Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:09

Treinen hebben altijd een bestemming, elk rijtuig en kunnen nooit zomaar willekeurig gekoppeld worden Knipoog

Uhuh ik zit te denken om hem toch van de week maar even aan te spreken, morgen neem ik laptop mee, ga ik aan mn visitekaartje werken en zorg ik dat ik bij hem in de buurt terecht kom Schijnheilig

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:25

Waar verdwijnen die treinstellen dan altijd heen? Het is nou nooit dat ie te lang is, altijd te kort en dan weten ze zelf ook wel dat er treinstellen missen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:28

Naar andere stations om daar weer gekoppeld te worden, afgevoerd ivm een klein mankement, en ze worden meerdere keren schoongemaakt

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:32

in de vakantie zomertoer gedaan met vriendin maar dan niet 2dagen maar 5
met de intercity naar brussel enzo.
heerlijk lekker kletsen en we sliepen op campings bij familie enzo
daar hebben we allemaal familie wonen en een paar waren op vakantie in de streek waar we geen gingen
lekker kletsen en op schiphol stapten we weer uit en gingen we ff langs de wikeletjes en vliegtuigjes spotten en dan weer terug naar den bosch.
was hartsikke leuk om te doen.
volgend jaar weer!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:18

Ik heb het vaak dat of vanaf hoofddorp/schiphol de hele trein afgerangeerd wordt, waar ze ook schoonmaken of dat er op Leiden Centraal mensen de trein komen schoonmaken als ze daar moeten wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:23

Afrangeren kan ook te maken hebben met een complete check, of dat er een half uur / uur speling zit voor de volgende rit. En dan kan hij ook niet anders ingezet worden Ja

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:25

Dat snap ik idd. Het is mij ook wel gebeurt dat trein komt, dan blijkt ie kapot te zijn en mag ie weer terug.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 14:54

Ik ben afgelopen zomer wezen interrailen in Oost-Europa, (en ook in Italië en Duitsland Tong uitsteken ) In die 4 weken en 400 euro heb ik 13 landen bezocht.. 9000 tot 10.000 km afgelegd..
West Europa/ Rusland ligt ook in planning en het lijkt me ook super om in Scandinavië te gaan reizen maar het is alleen wel heel erg duur dus nog effe flink door sparen.

Ik raad het zeker iedereen aan die van treinen houdt.

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 15:38

ik heb toch liever de scooter:P
lekker makkelijk weggaan op je eigen tijd
daarom ga ik nooit met openbaar ver voer is zown gedoe voor mij

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:29

Scooter lijkt me echt helemaal niks. Ik ga wel met de trein, en straks ook af en toe met de auto Haha!

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:00

Scooter is prima voor korte afstanden.
Zie mezelf niet een afstand waar ik met de trein 50 minuten over doe....met de scooter afleggen, door weer en wind Nagelbijten / Gniffelen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:22

Gisteren bijna in één ruk naar Den Haag, vandaag terug, hoefde beide keren alleen in Deventer over te stappen. Zonder noemenswaardige vertraging, paar minuutjes vind ik prima. Echt blij dat ik niet met de auto in de spits die kant op hoefde.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:53

In December ga ik nog een paar dagen naar Berlijn. Dus ook weer met de trein daarheen. Hihi, reisbureau keek me wel raar aan toen ik met ze wou overleggen. Ze hadden nog nooit een meisje gehad van mijn leeftijd die het lef had alleen te reizen naar Berlijn. *LOL*

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 10:32

Gisteren was het weer een ramp, maar dan meer met de bussen dan met de trein. Stomme bussen. Scheve mond

Muur, ga je echt helemaal alleen naar Berlijn? Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:17

Vanmorgen reed alles weer op tijd, alleen nu hoefde ik niet ver.. 2 stations maar Clown

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:41

Donderdag zat ik op de trein te wachten, ging er achter me ineens een man over z'n nek. Gadverdamme... Was zelf ook meteen misselijk Nagelbijten / Gniffelen Natuurlijk wel rot voor die man, maar toch.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:35

MoonChloe schreef:
Ik ben afgelopen zomer wezen interrailen in Oost-Europa, (en ook in Italië en Duitsland Tong uitsteken ) In die 4 weken en 400 euro heb ik 13 landen bezocht.. 9000 tot 10.000 km afgelegd..
West Europa/ Rusland ligt ook in planning en het lijkt me ook super om in Scandinavië te gaan reizen maar het is alleen wel heel erg duur dus nog effe flink door sparen.

Lijkt me erg gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:39

Ik ben laatst alleen met de trein geweest, maar ik moest dus overstappen.. Huilen van het lachen En dat wist ik niet.
Naja, opzich vond ik het verder wel relax, toen ik in de goede trein zat (Bij de AH To go Bits & Croissantje gehaald ^^)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:51

_Ilse schreef:
Gisteren was het weer een ramp, maar dan meer met de bussen dan met de trein. Stomme bussen. Scheve mond

Muur, ga je echt helemaal alleen naar Berlijn? Bloos!

Jep Ja
Ik ken daar een paar mensen waar ik kan blijven slapen Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:04

Moosje schreef:
MoonChloe schreef:

Lijkt me erg gaaf!

Absoluut!!! Echt de moeite waard!!

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:12

rooslovertje schreef:
In December ga ik nog een paar dagen naar Berlijn. Dus ook weer met de trein daarheen. Hihi, reisbureau keek me wel raar aan toen ik met ze wou overleggen. Ze hadden nog nooit een meisje gehad van mijn leeftijd die het lef had alleen te reizen naar Berlijn. *LOL*

Ik ga nooit naar een reisburo als ik een treinticket voor Duitsland nodig heb Clown
Ik boek een treinticket en hotal apart dat scheelt stukken met een reisburo.

Ook ik ga in December met de trein naar Berlijn ... lekker relaxt alleen jammer dat het
een gewone Intercity is ipv de ICE die wel naar Dusseldorf rijdt en andere duits grote steden Bloos

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:27

Berlijn is leuk! Maar die Intercity vind ik een beetje brak Tong uitsteken, toen ik erin zat waren ook nog eens zo goed als alle wc's stuk, bah.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:44

Toen ik vorig jaar met de trein naar Berlijn ging was het 30+ graden en
op 1 of andere manier deed de ventilatie het niet goed Clown
Ik dreef bijna van mijn stoel Bloos

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:42

@Paddington; Wanneer ga je dan?
Nja ik ben nogal een knurft in mijn zaakjes regelen. Schijnheilig Ben al een keer eerder geweest, het is dus ook niet dat ik helemaal onbekend ben. Maarja. Liever lui dan moe, dus dan maar via een reisbureau.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:00

Morgen weer met de trein, lekker momentje voor mezelf Lachen