Nu kan ik niet gaan rijden en misschien morgen niet eens op wedstrijd gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Nu kan ik niet gaan rijden en misschien morgen niet eens op wedstrijd gaan
snowdon schreef:Weet iemand hoe het in Flevoland/Noordoostpolder gesteld is??
CAuvraySky schreef:Bij ons ligt een erg dikke pak sneeuwNu kan ik niet gaan rijden en misschien morgen niet eens op wedstrijd gaan

wat OV betreft

Poohbeer schreef:MISTRAL94 schreef:
In Witten sneeuwt het anders wel en blijft het ook liggen![]()
Geweldig van mij mag er meer vallen
In Smilde lijkt het ook redelijk te blijven liggen
meiske16 schreef:Bij ons is het weer opnieuw begonnen. Mijn vader kan niet naar het werk toe. Alles is onbegaanbaar.
En geloof het of niet,maar we hebben werkelijk onze auto moeten uitgraven. Mijn ouders wilden graag boodschappen doen. maar we kunnen met de auto niet van het oprit af(ca 40m oprit).
De auto(een grote volkswagen transporter) slipt alle kanten op. En maait zich zelf erin vast. Met een hark en een schop hebben we tervergeefs proberen de oprit wat vrijer te maken. Nu zijn we aan het wachten op de buurman die er zo aan komt met een sjofel om de weg vrij te maken.
en hoe hoog...
PaardenMeisJ schreef:!!!!!!!!!!!DIT MOET JE ECHT EVEN LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!
Gisteravond sneeuwde het niet meer. We zaten gezellig in de woonkamer wat te drinken en wat te eten voor de buis. Maar het gekke was, we hoorden stelkens een helikopter buiten. Mijn moeder en ik gingen even kijken maar er viel niks te zien. We dachten eerst dat er brand was ofzo. Maar goed, vanochtend ging mijn vader de krant even lezen en zag toen dit stukje staan:
Passant te water van Lekbrug
Een passant die gisteravond hulp wilde verlenen na een auto-ongeluk op de A27 bij Vianen is te water geraakt. De voorbijganger kwam vast te zitten in de spijlen van de Lekbrug en viel naar beneden. Een hulpverleningsteam rukte uit om de passant uit het water te halen. Daarbij werd ook een helikopter ingezet. Bij het sluiten van deze krant was nog geen verdere informatie beschikbaar.
Dus die helikopter die we hoorden was die man aan het zoeken! Echt erg.....het wat in gevallen (meer als 20 meter naar beneden gevallen....) Misschien is ie nu wel dood! Weet ik veel, ik ga even op de site kijken van het Urechts Nieuwsblad, misschien dat er al meer informatie over is! Als ik meer weet laat ik het wel in dit topic horen. Dat een beetje sneeuw etc zoveel chaos in Nederland kan veroorzaken....
Steffie89 schreef:Wow echt veel, waar woon je precies eigelijk>
meiske16 schreef:meiske16 schreef:Bij ons is het weer opnieuw begonnen. Mijn vader kan niet naar het werk toe. Alles is onbegaanbaar.
En geloof het of niet,maar we hebben werkelijk onze auto moeten uitgraven. Mijn ouders wilden graag boodschappen doen. maar we kunnen met de auto niet van het oprit af(ca 40m oprit).
De auto(een grote volkswagen transporter) slipt alle kanten op. En maait zich zelf erin vast. Met een hark en een schop hebben we tervergeefs proberen de oprit wat vrijer te maken. Nu zijn we aan het wachten op de buurman die er zo aan komt met een sjofel om de weg vrij te maken.
Om het even te bewijzen:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=DVKU74SZ[/img]
De sneeuw bij ons... (hoogte: 33 cm)
2x Het vrijgemaakte oprit(auto is er doorheen),check hoe veelen hoe hoog...
![]()
Buurman met Sjofel druk aan het werk.
en zie de afgevallen takken...
Dat was het...
Zo is het er dus bij ons aan toe
Alsof we nog niet genoeg hebben gehad...
paddie schreef:Wij hebben het gewoon.. Ik wil zoo graag sneeuw..!

LovesSaartje schreef:paddie schreef:Wij hebben het gewoon.. Ik wil zoo graag sneeuw..!
Dat wilde ik ook, maar ik neem mijn woorden terug
Het is hier echt bagger.