wel best wat in leeftijd ik 21 hij 32. Ik ben daar opzich heel open minded over en hij ziet en klinkt me nie echt als iemand van 32... Dus ben benieuwd hoe dat gaat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 13:15

Waar heb je deze man opgedaan sophie? Neem aan dat je met hem wakker werd :')

Lina, spannend! Leeftijdsverschil is fors ja, maar gewoon kijken hoe het gaat