Helderzienden, geloof jij het of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Helderzienden, geloof jij het of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:53

Dank je
en gaat zich nu weer lekker in harry snotter verdiepen Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:53

lees ze RK

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:16

ik heb wel eens aura's gezien maar ik heb er helemaal niks mee. daarom doe ik er ook niks mee. Helder ruikendheid een poos gehad maar ik vond het vervelend. alles stonk en alles had een geurtje. Ook niet mee verder gegaan. de geur van mijn opa ken ik wel. de geur van sherry en de geur van oma is bloemig/kruidnagel. Dat is het enige wat ik wil ruiken want soms werd ik bij mensen misselijk van de geur. Stel dat ik er ooit wat aan heb zal het wel weer bij me komen.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:30

Oeh, dat lijkt me dus echt vervelend inderdaad, helderruikend.... Vooral bij niet zo helder ruikenden......... pfffffffffiew.....

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:35

dat vond ik in vergelijking met wat ik rook bij mensen niet zo heel erg. leek wel of ik bij bepaalde mensen een rottende geur rook terwijl ze gewoon gezond er uit zagen en dat ging me even te ver. Dat helder ruikende komt wel weer wanneer ik het nodig heb.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:36

shadowflower schreef:
dat vond ik in vergelijking met wat ik rook bij mensen niet zo heel erg. leek wel of ik bij bepaalde mensen een rottende geur rook terwijl ze gewoon gezond er uit zagen en dat ging me even te ver. Dat helder ruikende komt wel weer wanneer ik het nodig heb.

Rottende geur??? Bedoel je dat ze dan erg ziek waren?? Of zouden worden??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 07:56

mijn kat heeft me een keer midden in de nacht de kattenbak laten ruiken Tong uitsteken die was vies en ze moest nodig.... haha Ik lag op bed, das 2 ruimtes, een gang en 2 dichte deuren verder, dus kan nooit dat ik het 'echt' geroken heb. Heel vaag....

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 07:57

Ik geloof niet in helderziende maar ik denk wel dat er meer is.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:01

BitchyWitchy schreef:
shadowflower schreef:

Rottende geur??? Bedoel je dat ze dan erg ziek waren?? Of zouden worden??

Je kunt dat naar believen in of uitschakelen? Verward

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:12

ze kan zich ervoor afsluiten ja, als je goed kan aarden en je energie kan behouden/bij je kan houden, dit is echter moeilijk dan gewoon wel ruiken.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:22

Gisteren heeft Pharagirlke een reading gedaan met Diablo, mijn Tinkertje. Niet omdat ik haar wilde testen, dat had ik al gezegd, maar omdat ik echt meer van Diablo wil weten. Zoals jullie waarschijnlijk weten, stond ik er neutraal tegenover.

Het verhaal wat ze me vertelde plaats ik hier nog niet, want ik weet niet of ze dat wil. Ik heb het haar gevraagd, maar dat wacht ik nog even af. Maar het klopte dus als een bus. Ze heeft niet echt concrete feiten verteld (bijv. dat hij een westernzadel heeft, ik noem maar even wat), maar wel dingen waarvan ik denk: ja dat klopt! Ze heeft Diablo zo verschrikkelijk treffend beschreven, dat ik er echt verbaasd over was (en nog ben). Ik kan er verder op ingaan als ik het verhaal mag plaatsen, maar nogmaals, dat wacht ik even af.
Ik wil alleen even zeggen, dat ze Diablo haast beter leek te kennen dan ikzelf. Complimenten!

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:26

Hannanas schreef:
ze kan zich ervoor afsluiten ja, als je goed kan aarden en je energie kan behouden/bij je kan houden, dit is echter moeilijk dan gewoon wel ruiken.

Maar hoe werkt dat dan als je je er niet voor afsluit.
Kun je het dan naar eigen believen inzetten, of moet je afwachten of je die heldere ingeving krijgt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:28

Super!!
En dat zijn ervaringen die dus veel vaker op bokt hebben gestaan.
Maar door sceptici steeds afgedaan worden als gokken of topics eerst doorlezen Lachen
Voor vele zijn dit de tastbare bewijzen, andere zeggen dan dat het onzin is Lachen
Dan ben je klaar met je bewijsvoering Haha!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:32

Ja, ze zou inderdaad topics kunnen hebben doorgelezen, want er is veel te vinden over Diablo, maar ze heeft ook dingen genoemd waar ik het hier nooit over gehad heb. En die best wel eens zouden kunnen kloppen (gaat om zijn gezondheid).
Verder was zijn karakterbeschrijving zo treffend, zo duidelijk, zo helemaal Diablo! Echt, ik kan had hem zelf waarschijnlijk niet eens zo kunnen beschrijven, zo duidelijk herkende ik hem. Ik weet ook niet hoe ik dat precies moet zeggen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:38

Ik weet niet of ik erin moet geloven of niet. Het is iets waar ik heel erg in geintereseerd ben en wat mij altijd heel erg trekt, maar toch ben ik er totaal ongevoelig voor.

Waar dat vandaan komt weet ik niet, ik vermoed dat ik me op een of andere manier emotioneel heb afgesloten. Zo kan ik me echt heel moeilijk aan mensen binden, met dieren heb ik daar dan weer geen enkel probleem mee. Misschien komt dat voort uit mijn karakter of uit mijn verleden, maar dat hele diepe pure gevoel van houden van wat ik wel voor mijn kat had en steeds meer voor mijn paard begin te krijgen heb ik niet bij mijn man waar ik toch echt zielsveel van houd, maar dat is dan weer op een andere manier ofzo.

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:44

Diablo schreef:
Ja, ze zou inderdaad topics kunnen hebben doorgelezen, want er is veel te vinden over Diablo, maar ze heeft ook dingen genoemd waar ik het hier nooit over gehad heb. En die best wel eens zouden kunnen kloppen (gaat om zijn gezondheid).
Verder was zijn karakterbeschrijving zo treffend, zo duidelijk, zo helemaal Diablo! Echt, ik kan had hem zelf waarschijnlijk niet eens zo kunnen beschrijven, zo duidelijk herkende ik hem. Ik weet ook niet hoe ik dat precies moet zeggen.

Door dit soort verhalen móét je het haast wel gana geloven.. Ik iig wel!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:11

traan_beauty schreef:
Diablo schreef:

Door dit soort verhalen móét je het haast wel gana geloven.. Ik iig wel!

Ja, ik stond er wel voor open, maar aan de andere kant vond ik ook dat er nooit wat objectiefs werd verteld. En nogmaals, ze heeft me niet zijn kleur sjabrak verteld, maar dat vind ik ook helemaal niet interessant. Ik weet zelf wel hoe zijn spullen en weiland er uit zien, ik wilde graag weten hoe hij zich voelde en daar kon ik hem echt in herkennen.
Ze had ook kunnen vertellen dat het een wildebras was, die wel van een lolletje houdt, dat kun je ook verzinnen. Maar dat zei ze niet, ze beschreef (haha, voor de zoveelste keer) Diablo.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:14

Ja juist
Met dat gokken wat dan gezegt wordt..hoe kun je zo goed gokken?
Er zijn honderden dingen waar je uit zou kunnen gokken en dan toch een paar keer het goede...is knap hoor, zo vaak goed gokken Haha!

Zo ook bij de vrouw waar ik kwam voor mijn gezondheid
Ze had ook kunnen gokken dat ik last van mijn buik had, mijn knie of voet of rsi hand of...weet ik veel wat..toch gokte ze mijn vermoeidheid en hoofdpijn uitstralend naar mijn linker oog.
Gokte niet eens verkeerd dat het rechts zou zitten Tong uitsteken

Dat is toch geen toeval Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:41

Citaat:
Dit is ook de mening van serieuze parapsychologen, die al lang weten dat het paranormale niet zo gemakkelijk te vinden is. Als er echte wondermensen bestonden, dan zou het al lang bewezen zijn. Degenen die pretenderen over bijzondere gaven te beschikken, zijn echter zelden bereid om aan een parapsychologisch experiment mee te werken. En degenen die wel een proef aandurven, boeken geen succes onder gecontroleerde omstandigheden, waarbij normale verklaringen worden uitgesloten. Daarom is er in de parapsychologische vakliteratuur bijna niets meer te vinden over hedendaagse paragnosten en mediums. Het is iedereen bekend dat zij hun grote beweringen niet kunnen waarmaken.
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 10-07-07 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:43

Gut, slimmerik is weer terug, nog steeds met een bord voor der kop helaas...... geef je het nou nooit op?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:46

Diablo schreef:
Gisteren heeft Pharagirlke een reading gedaan met Diablo, mijn Tinkertje. Niet omdat ik haar wilde testen, dat had ik al gezegd, maar omdat ik echt meer van Diablo wil weten. Zoals jullie waarschijnlijk weten, stond ik er neutraal tegenover.

Het verhaal wat ze me vertelde plaats ik hier nog niet, want ik weet niet of ze dat wil. Ik heb het haar gevraagd, maar dat wacht ik nog even af. Maar het klopte dus als een bus. Ze heeft niet echt concrete feiten verteld (bijv. dat hij een westernzadel heeft, ik noem maar even wat), maar wel dingen waarvan ik denk: ja dat klopt! Ze heeft Diablo zo verschrikkelijk treffend beschreven, dat ik er echt verbaasd over was (en nog ben). Ik kan er verder op ingaan als ik het verhaal mag plaatsen, maar nogmaals, dat wacht ik even af.
Ik wil alleen even zeggen, dat ze Diablo haast beter leek te kennen dan ikzelf. Complimenten!

Eigenlijk heeft het weinig zin om zo een post te plaatsen. Zegt nl helemaal niets zo. Ik wacht af of je het hele verhaal mag plaatsen, dan heb ik iig een idee wat een reading dan inhoudt, wat er voor soort informatie gegeven wordt. Dus wacht nog even af. Knipoog

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:48

Ik ben best nieuwsgierig naar het verhaal van Diablo..
Doet Pharagirlke zoiets vaker? Want ik zit echt nog met een paar vragen voor m'n 2 paarden, waarvan hun enige eigenaar er niet meer is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:49

slimmerik schreef:
Citaat:
Dit is ook de mening van serieuze parapsychologen, die al lang weten dat het paranormale niet zo gemakkelijk te vinden is. Als er echte wondermensen bestonden, dan zou het al lang bewezen zijn. Degenen die pretenderen over bijzondere gaven te beschikken, zijn echter zelden bereid om aan een parapsychologisch experiment mee te werken. En degenen die wel een proef aandurven, boeken geen succes onder gecontroleerde omstandigheden, waarbij normale verklaringen worden uitgesloten. Daarom is er in de parapsychologische vakliteratuur bijna niets meer te vinden over hedendaagse paragnosten en mediums. Het is iedereen bekend dat zij hun grote beweringen niet kunnen waarmaken.

Maar als wij met zulke koeienletters een verhaaltje hadden geschreven over dat er geen bewijzen zijn voor het bestaan van god... Oeioeioei.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:50

Wuis schreef:
Maar als wij met zulke koeienletters een verhaaltje hadden geschreven over dat er geen bewijzen zijn voor het bestaan van god... Oeioeioei.

Sorry ik had bestaande tekst gequoted... ik zal het aanpassen... Haha!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:51

Russel, het heeft in zoverre zin, dat ik nu aangeef dat ze gewoon echt heel duidelijk een paardje van mij beschreven heeft, terwijl ze hem niet kent. Ze heeft ook dingen aangedragen met betrekking tot zijn gezondheid, die wel eens zouden kunnen kloppen, maar waar ik eigenlijk nooit bij nagedacht heb. Of ja, misschien wel nagedacht, maar niets mee gedaan. Nu blijkt dus dat zij het ook zegt, hoe kan ze dit weten"?

Ik denk dat ik het verhaal van haar wel mag plaatsen, maar of jij dan overtuigd bent.....Diablo is niet jouw paard, dus jij voelt bij hem niet hetzelfde als ik en kan dus ook niet controleren of haar verhaal klopt. Maar ik weet dat wel. Ik kan dat niet goed uitleggen, maar zoals ik altijd over hem dacht, zo vertelt zij over hem.