Jeetje, Yellowfish. Ik weet echt even niet wat ik moet zeggen :/ Wat een rotnieuws, ik kan me voorstellen dat je er even hélemaal doorheen zit. Héél veel sterkte de komende maanden en ik hoop dat je idd het vertrouwen kunt vinden om hier doorheen te komen
Wat een rotnieuws zeg! Het was je zo gegund dat de uitslag positief zou zijn. Ik kan me goed voorstellen dat je er nu even door heen zit. Ik hoop dat ze snel een geschikte beenmergdonor vinden!
Ik weet zeker dat je je ook hier door heen zult slaan. Die rotziekte ga je gewoon overwinnen hoor. Hou je taai!
Jeetje Yellow, Da's geen goede update. Ik heb niet eerder gereageerd maar wel meegelezen en verwonder me dan ook steeds dat je zo sterkt bent. Ook hier kom je doorheen. Jij hebt zo'n doorzettingsvermogen. Ik wens je enorm veel sterkte.
Owh jeetje, wat een enorme tegenvaller dat die uitslag niet goed is! Ik lees iedere keer je topic even bij en ook mij valt op hoe ontzettend sterk je bent, ik heb je berichtjes met bewondering zitten lezen. Juist daarom had ik niet gedacht dat die uitslag slecht zou zijn... Nogmaals heel veel sterkte en liefs vanaf hier gewenst, wat oneerlijk dat het nogmaals tegenzit en dat het nog zwaarder gaat worden. Maar ik geloof wel dat je het redt! Houd vol
Wat een tegenvaller zeg...tjonge. T lijkt me heel erg om t gevoel te hebben dat je lichaam je in de steek laat. Ik kan me er niets bij voorstellen, jij des te meer. Ik heb veel bewondering voor je, hoe je je er doorheen slaat is super! Petje af...
Heel erg veel sterkte in de komende zware periode. Ik duim hard voor je dat er een donor is...
Wat een slecht nieuws romaan...ik schrik er van. Ik snap dat je er doorheen zit, dat mag toch ook wel even? Ondanks dat vind ik je bijzonder sterk overkomen, en wat fijn dat je zulke lieve vrienden hebt.
Aaaah Romaan!! Bah dat is denk ik voor heel, héél veel mensen echt onverwacht zeg. Wat een rotnieuws, echt ontzettend bagger voor je meid.
Ik hoop ontzettend dat er een geschikte beenmergdonor voor je wordt gevonden, het is inderdaad wat dat betreft een redelijk nadeel dat je geen broertjes of zusjes hebt omdat de kans groter is dat zij geschikt beenmerg hebben dan een willekeurige vreemde- maar dat betekent absoluut niet dat het onmogelijk is iemand te vinden, echt niet gelukkig. En nou, met 4 maanden intensief zoeken.. hopelijk vinden ze gewoon iemand! Ik duim hard voor je.
Raak alsjeblieft van het gevoel af dat je niet genoeg je best hebt gedaan. Hoewel je 't al weet ga ik 't nog een keer zeggen: je hebt alles gedaan wat je maar kon doen Yellowfish, en dat is altijd genoeg- zelfs al voelt 't even niet zo. Het is ontzettend vervelend, maar niemands schuld. Zeker niet de jouwe. Heel, heel erg veel succes met je komende kuren en met je nieuwe behandeling. En, al houd je niet van bergbeklimmen, misschien ben je er wel hartstikke goed in Wie weet. En inderdaad, dat de doktoren door willen gaan zegt ook wel wat hoor! Ik blijf in ieder geval bewondering hebben voor je instelling, want zelfs onder deze omstandigheden probeer je nog vertrouwen te hebben: dat is ontzettend knap en bewonderingswaardig.
Lieve Yellowfish, heel veel succes de komende tijd!
jeetje romaan, dit is balen, echt wat een rotnieuws!! Ik kan hier vanachter mn computer niks anders doen dan duimen, en dit zal ik ook zeker doen!! Kom op meid je slaat je er wel weer doorheen.. En hopen dat ze snel een donor voor je vinden.
Meid... je hebt zeer zeker wel je best gedaan. Je hebt al die tijd gewoon erg hard gevochten, je bent sterk geweest en je bent zo enorm positief gebleven. Kom op meis, neem het je zelf niet kwalijk..... Ik duim voor je voor een goede donor....!
Wat een enorm mooi en lief gebaar, die foto's van Perdy
Jeetje, Wij kennen elkaar niet, maar heb het doorgelezen. Meid wat een ellende en dan dat laatste nieuws!! Ik wens je heeeel veeel sterkte toe de komende 4 maanden. Ik zit zelf in de gezondheidszorg en ik kan me voorstellen dat het zwaar is/wordt!
Dat je nu even stuk ben, kan ik helemaal begrijpen, maar je klinkt me inderdaad als een vechter! Hou je taai! Ik zal voor je duimen!
Verdomme Yellowfish, dat is behoorlijk schrikken voor je en voor ons medelevende bokkers ook..soms sla je even stil en dat heb ik op momenten als deze. Ik kan me zo voorstellen dat je je voelt alsof je lichaam je in de steek laat en je niet goed genoeg je best hebt gedaan..ik zie dat geregeld bij mijn zusje ook gebeuren en het enige wat ik op zulke momenten kan zeggen..is dat het zwaar klote is dat je zelf niet de regie in handen hebt wat je lichaam betreft bij ziektes.. je staat zo positief in het leven, je vecht keihard en je mag je nu even goed verrot voelen hoor..maar je zult eerdaags weer de kracht vinden om er voor de volle 100% voor te gaan.
Meid, hou vol, geniet van de inieminiedingetjes om je heen en de rest komt vanzelf. Toitoitoi.
oliebol Romaan!! Dat is slecht nieuws Ik weet even niet wat ik moet zeggen...
Pfff... meis, kop op, je kan het echt!!! Kan me voorstellen dat het voelt als falen van jezelf, maar dat is het echt niet he, hou dat jezelf voor!!!
Ik ga heel hard voor je duimen dat ze snel een geschikte donor voor je vinden! Als er geen geschikte donor wordt gevonden, wil ik me van harte laten testen voor jou, om te kijken of ik geschikte donor ben!
Ik had je ook al een pb gestuurd,maar ook hier nog even...
Mijn eerste gedachte was - ik zou willen dat ik kon helpen! Als dat kon, zou ik het direct doen, want dit verdien je niet
Heb zelfs gekeken bij hoe je donor kunt worden (ja, die kans is zoooo klein, maar ik voel me zo machteloos) maar helaas bleek al heel snel dat ik niet eens in aanmerking kom om donor te worden
Ik duim al langer voor je, maar nu extra, in de hoop dat ze een goede donor voor je kunnen vinden!
Jeetje Yellowfish, dat is even een flinke tegenvaller! Ik wil je heel erg veel sterkte wensen de komende periode en ik duim voor je dat ze een gechikte donor vinden! Zet hem op! Het bergbeklimmen is dan wel niet leuk maar je zult die berg wel overwinnen! Ik kan me voorstellen dat je er nu even flink doorheen zit maar jij hebt zo'n positieve instelling en dat zal je hierbij flink gaan helpen!