Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar hij mijn weten zijn die dingen al een tijd niet meer toegestaan. Je bedoelt zo'n clip waarmee je het deel dat over je borst loopt, vast clipt aan het deel dat voor je heupen langs gaat, denk ik? Zodat het deel over je borst lager komt te zitten?
Tigress schreef:Oke, een hele gekke zoektocht, maar ik zoek ik wat de gordel op z'n plek houd bij grote borsten![]()
Ik weet dat zoiets bestaat, maar wat is een goeie? Iemand daar ervaring mee?
Tigress schreef:Oke, een hele gekke zoektocht, maar ik zoek ik wat de gordel op z'n plek houd bij grote borsten![]()
Ik weet dat zoiets bestaat, maar wat is een goeie? Iemand daar ervaring mee?
ikke schreef:Afgaand op de foto zit de hoogte wel ongeveer goed. Ideaal zou je de gordel tussen de borsten door laten lopen maar als je wat royaler geschapen bent, is dat op z’n minst niet comfortabel.
Wat misschien werkt voor je is de gordel lager instellen en dan de gordel onder je borsten door laten gaan.
Lalidan schreef:Zo'n ding voor zo'n kind is dus niet toegestaan, omdat ze niet veilig zijn. Politie kan (en zal, bij mijn weten) je ook bekeuren voor het gebruik ervan als ze je om wat voor reden dan ook staande houden. Maar ik begrijp ook dat je iets moet..... Lastig.
ikke schreef:Afgaand op de foto zit de hoogte wel ongeveer goed. Ideaal zou je de gordel tussen de borsten door laten lopen maar als je wat royaler geschapen bent, is dat op z’n minst niet comfortabel.
Wat misschien werkt voor je is de gordel lager instellen en dan de gordel onder je borsten door laten gaan.