Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:57

Mijn nichtje (9) had woensdag paardrijles op d'r ponytje.
Nu had m'n tante de pony een halsverlenger aangedaan, omdat 'ie nogal een onderhals heeft, en ze 'm wou leren wat meer te zakken, etc.
Alleen dan word de energie van voren opgevangen, dus moest m'n nichtje meer drijven, wat ze niet gewend was.
Op het eind van de les, helemaal in tranen...
"Ze (pony) deed helemaal haar best niet en wou helemaal niet vooruit!!!!"
Toen heeft de zus van m'n tante (volg je 'm nog?) haar helemaal uit moeten leggen hoe het zat, in jip en janneke taal. Clown

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 16:59

paar weken geleden liep het konijn van de buren bij ons in de tuin... nou ik dat beesje gevangen en via de voordeur naar de buren gelopen.. ik bel aan en zeg: Is dit jullie konijn??
buurjongetje (5): Hoe heet hij dan?
Ik: dat weet ik neit maar hij liep bij ons in de tuin...
Hij: ja als ie flip heet dan is hij van ons anders niet.

gelukkig kwam zijn vader er aan.. en kon het konijn zijn hok weer in Tong uitsteken

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:08

Een vriendin van m'n ma moest zo een keertje met haar stiefdochtertje van 4 mee gaan met zwemles op school, om mee andere kinderen helpen aan en uitkleden.
Terwijl ze een kindje is aan het helpen roept er een meisje op haar : "Seg madam, zou je mij niet eerst aankleden, ik sta hier wel in mijn blote muis héé!!"
En toen lag ik toch wel strijk Huilen van het lachen

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:14

Gister kwamen ze spullen afleveren...
De ingang was geblokkeerd door een koelkast en de bezorger zei: ik loop wel even om. Dus ik zei: deur door, hoekje om...
Komt ie even later terug: ja, de garagedeur gaat niet open...
Dus ik zeg: je kan ook beter buitenom Lips are sealed
Zegt zijn collega droog: tsja, hij is blond geboren.

Toen Tom erover heen (5 jaar): Blond geboren? ik denk eerder blind geboren dat ie niet ziet dat ie er omheen kan ROFL

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:29

nu komt een schaamverhaal (A)

ik was bij een vriendin aan het logeren en we dachten laten we wat lopen en "voetballen" (op het gras) ik achter de bal aan. de bal rolt op de stenen verder, ik er nog achteraan. en ik ga me toch onderuit Clown
komt er een klein jongetje aangelopen : gaat het goed ? moet ik helpen met opstaan Vriendjes zijn? Hyper!

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:50

Leanee schreef:
Ik heb eens een hele strip van ''de pil'' weggeslikt toen ik een jaar of 3 was..

En m'n broer heeft toen hij een jaar of 3 was eens een pot mayonaise uit de koelkast gepakt en daar onze twee katten (die waren zwart) mee ondergesmeerd. Toen die klaar waren, waren de ramen aan de beurt..
Toen m'n ouders wakker werden en de woonkamer inliepen zagen ze in een keer iets wits voorbijlopen.. Toen wisten ze al dat hij bezig was geweest Tong uitsteken

Vandaag was ik op de verjaardag van m'n neefje, en waren we allemaal "lang zal hij leven" aan het zingen.. Maar dat ging met nogal veel kabaal en in een keer zegt hij: SSST!!! STOP!!! POLITIE!
blijkt dus dat m'n oom en tante hem hebben aangepraat dat wanneer hij erg luidruchti is de politie dan komt Tong uitsteken

haha geweldig Haha! zie het al helemaal voor me

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:09

Runn_love_ schreef:
nu komt een schaamverhaal (A)

ik was bij een vriendin aan het logeren en we dachten laten we wat lopen en "voetballen" (op het gras) ik achter de bal aan. de bal rolt op de stenen verder, ik er nog achteraan. en ik ga me toch onderuit Clown
komt er een klein jongetje aangelopen : gaat het goed ? moet ik helpen met opstaan Vriendjes zijn? Hyper!

Ik ken ook zo'n schaam moment...
Ik moest op voor mn meningokokken inenting, ik moest nog net wel (denk dat ik dus 17 ofzo was).
Zit ik daar, al te stressen en moeilijk te doen voordat ik aan de beurt ben.
Dus ik zeg tegen mn 2ling zusje, kom lein, we peren em weer! ik wil echt niet. ik kn niet tegen prikken, het doet zo'n zeer

kwam er een klein meisje (jaar of 5/6) naar me toe: ik ben net geweest, en het valt best mee.
Zal ik me u mee gaan en uw hand vasthouden? of wilt u mijn beer misschien even lenen om vast te houden?

Ik heb besloten dat ik maar heel stoer moest doen en gewoon moest gaan zitten zonder te zeuren. Als zo'n kleintje het kan, dan moet ik het helemaal kunnne.
Helaas was dat niet waar Boos! door een foutje moet ik nog een 2e keer (in mn andere arm). De vriendelijke vrouw had namelijk perongeluk halverwege de naald uit mn arm getikt.

GRRR

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:38

Citaat:
paar weken geleden liep het konijn van de buren bij ons in de tuin... nou ik dat beesje gevangen en via de voordeur naar de buren gelopen.. ik bel aan en zeg: Is dit jullie konijn??
buurjongetje (5): Hoe heet hij dan?
Ik: dat weet ik neit maar hij liep bij ons in de tuin...
Hij: ja als ie flip heet dan is hij van ons anders niet.

Hahaha, écht kinderlogica dit ROFL

Pas was ik op m'n werk en ik had ronde kristallen oorknopjes in met allemaal van die vlakjes die zeg maar lichtgeven en van kleur veranderen als je beweegt. Komt er een kind naar me toe: 'Juf, u heeft discobollen in uw oren!' Huilen van het lachen

Hoorde een week geleden ook een grappig gesprekje tussen twee kleuters aan tafel. Ze hadden het over familie. Het ene meisje vroeg aan het andere meisje: 'Maar wat is een neef?'
'Een neef is een broer die niet bij je thuis woont! Haha!'

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:53

de mijne is niet zo grappig zo als al die andere hier
maar k was kranten wijk aan het doen en toen waren er kleine kinderen aan het voetballen en toen schopte hij de bal heel erg verweg en ik wouw hem terug schoppen maar dat lukte voor geen meter, ik zeg zo tegen dat jongetje dan zie je maar weer dat meisjes niet kunnen voetballen, zeg hij zo heel verlegen: Ja

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:21

Mijn zus heeft ooit gezegd (mijn zussen zijn tweeling, Vera en Lisa) kwam er een kindje naar Lisa toe met wie ben jij, Vera of Lisa? Zegt ze: Zeg ik lekker niet, vraag dat maar aan Vera

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:26

Eentje uit de krant van afgelopen week:
Moeder probeert aan zoontje van 5 uit te leggen dat Obama de verkiezingen heeft gewonnen, ze weet niet hoe ze het uit moet leggen en begint voorzichtig met:"We hebben een nieuwe baas van de wereld" Zoontje van 5 antwoord heel slim:"Oh, is God dan dood?"

_Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:34

Toen ik klein was zei ik altijd singping in plaats van pinguin en ook was ik toen ik klein was helemaal gek van furby's en toen kregen mijn oudere zus(was nog meer gek van furby's!) en ik een knuffel daarvan mijn zus noemde hem furby , ik noemde hem zo ook maar ik kon de f niet uitspreken , werd het surby Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 16:26

toen ik een jaar of 4 was kreeg mijn moeder een telefoontje van mijn vaders werk, hij was van een stellage afgevallen en was nu in het ziekenhuis maar hij had waarschijnlijk zijn arm gebroken..mijn moeder vertelde dat aan mij en ik janken joh..IK WIL GEEN VADER MET EEN HALVE ARM! haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:38

Oja, schiet me ineens te binnen!
Een vriendje van een broertje van een vriendin van mij (volg je het nog Knipoog )vroeg altijd om cocaine-vrije Cola ipv Cafeïne-vrije :lol:

Bij ons op de ponyclub zat een jongetje die uit Amerika kwam (amerikaanse moeder) maar met een oosters uiterlijk. Hij praatte dus engels met zijn moeder. Een ander jongetje hoorde dat, zegt ie:"Is dat Chinees??"

Een meisje van 2 was verledentijdsvormen van woorden aan het beginnen te snappen. Kind glijd van de glijbaan. Komt beneden en zegt:"Zag je dat mama! Ik euhm *denk na over het goede woord* Ik GLO naar beneden!"

Nog een klein meisje:"Mama, ik lust geen capuchon!" Ja, champignon dus Knipoog

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:56

De juf van mijn zoontje(net 5 jaar) is vorige maand overleden dus daar hebben ze wat aandacht aan besteed op school.

Afgelopen zaterdag ochtend was ik met hem naar de speeltuin gegaan en meneer zat lekker met stenen in het zand.
Hij begraaft 1 steen en gooit er wat zand over, opeens zie je dan die denk machine aangaat he. Ogen beginnen te draaien en mond gaat van links naar rechts, vervolgens komt hij met de zin :Als je dood bent, dan ga je toch naar boven he??
Ja Damian dat klopt.

Graaft de steen uit en ziet dat de steen er nog mooi ligt.. Hij was helemaal verontwaardigt en iedereen was een leugenaar!
De steen was niet naar boven gegaan hihi

Heb daarna maar even een gesprekje met hem gevoerd over wat leeft en wat niet en vervolgens ook duidelijk gemaakt dode dingen niet op te gaan graven Haha!

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 15:49

ma_rie_tje schreef:
Mijn vader is een indo, getinte huid en (hij had) zwart haar.
Ons buurjongetje zat vroeger altijd heel netjes stil, sprak netjes met 2 woorden, at met bestek, knoeide nooit en was altijd heel braaf als mn vader er bij was.

Wat bleek, hij dacht dat sinterklaas zwartepiet had gestuurd om hem in de gaten te houden... arme jongen....

Willeke_ schreef:
Haha die van je broertje doet me denken aan mijn vriend, die schijnt toen ie 3 was de boterhammen met pindakaas in de videorecorder gestopt te hebben Vork

ROFL Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Nagelbijten / Gniffelen
Geweldig!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 16:28

Ik was vroeger fan van de videorecorder. Wou altijd mijn hand erin steken. Maar mijn ouders hadden me wijsgemaakt dat hij kinderhandjes opat. Toch een keer stiekem mijn hand erin gestoken en ja hoor, hij zat vast.
"Papaaaaaaaaaa help"
"Ja dat had ik toch gezegd, nu is hij je hand aan het opeten."

Ik volkomen over de rooie, heb er echt een tijd gezeten met mijn hand vast. Toch maar bevrijd en ik was toch blij dat mijn hand er nog aan zat. Nooit meer gedaan. Schijnheilig

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:43

Haha ik had vrijdag een etentje van de buurman van mijn vriend. Die buurman heet andre.
En zijn zoon? (iig een jongetje van 6/7 jaar ofzo) vraagt aan een man hoe heet jij? Die man 'andre net als je je vader?' jongetje kijkt echt heel vaag Clownen zegt daarna ineens hoe kan dat dat julie alle twee andre heten hebben julie dat afgesproken ofzo? Nagelbijten / Gniffelen

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:12

Een meisje van mijn manege reed op een pony die nieuw was. Het meisje is zelf denk ik 8 of zo, en ze reed op een pony die pas net was ingereden.
Toen zei de instructeur dat die pony eerst aan de longe moest, omdat hij nog wat zwabberde over de hoefslag, zei dat meisje:
Ohh, maar misschien hebben ze daar dan een andere bak, waar de hoefslag scheef is!

Haha, zo schattig zulke opmerkingen Lovers

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:20

Mijn ma was met m'n kleine neefje (3,5 jaar) aan het fietsen geweest langs de weilanden en hij vertelde mij toen dat hij een kudde koeien had gezien. Ik vroeg hem of het een hele grote kudde was, waarop hij antwoordde:
"Nee ome Henk, het was maar een klein kudje"

Gelukkig begreep ik hij niet waarom ik moest lachen. Het klonk zó grappig hoe dat eruit kwam. Vork

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:03

ginouque schreef:
neefje van mij ook: op school vroeg de juf wat ze wouden worden: hij zegt iets met kinderen. zegt de juf. een meester? neefje: nee ik wil pedofiel worden Huilen van het lachen

hij had ook wel weer wat gehoord hoor, hij dacht dat dat een leuk beroep was met kinderen, nouw dat heeft zijn vader hem gauw weer uitgepraat Tong uitsteken

Hahaha ROFL

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:24

Een tijdje geleden was mijn neefje er en we hadden het tegen hem over eten en dat zijn buik snel vol zou zijn als hij maar lekkere dingen bleef eten. Waarop mijn neefje naar mij toe liep zijn handje op mijn borst legde en vroeg: jou buikje ook vol??
Ehh ja die is ook vol dan schaam je je toch enigzins als de hele familie toekijkt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:26

Mooi Huilen van het lachen

rooz1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:00

zo jullie weten is sinterklaas ook weer aangekomen.
wij zusje was aan het rijden op haar paard(schimmel).
komt er een klein meisje aangelopen, helemaal boos.
dat mijn zusje het paard van sinterklaas had gestolen en dat ze hem terug moet brengen.
en mijn zusje deed net of ze het niet hoorde dus reed verder.
toen deed dat kleine meisje de bakpoot open met de zin:
BRENG HET PAARD MAAR SNEL TERUG, WANT IK HEB GISTEREN NIETS IN MIJN SCHOEN GEHAD OMDAT JIJ AMIRIGO GESTOLEN HEBT.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:05

wat een lol zeg
al die uitspraken