en gaat zich nu weer lekker in harry snotter verdiepen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shadowflower schreef:dat vond ik in vergelijking met wat ik rook bij mensen niet zo heel erg. leek wel of ik bij bepaalde mensen een rottende geur rook terwijl ze gewoon gezond er uit zagen en dat ging me even te ver. Dat helder ruikende komt wel weer wanneer ik het nodig heb.
die was vies en ze moest nodig.... haha Ik lag op bed, das 2 ruimtes, een gang en 2 dichte deuren verder, dus kan nooit dat ik het 'echt' geroken heb. Heel vaag.... BitchyWitchy schreef:shadowflower schreef:dat vond ik in vergelijking met wat ik rook bij mensen niet zo heel erg. leek wel of ik bij bepaalde mensen een rottende geur rook terwijl ze gewoon gezond er uit zagen en dat ging me even te ver. Dat helder ruikende komt wel weer wanneer ik het nodig heb.
Rottende geur??? Bedoel je dat ze dan erg ziek waren?? Of zouden worden??
Hannanas schreef:ze kan zich ervoor afsluiten ja, als je goed kan aarden en je energie kan behouden/bij je kan houden, dit is echter moeilijk dan gewoon wel ruiken.

Diablo schreef:Ja, ze zou inderdaad topics kunnen hebben doorgelezen, want er is veel te vinden over Diablo, maar ze heeft ook dingen genoemd waar ik het hier nooit over gehad heb. En die best wel eens zouden kunnen kloppen (gaat om zijn gezondheid).
Verder was zijn karakterbeschrijving zo treffend, zo duidelijk, zo helemaal Diablo! Echt, ik kan had hem zelf waarschijnlijk niet eens zo kunnen beschrijven, zo duidelijk herkende ik hem. Ik weet ook niet hoe ik dat precies moet zeggen.
traan_beauty schreef:Diablo schreef:Ja, ze zou inderdaad topics kunnen hebben doorgelezen, want er is veel te vinden over Diablo, maar ze heeft ook dingen genoemd waar ik het hier nooit over gehad heb. En die best wel eens zouden kunnen kloppen (gaat om zijn gezondheid).
Verder was zijn karakterbeschrijving zo treffend, zo duidelijk, zo helemaal Diablo! Echt, ik kan had hem zelf waarschijnlijk niet eens zo kunnen beschrijven, zo duidelijk herkende ik hem. Ik weet ook niet hoe ik dat precies moet zeggen.
Door dit soort verhalen móét je het haast wel gana geloven.. Ik iig wel!

Citaat:Dit is ook de mening van serieuze parapsychologen, die al lang weten dat het paranormale niet zo gemakkelijk te vinden is. Als er echte wondermensen bestonden, dan zou het al lang bewezen zijn. Degenen die pretenderen over bijzondere gaven te beschikken, zijn echter zelden bereid om aan een parapsychologisch experiment mee te werken. En degenen die wel een proef aandurven, boeken geen succes onder gecontroleerde omstandigheden, waarbij normale verklaringen worden uitgesloten. Daarom is er in de parapsychologische vakliteratuur bijna niets meer te vinden over hedendaagse paragnosten en mediums. Het is iedereen bekend dat zij hun grote beweringen niet kunnen waarmaken.
Diablo schreef:Gisteren heeft Pharagirlke een reading gedaan met Diablo, mijn Tinkertje. Niet omdat ik haar wilde testen, dat had ik al gezegd, maar omdat ik echt meer van Diablo wil weten. Zoals jullie waarschijnlijk weten, stond ik er neutraal tegenover.
Het verhaal wat ze me vertelde plaats ik hier nog niet, want ik weet niet of ze dat wil. Ik heb het haar gevraagd, maar dat wacht ik nog even af. Maar het klopte dus als een bus. Ze heeft niet echt concrete feiten verteld (bijv. dat hij een westernzadel heeft, ik noem maar even wat), maar wel dingen waarvan ik denk: ja dat klopt! Ze heeft Diablo zo verschrikkelijk treffend beschreven, dat ik er echt verbaasd over was (en nog ben). Ik kan er verder op ingaan als ik het verhaal mag plaatsen, maar nogmaals, dat wacht ik even af.
Ik wil alleen even zeggen, dat ze Diablo haast beter leek te kennen dan ikzelf. Complimenten!
slimmerik schreef:Citaat:Dit is ook de mening van serieuze parapsychologen, die al lang weten dat het paranormale niet zo gemakkelijk te vinden is. Als er echte wondermensen bestonden, dan zou het al lang bewezen zijn. Degenen die pretenderen over bijzondere gaven te beschikken, zijn echter zelden bereid om aan een parapsychologisch experiment mee te werken. En degenen die wel een proef aandurven, boeken geen succes onder gecontroleerde omstandigheden, waarbij normale verklaringen worden uitgesloten. Daarom is er in de parapsychologische vakliteratuur bijna niets meer te vinden over hedendaagse paragnosten en mediums. Het is iedereen bekend dat zij hun grote beweringen niet kunnen waarmaken.
Wuis schreef:Maar als wij met zulke koeienletters een verhaaltje hadden geschreven over dat er geen bewijzen zijn voor het bestaan van god... Oeioeioei.