[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 23:00

BabsieJana:
Weekendje weg, midweekje weg? Alleen hun 2 samen...

ilona1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 07:29

Het bedrijf waar ik werk wordt vandaag heropend. Wat kan ik daar het beste voor kopen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:00

Zuslief is al wéken geleden geslaagd voor haar rijbewijs en heeft nog steeds een cadeau tegoed. :x Hellup, iemand?!
Daarnaast heeft ze over een paar weken dr examens. We weten nog niet of ze op kamers gaat, dus het is ook zo lastig om daar wat voor de kopen.
Het mag wel iets groots zijn, aangezien ze eerst dr HAVO-examen heeft gehaald en nu, na keihard werken, dr VWO-examen mag doen.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:36

Misschien een 'help mijn zus haar examens door'-pakket?
Met tussendoortjes, misschien handig eten en drinken om tijdens examens te eten (ik had bv breakers, erg handig. En kreeg te tip om zure dingen te eten, dan bleef je geconcentreerd op de stof). En misschien ook wat verwendingetjes voor de ontspanmomenten tijdens het leren. Niet echt rijbewijsgerelateerd, maar aangezien je dat over de examens aangaf...

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:38

Iid, een lekker verwenpakket gerelateerd aan der examens dus eigenlijk het idee van pol maar het is wel een goed idee en ze heeft er lekker wat aan.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:57

of een dag iets doen? ik ben tweeling en stelde voor om gewoon elkaar een leuke dag te gevne. Beter als 'verplicht' iets leuks kopen :) gaan nu naar de musical joseph en gaan iets gezelligs doen, misschien zoiets? en dan na der examens zodat ze lekker ontspannen erheen kan!

RomyFellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:32

Mijn vriend is bijna jarig en ik zoek eigenlijk een leuk orgineel kado voor hem.
Opzich zijn er best veel leuke dingetjes te bedenken. Het probleem is alleen dat hij mij voor m`n verjaardag een weekendje weg heeft gegeven naar een super luxe hotel. Nu kan ik dus moeilijk met alleen een t-shirtje ofzo aankomen zetten.
Iemand een leuk idee? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:42

Bedankt voor het meedenken! :)
Ik had inderdaad ook al aan een ontspanpakketje gedacht, maar ze gunt zichzelf helaas geen seconde rust. Ze is zo onzeker over dr examens, krijgen we maar niet uit dr hoofd gepraat.
Heb de afgelopen dagen al wel dingen als cake en pannekoeken gebakken voor haar 's middags, en vandaag smoothie gemaakt enzo. Maar om haar nu iets te geven waarmee ze een tijdje kan ontspannen werkt alleen maar averechts ben ik bang, omdat ze dan uiteindelijk nóg gestresster wordt om haar tijd in te halen.

Ik dacht zelf om voor d'r rijbewijs haar mee te nemen op mijn kosten naar een buffetrestaurant waar zij (en ik ook, haha) erg gek op zijn. Mag ze direct haar driving skills showen. Gelukkig drinkt ze vrijwel nooit alcohol, dus is dat geen probleem.
Bij het examencadeau kijk ik dan wel of ik mee kan doen met mijn ouders oid (hoewel zij ook nog géén idee hebben).

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 23:17

Of ontvoer haar twee weken voor de examens ofzo voor een dagje in de sauna ofzo, zodat ze even kan ontspannen en daarna kan knallen voor d'r examens :)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 23:33

Het is al 2 weken voor de examens ;)

K ben vast op zoek naar een cadeau voor mn vriend die 29 mei 22 wordt, we wonen dan bijna 3 kwart jaar samen en zijn nog volop bezig in ons huis. Dus het moet meer om het gebaar gaan dan dat het een duur cadeau is (geld steken we liever in ons huis, dat is toch voor ons beide en dan hebben we dr allebei plezier van). Dus iemand leuke ideetjes? Het mag ook iets leuks om te doen zijn oid.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 23:41

O haha, sorry :) Ik zit al een paar jaar niet meer in die tijd :)
Voor jou:
Misschien grote picknickmand maken met daarin allemaal lekkere en leuke dingen, die je meeneemt op een dagje in het park ofzo, en dan bv bij verschillende hapjes en drankjes een foto of iets anders waar een herinnering aan zit, zodat je samen nog een keer de leuke dingen doorloopt die jullie samen hebben gedaan. En dan misschien een leeg fotoframe er als laatste in waar dan een nieuwe foto kan, gemaakt tijdens die dag. Weer een mooie herinnering erbij.

Ofzo... (heb al jaren geen relatie meer gehad, dus ben beetje uit de vier het zoveel jaar samenzijn gedoe)

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:50

ben op zoek naar moederdagcadeautje, wil een theemuts kopen, maar hoe kom ik daaraan? Weet iemand dat?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:51

Blokker? Misschien zlefs bij Expo?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 12:38

Bij de Douglas zag ik ze laatst ook liggen. Of misschien bij de Marskramer?

Voor moederdag wil ik m'n moeder meenemen naar een concert, maar ik zou niet weten naar wie. :+ Neyo komt naar Nederland, maar ik denk niet dat ze dat leuk vindt. Verder weet ik eigenlijk niet echt waar ze van houdt qua muziek. Celine Dion vindt ze heel goed, maar die komt niet meer naar Nederland. Ze staat wel open voor nieuwe muziek.

Ze wil wel kunnen zitten. Hebben jullie misschien een leuk idee? Of anders een musical, oid.

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:58

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:11

Oké dan, fijn! :)

Inmiddels kaartjes besteld voor de musical Footloose, maar ik wil toch nog iets kleins geven op moederdag zelf. Bosje bloemen krijgt ze al, iemand anders nog een idee?

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 13:58

Ik ben op zoek naar een afscheidscadeautje voor mijn stagebegeleidster. Hebben jullie nog creatieve ideeen? Het is een PR bureau, gelezen aan zee. Met een felroze logo en brutale uitstraling (even voor het beeld). Ik wil graag iets supercreatiefs bedenken...iemand een idee?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:53

Ik ben gister mega creatief geweest :D

Kennissen van mij gaan naar Curacao verhuizen, nu heb ik klompen gekocht voor de vrouw, knalroze geschilderd, en dan met wit en glitters de namen en op gemaakt enzo! :D

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 16:54

hey wat super leuk zeg :P

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 09:54

Ik ben op zoek naar iets romantisch voor manlief en dit voor op onze speciale dag 18 juni, manlief heeft al het e.e.a. geregeld verteld ie elke keer weer, alleen ik mag dus echt nog van niks weten aaarghhh...

Maar goed op 18 juni is het onze speciale dag want dan vieren we samen ons 5 jarig jubileum :D :o ... Manlief heeft iets geregeld dus en nu zou ik voor hem ook een erg leuk cadeautje (romantisch) voor hem willen kopen?!?!?

Wie oh wie heeft er goede inspiraties???

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:39

HELP mijn vriend is vandaag jarig en weet echt geen kado hebben ook pas 2 a 3 weken..
iemand tips??

_Gabriellexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 21:49

Help!! Over een klein maandje geven de ouders van mijn vriend een feest ze zijn beide 50 geworden maar ik ben echt zo inspiratie loos :P Z'n vader die ment dus daar zo ik iets voor het paard kunnen halen maar z'n moeder vind bloemschikken helemaal leuk maar heb laats al bloemen gegeven en dat met 50 te geven vind ik ook zo afgezaagd:P Het liefst zou ik een leuk cadeu voor hun tween willen halen :9 .

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 22:00

Een tuinposter met een foto van hen beiden ofzo? of van de familie?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 22:00

Ligt er wel een beetje aan hoeveel je wil besteden...

_Gabriellexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 22:04

Haha je kan gedachten lezen heb net van vriendlief een foto van paard gekregen misschien dat ik die op een linnedoek laat afdrukken :D