Uhuh ik zit te denken om hem toch van de week maar even aan te spreken, morgen neem ik laptop mee, ga ik aan mn visitekaartje werken en zorg ik dat ik bij hem in de buurt terecht kom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Ik ben afgelopen zomer wezen interrailen in Oost-Europa, (en ook in Italië en Duitsland) In die 4 weken en 400 euro heb ik 13 landen bezocht.. 9000 tot 10.000 km afgelegd..
West Europa/ Rusland ligt ook in planning en het lijkt me ook super om in Scandinavië te gaan reizen maar het is alleen wel heel erg duur dus nog effe flink door sparen.
Ik raad het zeker iedereen aan die van treinen houdt.
_Ilse schreef:Gisteren was het weer een ramp, maar dan meer met de bussen dan met de trein. Stomme bussen.
Muur, ga je echt helemaal alleen naar Berlijn?
Moosje schreef:MoonChloe schreef:Ik ben afgelopen zomer wezen interrailen in Oost-Europa, (en ook in Italië en Duitsland) In die 4 weken en 400 euro heb ik 13 landen bezocht.. 9000 tot 10.000 km afgelegd..
West Europa/ Rusland ligt ook in planning en het lijkt me ook super om in Scandinavië te gaan reizen maar het is alleen wel heel erg duur dus nog effe flink door sparen.
Ik raad het zeker iedereen aan die van treinen houdt.
Lijkt me erg gaaf!
rooslovertje schreef:In December ga ik nog een paar dagen naar Berlijn. Dus ook weer met de trein daarheen. Hihi, reisbureau keek me wel raar aan toen ik met ze wou overleggen. Ze hadden nog nooit een meisje gehad van mijn leeftijd die het lef had alleen te reizen naar Berlijn.