Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 19:24

Nadya schreef:
Je kunt iemands mening bekrompen vinden, maar dan heb je het niet meteen over de persoon zelf.
Mensen worden hier op bokt sowieso makkelijk be- en veroordeeld. Niet alleen bij dit onderwerp.
Breek me de bek niet open. Clown

Lees deze post bijvoorbeeld eens heel goed, Relaxed. Pling Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 19:28

Nadya schreef:
Relaxed schreef:
Ik snap je verhaal Knipoog Maar bekrompen heeft zo'n negatieve lading en volgens mij is het zo dat je iemand bekrompen kan vinden, maar jij laat t overkomen alsof iemand dan ook daadwerkelijk bekrompen is.. En daar kan ik niet inkomen..

Sorry hoor, maar dat ik volgens jou zo 'overkom' ligt dan toch echt helemaal aan jezelf. Jij wil het blijkbaar niet anders opvatten, het zij zo.

Ik heb toch meerdere keren gezegd 'leven en laten leven' en dat ik ook vrienden heb die allemaal anders hiermee omgaan en/of doen, maar we houden allemaal van elkaar en laten elkaar tenminste in elkaar's waarde. Heb geen idee wat daar nou mis mee is volgens jou, en eigenlijk kan het me ook niet meer schelen.

Ik laat iedereen hier gewoon in de waarde... zelfs jou... Clown Maar daarom mag ik toch wel ff duidelijk hebben wat je nou met dat bekrompen bedoelde? Nu ikke begrijp en ik geef alleen aan dat ik het negatief over vind komen... Dat jij het nou meteen op jezelf betrekt is echt niet mijn probleem..

Die post had ik gelezen.. Vork

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 19:51

Jij zegt dus dat je vindt dat iets wat ik zeg negatief overkomt en ik mag dat dan vervolgens niet op mezelf betrekken? Verward
Huh? Verward
Had je het niet tegen mij persoonlijk dan?

Ik schrijf zelfs letterlijk wat jij blijkbaar niet wil horen. Je hebt een bord beton voor je hoofd of niet, hoor. Haha! Doei, doei
Maar goed, ik kan me er niet druk over maken. Je interpreteert maar wat je wilt, maar als je het zo doet, heb je het gigantisch mis. Gestoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 19:55

Nee in het algemeen vind ik bekrompen een negatieve lading hebben.. dus of jij het nou zegt of pietje puk dat doet er niet toe.. Maar goed, ik hou er over op.. wij communiceren niet echt goed geloof ik.. Vork Zal de levenservaring of het leeftijdsverschil wel zijn.. Rolleyes

Doei, doei

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 20:10

Bekrompen zijn heeft ook een negatieve lading, dat vind ik ook. Ik zou zelf niet graag bekrompen genoemd willen worden, maar zo ben ik ook nog nooit genoemd. Haha!
En mijn meningen zijn ook nog nooit bekrompen genoemd, want mijn gedachten kun je niet bepaald in dat hokje stoppen. Ik hou juist heel erg van mensen die net even anders zijn en op een open minded manier in de wereld staan. En gelukkig zijn er een heleboel jonge en oude(re) mensen op de wereld (in elk geval om mij heen) die een enorme open mind hebben en niet meteen roepen of iets wel of niet ok is.

Kijk, mensen expres kwetsen mag niet (vind ik dan). Daar hou ik niet van (tenzij ze mij raken of iets doen wat de wereld niet ten goede komt). Maar mensen veroordelen, omdat ze een andere levenstijl hebben vind ik nou weer niet kunnen (ik zeg niet dat jij dat doet, maar ik las in dit topic wel het e.e.a.). We hebben allemaal een ander karakter, andere behoeften en/of leven in andere wereldjes. Leven en laten leven dus. Graag zonder mensen te kwetsen natuurlijk.

Als de een voor haar 30e 25 bedpartners gehad hebt, prima. Moet iemand zelf weten. Als de ander rond haar 30e nog steeds bij haar eerste partner is (dat zijn er niet veel, volgens mij Haha! ), ook prima. Als iemand maar gelukkig is en hoe iemand dat bereikt of dat iemand misschien gewoon geen vaste relatie wil of die ene persoon nog niet heeft gevonden, maar wel lekker experimenteert (voor mij part tijdens de eerste date). Prima.
Mij hoor je er niet over in elk geval. Lachen

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 23:23

Wat als we nou de discussies die niet over het topic gaan even hier buiten laten...
want zo kan je wel eeuwen doorgaan over hoe een bepaalde reactie overkomt bij iemand anders...
Ergens anders een topic openen over wat ''bekrompenheid'' is...> suggestie?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 00:55

Nou ik heb vanmiddag weer een heerlijke date gehad Haha! Vingers aflikken Wel met dezelfde vent trouwens als voorheen *LOL*

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 07:33

Ik mag vandaag weer daten met mijn lieve schattige vriendje Lovers

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:02

Op mijn 16e kreeg ik een vriendje.. daar heb ik het ruim 2 jaar mee vol gehouden Knipoog Op het einde van deze relatie was de lol er voor mij totaal af en ik snakte naar een andere vent.. En die kwam ik tegen.. hij had alles wat mij vriendje niet had, groot, gespierd, gebruind, donker haar, blauwe ogen.. Heerlijk gewoon. Het toeval was dat we ook nog op dezelfde werkplek terecht kwamen.. en dat hij het hetzelfde gevoel als ik had Haha! Na een tijdje met hem gewerkt te hebben, stond ik letterlijk op springen! Dus heb ik het uitgemaakt met mijn toenmalige vriendje.. en alle remmen los gegooid Knipoog Dat was het leukste 'werkjaar' ooit Tong uitsteken Toen we er eenmaal aan begonnen waren, bleken we elkaar ook 'gewoon' leuk te vinden. Dus na een aantal weken alleen maar de 'lusten' gehad te hebben, kregen we een relatie! En tadaa.. momenteel zijn we bijna 3 jaar verder en wonen we samen!
Moraal van dit verhaal: Seks op de eerste date, of op geen enkele date, hoeft niet perse verkeerd te zijn! Maar wel lekker Knipoog

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:20

Ik heb (toevallig gister) ook sex gehad op de eerste date, en kan nou niet zeggen dat dat iets beivloed (negatief dan)
Hij heeft zich keurig gedragen en wou in de eerste instantie ook niet (tuurlijk wou die wel, maar hij wou niks verpesten)
Bij vorige dates liet ik de man altijd wachten met sex en kan nou niet zeggen dat dat zo'n succes is geweest! Maar dat verschild ook per persoon, per man en per vrouw.
Ik het zoiets als het gevoel goed is waarom wachten!

Edit: ligt er ook aan of de situatie zich voor doet, vind ik

Gerner

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:34

bevertje schreef:
Op mijn 16e kreeg ik een vriendje.. daar heb ik het ruim 2 jaar mee vol gehouden Knipoog Op het einde van deze relatie was de lol er voor mij totaal af en ik snakte naar een andere vent.. En die kwam ik tegen.. hij had alles wat mij vriendje niet had, groot, gespierd, gebruind, donker haar, blauwe ogen.. Heerlijk gewoon. Het toeval was dat we ook nog op dezelfde werkplek terecht kwamen.. en dat hij het hetzelfde gevoel als ik had Haha! Na een tijdje met hem gewerkt te hebben, stond ik letterlijk op springen! Dus heb ik het uitgemaakt met mijn toenmalige vriendje.. en alle remmen los gegooid Knipoog Dat was het leukste 'werkjaar' ooit Tong uitsteken Toen we er eenmaal aan begonnen waren, bleken we elkaar ook 'gewoon' leuk te vinden. Dus na een aantal weken alleen maar de 'lusten' gehad te hebben, kregen we een relatie! En tadaa.. momenteel zijn we bijna 3 jaar verder en wonen we samen!
Moraal van dit verhaal: Seks op de eerste date, of op geen enkele date, hoeft niet perse verkeerd te zijn! Maar wel lekker Knipoog

En in je profiel te zien, nog een lekker ding ook.
Als ik zo iemand tegen kom, zeg ik bijna altijd;
Met jouw zou ik wel een beschuitje willen eten.
Waarop ze meestal met stomheid geslagen zijn.
Ik lach me altijd krom, flirten is heerlijk, en als er wat van kwam, jaaaaaren geleden, was het prachtig. Ik ben niet braaf geweest volgens de normen van toen, maar heb er wel met volle teugen altijd van genoten.
En nu heb ik nog steeds zalige herinneringen eraan.
Jaren geleden kwam ik met nu mijn echtgenoot op een feestje. We liepen iemand tegen het lijf, en ik werd stil en hij ook.
Waarom mijn man later vroeg, dit was degene van je eerste keer he?
We hebben er samen om gegrinnikt.
Niks geen slechts aan, het is maar net welke belemmeringen je jezelf oplegt.

En al die dames die maar volhouden dat je voor je huwelijk geen sex mag hebben, ik vraag het me af of het alleen maar woorden zijn.
Ten tweede, je zal maar getrouwd zijn met een vent waar je sexleven een drama mee is. Het belangrijkste in je relatie!!!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:41

Haha! Haha! Haha! Geen seks voor je huwelijk?
Heb me daar natuurlijk nooit aan gehouden en ik ben blij dat ik genoten heb van alle geweldige mannen die op mijn pad kwamen Go jij! Go jij! . Wat denken zulke mensen wel niet van mijn dochtertje trouwens, want ze heeft geen getrouwde ouders. Oh jee!!! Clown
Maar wel ouders die zielsveel van haar en elkaar houden! Lovers
En ook van plan zijn om de rest van hun leven voor altijd samen te blijven. Wat is trouwen trouwens als je samen een kind hebt? Niets verbindt je meer dan het samen hebben van een kind. Maar goed, da's een andere discussie.

Leuk te lezen dat veel mensen gewoon genieten van hun leven en van de mannen die ze woest aantrekkelijk vinden. Groot gelijk, hoor. Zolang je maar weet waarom je het doet en het niet doet om het te doen.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:49

Nadya schreef:
Leuk te lezen dat veel mensen gewoon genieten van hun leven en van de mannen die ze woest aantrekkelijk vinden. Groot gelijk, hoor. Zolang je maar weet waarom je het doet en het niet doet om het te doen.

Afgod Helemaal mee eens!!

Muffin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 14:21

Pashon schreef:
Nadya schreef:

Afgod Helemaal mee eens!!

jep... kan ik me ook helemaal in vinden Haha! Pling

edit: k vind het trouwens zonde dat er nogal veel offtopic is gegaan en mensen soms weer redelijk respectloos met elkaar zijn omgaan. Iedereen mag zijn mening hebben, maar hou het wel sociaal zou ik zeggen

Raff

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 14:30

op de eerste date hebben we alleen maar gezoend, maar dat weekend kregen we wel wat, maar dan lag ik al wel na een week met hem in bed..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:29

Waar komt geen sex voor het huwelijk ineens vandaan? Clown

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:31

faye schreef:
Waar komt geen sex voor het huwelijk ineens vandaan? Clown

De Bijbel? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:33

Nee er werd gerefereerd aan "al die dames die volhouden dat je geen sex voor het huwelijk mag hebben" Clown

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 20:02

Gerner schreef:

Nou dat vond ik dus ook Haha!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:31

bevertje schreef:
Gerner schreef:

Nou dat vond ik dus ook Haha!

Afgod Zag er idd niet verkeerd uit!! Vingers aflikken

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 23:22

faye schreef:
Nee er werd gerefereerd aan "al die dames die volhouden dat je geen sex voor het huwelijk mag hebben" Clown

misschien gewoon in het algemeen? zonder het linken-aan .... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 09:56

Mijn ex moest 2 maanden wachten, met mijn huidige vriend lag ik de zelfde nacht nog in bed (al kende ik hem wel al) maar niks gedaan, omdat ik ongesteld was. De volgende dag hebben we het goed gemaakt! En nu 10 maanden verder zijn we nog steeds bij elkaar Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:30

KirstenG schreef:
faye schreef:

misschien gewoon in het algemeen? zonder het linken-aan .... Clown

Dan mag ik toch wel vragen waar dat vandaan komt,dat is namelijk niet echt meer van deze tijd Clown

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:53

Geloof me, Faye, ze bestaan nog. Er is al eens eerder een topic geweest over de hoeveelheid bedpartners en ik kan me herinneren dat daar toch wel een paar mensen tussen zaten die alleen seks wilde hebben met degenen waar ze mee trouwden. Hele christelijke mensen. Prima hoor, ik moet er zelf niet aan denken dat ik eerst getrouwd zou zijn met mijn allereerste vriendje, haha...... Maar goed, ik geloof daar dus ook niet in. Clown Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:04

Ik ga voor de middenweg Haha! Niet zomaar met iemand het bed in, maar zeker wel sex voor het huwelijk Haha!