Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:31

Wow dat shirt met die V hals is inderdaad heeeeeel vet :oo Maar heb nog een factuur bij de H&M openstaan... Blegh.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:37

Dat shirt wil ik ook :oo !

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:47

Betalen jullie bij de h&m altijd met maandfactuur?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:50

Anoniem

Ja, ik gooi alles wel op de factuur. Moet er alleen echt mee stoppen want ik vergeet ze te betalen...

xRoosss

Josien_ schreef:
Dat shirt wil ik ook :oo !

Emmaa_ schreef:
Wow dat shirt met die V hals is inderdaad heeeeeel vet :oo Maar heb nog een factuur bij de H&M openstaan... Blegh.

En maar €2,99 ! :o hahaha

Dewi, ik had eerst altijd acceptgiro per bestelling maar H&M heeft dat automatisch aangepast tot een maandfactuur. Vast door de belachelijk vele bestellingen die ik plaats :') dus nu gewoon altijd met maandfactuur. Ik spaar dan wat rekeningen op en betaal die in 1 keer :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:52

_mexx_lady_ schreef:
Meiden... help :D
http://i59.tinypic.com/vqmt5c.png

Krijg hem even niet in een gewone afbeelding :D

Ik vind alle drie de jasjes vreselijk, sorry :o maar dat is ook totaal niet mijn smaak en niet mijn kleuren. Maar als ik een keuze moest maken zou ik voor de witte gaan.

De winterjas is wel leuk, ziet er ook warm uit :j

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:54

_mexx_lady_ schreef:
Meiden... help :D
http://i59.tinypic.com/vqmt5c.png

Krijg hem even niet in een gewone afbeelding :D

Zijn het zomer of winterjasjes? Ik heb zelf een creme jasje (dus vergelijkbaar met tweede van links) en die vind ik voor de zomer echt fantastisch!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:54

Ik heb deze bestelling gedaan :)
Hoop vooral dat het jurkje past!
Afbeelding

Ja, het is echt al lang geleden dat ik wat bij de h&m besteld heb.
Maar ik vind dat je zo veel optie's en regeltjes hebt haha, dat ik even niet zo goed wist waar ik goed aan deed. Ik heb ook maandfactuur gedaan.

Maar dan zou ik het dus voor 1,- kunnen retourneren en dan krijg ik een maand later de factuur die ik moet betalen? Dus eigenlijk heb je ongeveer 2 maanden voor je het moet betalen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:56

Ik heb een keer een half jaar lang niet betaald zonder in de problemen te komen :=

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:56

Emmaa_ schreef:
Ja, ik gooi alles wel op de factuur. Moet er alleen echt mee stoppen want ik vergeet ze te betalen...

Maar die sturen ze je toch toe? :))

Ik twijfel ook nog over dat shirt van 2,99 haha.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 13:58

Emmaa_ schreef:
Ik heb een keer een half jaar lang niet betaald zonder in de problemen te komen :=

En ik stuur mijn retouren vaak pas terug na 3-4 weken. Ook nooit problemen gehad _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 14:26

De linkse is een dikke winterjas. Vond hem wel leuk maar heb al 2 winterjassen maar die zijn allebei lang.
Ik heb al een zwart leren jasje, maar wou voor de zomer een keer iets anders maar moet toegeven dat ik geneigd ben gewoon weer een zwarte te kopen. Maar dan heb ik al 4 zwarte jasjes :')

Roos heb jij misschien suggesties voor andere leuke jasjes?

Nwktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 14:38

Ik snap echt niet hoe het komt dat jullie de ene bestelling na de andere bestelling kunnen bstellen ..

Ik wil zo graag weer nieuwe kleren kopen maar ik zie gewoon echt niks leuks... En zo aparte stijl heb ik niet, vind ik dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 14:53

Nwktje schreef:
Ik snap echt niet hoe het komt dat jullie de ene bestelling na de andere bestelling kunnen bstellen ..

Ik wil zo graag weer nieuwe kleren kopen maar ik zie gewoon echt niks leuks... En zo aparte stijl heb ik niet, vind ik dan.

Beter zoeken :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 14:57

_mexx_lady_ schreef:
De linkse is een dikke winterjas. Vond hem wel leuk maar heb al 2 winterjassen maar die zijn allebei lang.
Ik heb al een zwart leren jasje, maar wou voor de zomer een keer iets anders maar moet toegeven dat ik geneigd ben gewoon weer een zwarte te kopen. Maar dan heb ik al 4 zwarte jasjes :')

Roos heb jij misschien suggesties voor andere leuke jasjes?

Dan is een korte winterjas wel fijn voor de afwisseling? :D

Wil je een (nep)leren jasje? Dan ben ik echt de slechtste hulp ooit. Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik een leren jasje heb gekocht. Ik had altijd het idee dat het mij niet stond. Paar maand geleden een gekocht bij mode musthaves. En moet toegeven dat het wel echt tof staat :Y)

Maar verder vind ik echt alleen zwarte leren jasjes mooi :') en ben ik meer een blazer meisje :D

Nwktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 14:59

Rebeccaa schreef:
Nwktje schreef:

Beter zoeken :')

Ik zoek al overal ... en echt gewoon helemaal niks wat mij echt aantrekt. Heb ik een keer iets leuk ken ik iemand met bijvoorbeeld precies die zelfde schoenen -O-

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:00

H&M is handig maar heel gevaarlijk. Ik heb ook dikwijls aanmaningen gehad (na 2 maanden). :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:00

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:01

CCCCC schreef:
H&M is handig maar heel gevaarlijk. Ik heb ook dikwijls aanmaningen gehad (na 2 maanden). :')

Ik ook O:) Ze hebben nu mn krediet afgepakt omdat ik nog moet betalen, dus kan die shirtjes ook niet bestellen helaas. Tenzij ik ze op m'n cc zet maar dat is al helemaal een gevaarlijk spelletje om te gaan spelen

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:02

hahaha bij mij ook ja. Ik heb nu 2 accounts (gaan we al :')) met beide 100 krediet. Vroeger had ik 600 _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:03

Kan je ook een tweede account aanmaken? :oo O:)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:04

Heb alleen een andere naam. Op de ene mn voornaam en de andere mn initialen. Andere geboortedatum en inlog en klaar. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:04

...... Moest je dit nou echt zeggen?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:05

Sorry! :o :=