Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Hoeveel slachthuizen zitten er in zeeland over de grens?
runningkawa schreef:soraya geeft aan dat hij naar lynn ging
En aangezien ze eerder zij dat haar vader beslist zal dat dan ook zijn
Dus vertelt ze namens vader
runningkawa schreef:soraya geeft aan dat hij naar lynn ging
casperrr schreef:runningkawa schreef:Hoeveel slachthuizen zitten er in zeeland over de grens?
we hebben hier wel de Kok, maar die is op Walcheren en ik denk niet dat ze daar heen gaat. verder zou ik het niet weten...
Debsey schreef:wat kunnen we nu nog doen?
sorayalover1 is inderdaad minderjarig, maar er is mee ingestemd dat het paard vandaag van de slacht gered zou worden.
daar zou haar vader toch vast wel wat over hebben mee gekregen?
anders bel ik per direct de DB op, dit kan niet.. je kan geen dier af laten maken omdat het per ongeluk een schop heeft gegeven die op een nare plek terecht is gekomen.
is hij medisch onderzocht?
casperrr schreef:runningkawa schreef:Hoeveel slachthuizen zitten er in zeeland over de grens?
we hebben hier wel de Kok, maar die is op Walcheren en ik denk niet dat ze daar heen gaat. verder zou ik het niet weten...
casperrr schreef:overigens als ze naar de Kok gaat, ik ken die mensen persoonlijk van de Kok, tenminste niet dat ik bij hun thuis kom of iets. Maar hun pony staat op de manege waar ik paarden voor iemand rijd en ik praat wel eens met hun...
slimmerik schreef:Hulde aan de mods die dit topic toch open laten !!!
casperrr schreef:overigens als ze naar de Kok gaat, ik ken die mensen persoonlijk van de Kok, tenminste niet dat ik bij hun thuis kom of iets. Maar hun pony staat op de manege waar ik paarden voor iemand rijd en ik praat wel eens met hun...
Murphy1982 schreef:de kok bv in zeeland paardenslachterij
sorayalover1 schreef:Murphy1982 schreef:de kok bv in zeeland paardenslachterij
Ze gaat naar Belgie naar een handelaar!
sorayalover1 schreef:runningkawa schreef:soraya geeft aan dat hij naar lynn ging
Nee Anoek zei dat ze eerst naar een kennis van haar ging nou ok. Van mij mocht ze naar lynn maar ik kan het niet zeggen ben minderjarig dus ik ben niet verplicht om te zeggen dat doen we. Ik neem aan dat Anoek een nummer van haar heeft?
Caira schreef:Debsey schreef:wat kunnen we nu nog doen?
sorayalover1 is inderdaad minderjarig, maar er is mee ingestemd dat het paard vandaag van de slacht gered zou worden.
daar zou haar vader toch vast wel wat over hebben mee gekregen?
anders bel ik per direct de DB op, dit kan niet.. je kan geen dier af laten maken omdat het per ongeluk een schop heeft gegeven die op een nare plek terecht is gekomen.
is hij medisch onderzocht?
Tuurlijk kun je dat wel, er worden dagelijks gezonde paarden afgemaakt. Mensen blijf toch eens nadenken.