Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:26

Effe, wat is jullie ergste tinder date al geweest? :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:37

Officieel nog niks via Tinder gehad :P Dus dat scheelt, geen slechte ervaringen :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:37

Ik heb ondanks dat het allemaal niks geworden is geen erge tinderdates gehad! Allemaal gezellig Haha. En ik heb aardig veel dates gehad :+

Mocht ex-date ineens toch een relatie willen... dan zou ik aardig in de war zijn. Ik zou in ieder geval willen weten waarom nu wel en toen niet en zijn verhaal willen aanhoren. Maar ben het vertrouwen in hem wel goed kwijt dus zou zo echt niet weten wat ik er dan mee moet. Maar ik acht de kans minimaal dat dat gebeurd dus hoef er niet over na te denken

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:39

CalipsoLover schreef:

Heb je even, hier een selectie:
Een meisje dat tijdens de 'date' (was geen date want ik had al kenbaar gemaakt dat ze niet mijn type was, maar dat ik haar wel gezellig vond kletsen en best een drankje wilde doen) vertelde over haar (seks)dates... poep&plasseks, gewoon om het een keer te proberen, maar, nu was ze daar klaar mee en opzoek naar iets serieus.

Dan was er nog een meisje dat toch wel een beetje bedenkelijk keek toen ik aangaf de rekening te wilde splitsen (trakteren doe ik enkel als ze erg leuk is, en dat was ze niet).

Deze telt misschien niet mee, was nooit tot een date gekomen: Een meisje dat erg graag wilde afspreken en een half uur van tevoren dit af moest zeggen, met de belofte snel met een ander moment te komen en het dan goed te maken, maar dat gebeurde natuurlijk nooit...

Maar misschien is het leuker om naar de leuke dates te kijken (of er nu iets uit voortkwam of niet):

Op 1 staat dan toch echt wel de bruiloft-date! Begonnen als een grap (ze wilde niet alleen naar een bruiloft dus zei ik dat ik wel mee ging, erg leuk als 1e date hahaha), en toen hield ze me daaraan :j :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:15

Ehm, dat ongemakkelijke gevoel wanneer je vanaf het begin al merkt dat het niks is, maar nog wel de halve middag met ze opgescheept zit :+ Dat is me 3x gebeurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:22

Yvankaxx schreef:
Ehm, dat ongemakkelijke gevoel wanneer je vanaf het begin al merkt dat het niks is, maar nog wel de halve middag met ze opgescheept zit :+ Dat is me 3x gebeurt

Maar je kunt dan toch gewoon weggaan?

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:28

Uhmmm.. niks, maar 1 date via tinder gehad en 2 jaar later loop ik nog met die zelfde "date" <3

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 00:09

Relaxed schreef:
Yvankaxx schreef:

Maar je kunt dan toch gewoon weggaan?

Daar ben ik niet zo goed in :') Kwam meestal met de smoes dat ik niet zo lang kon blijven omdat ik écht nog met school bezig moest haha

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 12:44

Ik vind het ook wel lastig om een date af te kappen. Maar ben daarna dan wel duidelijk dat het toch niets wordt.

Mijn oh zo gezellige match is ineens stil en heeft me van Tinder afgegooid (kletsten al niet meer via Tinder). Dus := Eigenlijk is het ook gewoon helemaal niet leuk dit _O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 14:00

Ik heb het nooit meegemaakt maar zou het ook lastig vinden... maar tot nu toe heb ik eigenlijk altijd in de avond afgesproken dus dan kun je altijd zeggen dat je naar bed moet of moe bent of vroeg eruit moet o.i.d.
Maar gelukkig niet meegemaakt nog.

Berdien wat stom... en nee eigenlijk is het idd helemaal niet leuk _O-

Ik heb vanavond een groot feest met allemaal mensen die in een ziekenhuis werken dus misschien moet ik maar op knappe-artsen-pad :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 14:58

Wat een banketstaaf Berdien :(

Mijn scharrel heeft ook afgezegd, hij is te moe :') Dus denk dat het einde verhaal gaat worden.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 15:08

Ahh kan het niet dat ie echt te moe is? Of komt ie zelf niet met een ander voorstel?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 15:19

Nee hoor verder weinig van hem. Eerst was ie 4 dagen in de week bij mij :') en nu moeizaam 1 keer.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 15:24

Einde verhaal dus dan idd.... heb ook niet echt zin in vanavond, echt moe.... dus geappt of t ook zondag kon maar kon niet. Nou dan me er maar even overheen zetten denk ik

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 15:32

CalipsoLover schreef:

Een meid die dichtklapte, je probeert dan het gesprek opgang te houden.. maar 1 keer is gespreksstof op -O-
Een meid die zo zelfverzekerd was, dat ik er onzeker van werd. Zag er wel super uit :9
Een meid die zoveel deed praten, dat ik alleen maar ja en nee hoefde te knikken en o jah zeggen (ik hou van ook van praten, maar kwam er niet tussen)
Een meid die alleen over haar paarden kon praten. Nu is een meid die ook doet rijden leuk, maar er is nog meer op aarde dan paarden.

Gelukkig ook echt fijne gehad :') maar ik zit nog altijd alleen op de menwagen
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 10-11-17 15:59, in het totaal 4 keer bewerkt

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 15:32

jooproo schreef:
Heb je even, hier een selectie:
Een meisje dat tijdens de 'date' (was geen date want ik had al kenbaar gemaakt dat ze niet mijn type was, maar dat ik haar wel gezellig vond kletsen en best een drankje wilde doen) vertelde over haar (seks)dates... poep&plasseks, gewoon om het een keer te proberen, maar, nu was ze daar klaar mee en opzoek naar iets serieus.

Wauw.. _O- :(:)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 15:38

Bij 'meid' denk ik altijd aan vrouwen op klompen en met een schort aan :Y)

@Jooproo: of het was een techniek om je te lozen :') Ik heb ook weleens een heel bizar verhaal verzonnen omdat ik me zo verveelde tijdens een date :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 15:53

_Reneee schreef:
Bij 'meid' denk ik altijd aan vrouwen op klompen en met een schort aan :Y)

@Jooproo: of het was een techniek om je te lozen :') Ik heb ook weleens een heel bizar verhaal verzonnen omdat ik me zo verveelde tijdens een date :')

durske of medje beter dan? :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 15:59

Een durske is een boerin dus dat dekt de lading nog minder goed. Tenzij je daarop valt, dan heb ik niks gezegd :') Wat is er mis met vrouw?

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:04

_Reneee schreef:
Een durske is een boerin dus dat dekt de lading nog minder goed. Tenzij je daarop valt, dan heb ik niks gezegd :') Wat is er mis met vrouw?

Leuke boerin kan echt wel leuk zijn haha! en ik zou niet weten wat er mis is met vrouw :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:08

Wij gebruiken 'meid' hier altijd een beetje sarcastisch. Maar is lastig over te brengen zo haha.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:10

_Reneee schreef:
Wij gebruiken 'meid' hier altijd een beetje sarcastisch. Maar is lastig over te brengen zo haha.

Haha hier niet.. megje of meid :') (woon in Limbabwe)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:15

Oooh dat verklaart een hoop :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:16

_Reneee schreef:
Oooh dat verklaart een hoop :')

Sorry :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:23

Mijn ex-date zei ook altijd meid, maar dat is daar in de omgeving ook gebruikelijker geloof ik. Ik vind het ook raar klinken haha.. Megje nog nooit van gehoord trouwens :+