Nouja de mensen die er werken verdienen wel aan ons toch?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
assiejlover schreef:Helaas gezakt.. Het ging toaal niet lekker, hij zat direct over mijn handhouding te zeuren. Die is zoals het hoort maar hij vond het totaal niet goed.. En tijdens invoegen reed er een stoet auto's met een caravan ervoor met 50 km/u. Niemand ging naar de linkerrijstrook om mij er tussen te laten dus daar sta je dan...
Ook kwam 1 keer een auto keihard van rechts.. Ik had de koppeling wel al vast, maar de rem had hij eerder te pakken, dus een ingreep..
Nouja leuke vent was het iig niet, te zeiken maar dus flink gezakt. Stomme zenuwen ook..
Nymphadora schreef:daantjuhhh: Ohh wat leuk!!
Foto?
Charaz schreef:assiejlover schreef:Helaas gezakt.. Het ging toaal niet lekker, hij zat direct over mijn handhouding te zeuren. Die is zoals het hoort maar hij vond het totaal niet goed.. En tijdens invoegen reed er een stoet auto's met een caravan ervoor met 50 km/u. Niemand ging naar de linkerrijstrook om mij er tussen te laten dus daar sta je dan...
Ook kwam 1 keer een auto keihard van rechts.. Ik had de koppeling wel al vast, maar de rem had hij eerder te pakken, dus een ingreep..
Nouja leuke vent was het iig niet, te zeiken maar dus flink gezakt. Stomme zenuwen ook..
Eerst remmen en dán pas de koppeling in duwen he
assiejlover schreef:We leven iig allemaal met elkaar mee, we weten hoe het voelt haha!
Ik ben nu wel ontzettend moe trouwens, door alle spanningen natuurlijk en heb wel even een traantje gelaten, zag me al helemaal rijden in de auto..
_Cynthia_ schreef:sterkte voor de mensen die gezakt zijn. Volgende keer maar beter.
Ik moet vrijdag voor de 2e keer. Maar had gisteren 2 uur les en vandaag ook nou wat een drama! Was een gevaar op de weg schrok er zelf van. Kon me totaal niet concentreren en heb sinds zaterdag ergens medicijnen voor gekregen en daar staat op als bijwerking op slaperigheid, concentratie problemen en nog veel meer, maar er zit geen gele stikker op, maar daar zit ik niet echt op te wachten. Nu ga ik al met een rot gevoel naar het examen. Zeker na mijn laatste lessen. Zo erg heb ik nog nooit gereden.
MSQuincyTE schreef:Cynthia_ een slechte generale is een goeie finale, en gooi deie medicijnen maar aan de kant
Twinklebel schreef:Morgenochtend vroeg mag ik weer, en het stomme is dat ik me er op dit moment helemaal niet druk om maak....
Twinklebel schreef:Morgenochtend vroeg mag ik weer, en het stomme is dat ik me er op dit moment helemaal niet druk om maak....
Twinklebel schreef:Geslaagd![]()
Had vanochtend wel last van zenuwen, had ook een aantal kleine slordigheden erin, maar geen echt fouten. behalve dat ik mijn motor niet afzette voor de open brug, hij nog zeggen er staat daar een bord brug dicht, ik:jaaaa, zegt die: Wat staat eronder? Oh ja, brug open, motor af. Stond ik daar dus al twee minuten. Hij was het er dus ook niet helemaal mee eens dat ik een 4 op het zelfreflexieformulier had ingevuld bij milieubewust rijden
.