Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:36

gribaldi schreef:
Dames vraagje,

Wat is nou het grootste verschil tussen blogger of wordpress?
Nadelen?

Ik begreep dat je bij wordpress gewoon reclame krijgt die de host bepaald en je er zelf geen reclame op kan zetten en dit kan via blogger weer wel?

Heb al zitten google, al een paar dagen maar dat maakt het helaas ook niet makkelijker :+

Ik heb op WP geen reclame ik heb daar een plugin voor die het erg goed doet.

Hoe zit het met AdSense waar jullie over spreken? DAn krijg je geld van Google? Hoe werkt dat precies?

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:24

Ik heb mijn lay-out ook eens opgefrist. Nu geen standaard thema meer van Blogger, maar een thema met mijn eigen voorkeuren en indeling :)
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:39

Ik heb vandaag een iets andere post dan normaal. Erg leuk om te schrijven in ieder geval!

Het nieuwe daten.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:09

Daarstraks heb ik een pakketje gekregen van Essence met hun nieuwe gellakjes. Ben zo benieuwd!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:32

Interessant verhaal Corinna, hopelijk knap je snel weer het laatste stukje op.

Emmaa_: dapper dat je het doet, en stoer dat je er zo over kan schrijven. Interessant om eens over te lezen. Al is het niet zo mijn ding.

BernetteO: wat een grappige layout. Ik vind het wel vermoeiender lezen, maar het is wel echt een eigen stijl.

Ik heb mijn blog ook weer af voor vandaag: Ork ork ork, soep eet je met een...

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:40

Leuke posts lady's :D
Ik vind het verschil van Blogger en Wordpress vooral proffesioneler. Op een of andere manier lijken ze op Wordpress toch wat professioneler. Er is een hele grote blogger die via Blogger blogt dat is Zoella! Tenminste dat is de enige grote die ik ken die via daar blogt.
Ik vind Blogger wel makkelijker werken.. Ik ben begonnen met Blogger omdat het mij het makkelijkste leek en dat was het ook toen ik overstapte op Wordpress haha. Ik heb Wordpress vervloekt in het begin.. :P

Ik heb een nieuwe outfit online staan met mijn bijzondere muts! :D
www.fajez.nl

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:19

Bedankt voor de antwoorden!
Ja ging mij er ook om stel iemand wil adverteren via mij of dat dan ook mogelijk is.
Begreep via WP dat dat niet mogelijk was enkel als je de betaalde versie neemt...

Vandaar dat ik de keuze lastig vind tussen blogger en WP.

@emmaa geweldig stuk!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:41

Ik ben net zoals andere hier ook begonnen met blogger en heb het een paar posts volgehouden. Daarna besloten om een domeinnaam te kopen om toch maar meteen goed te beginnen en met Wordpress te werken. Ik vind het soms nog een heel gedoe met plugins die weer niet met een bepaald thema samen kunnen enzo, maar kom er wel uit. :)

Ik heb vandaag mijn eerste winactie online gezet: WIN: DESIGN VOOR SITE/BLOG

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 08:26

Ik heb mee gedaan, Chanelle. :)

Over 2 uurtjes komt mijn nieuwe blog online. Deze keer mét een trainingsfilmpje. Het gaat over hoe je je paard kunt trainen op gras, het tapijt vol motivatie. :D Ik heb het heel persoonlijk gehouden en verteld hoe ik dat met Kyra heb aangepakt.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 08:32

@gribaldi, voor het adverteren via wordpress hangt het er van af of je via hun site een site maakt, of je zelf je site host. Bij de laatste kun je wel gewoon zelf de advertenties op je site beheren. ;)

Ik heb een nieuwe post, en als het goed is heb ik mijn comment-systeem gefixt, dus ik ben blij! :D
Taart voor het ontbijt iemand? Cheesecake for Breakfast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 09:20

Ik heb net een comment geplaatst, maar ik zie hem niet en ik zie ook niet dat hij wacht op moderation of iets in die geest...

Rood... glitter... Rocky Horror...jup, jup, jup!
Columbia

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 09:21

Hij doet het hoor! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 09:22

Jeeh!
Ben je er achter wat nou het probleem was?

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 09:46

Waarschijnlijk zat het in een plugin, ik heb alle comment gerelateerd plugins er af gehaald en alleen de nodige teruggezet, en toen was het goed. :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 09:49

Omg, cheesecake <3 En Rocky Horror Show! :D

Nieuwe post vandaag: Mijn innerlijke vrede in de Grand Canyon
Vorige week zaten mijn vriend en ik zo'n vragenlijst te beantwoorden "30 questions that will make you fall in love." Toen kwam de vraag wat het meest dierbare moment in je leven tot nu toe is geweest. En toen stuitte ik op deze mooie herinnering <3

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:16

@Happypaardje, wil eerste de gratis versie maar proberen en mocht ik met advertenties willen werken dan maar een eigen host..

Maar hoor dat jullie weg zijn van WP en dat eerder aanbevelen dan Blogger.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:38

Ik heb met blogger geblogd toen ik in Canada woonde en gebruik nu Wordpress. Blogger vind ik er niet even mooi uitzien en toen ik het in 2012 gebruikte was de interface ook behoorlijk verouderd. Het voordeel van Wordpress is dat het erg gebruikersvriendelijk is, in de .com versie kan je opvolgen welke comments je op andere posts hebt gemaakt en je kan gemakkelijk andere blogs volgen en posts liken. Voordeel is ook dat de overstap gemakkelijk is als je wil overgaan naar je eigen domein en een .org Wordpress.

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 12:37

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:00

Ik heb vandaag een matte van Golden Rose op mijn blog. Hij is ZO mooi!

Ik ben jullie blogs nu aan het lezen.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:10

Ik vind het zo leuk om zo veel verschillende artikelen en onderwerpen te lezen :)
Yasmine, je hebt echt een heerlijk artikel geschreven! Ik kan je positiviteit en je enthousiasme bijna voelen haha.

Ik heb zelf weer een beauty artikeltje online: http://birgitsbeautylife.nl/?p=93 Mijn 3de artikel al weer, gaat snel!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:17

Naked is ook mijn favoriet. Hij gaat hard hier. Ik heb op dit moment een fikse oog ontsteking en de huisarts heeft aangeraden om oog makeup weg te gooien om verder infectie te voorkomen. NOOOO :oo

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:30

Tazzey schreef:
Naked is ook mijn favoriet. Hij gaat hard hier. Ik heb op dit moment een fikse oog ontsteking en de huisarts heeft aangeraden om oog makeup weg te gooien om verder infectie te voorkomen. NOOOO :oo

Oh dat zou ik met Naked paletten ook echt niet over m'n hart kunnen krijgen! Nou heb ik ze niet, maar als ik ze had..

Bij mij vandaag Geen avondmens maar een nachtbraker

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:31

Ik kan het ook niet maar aan de andere kant is het wel besmettelijk en heb ik geen zin in nog zo'n ontsteking. :n

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:44

Kan je niet ontsmetten door er met een doekje alcohol over te gaan zodat je het bovenste besmette laagje wegneemt ?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:51

Mijn kwasten maak ik iedere week schoon dus daar zal ik geen problemen mee krijgen. Oogpotlood en mascara zijn al weg oogschaduw denk ik toch nog even over na. Ik zit er eigenlijk niet zo om te springen om met alcohol over mijn oogschaduws te gaan.