Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:05

obelix"]
[quote="sjokkemeule schreef:
als ELKE bokkert nu es 2,50 euro geeft, kopen we pony van Lotte terug als welkomskado !!!!

Is er bekend waar de pony staat dan?
[/quote]

Pony staat bij de Zonnehoeve, volgens mij is dat in Zeeland?
Er zijn zat mensen op bokt die weten waar dat is.

Maar als we dat nou eens even achterwegen laten, eerst maar eens lotte terugkrijgen.
Ik vind het natuurlijk een super actie! Maar nu even niet het belangrijkst. Lachen

Kyan01

Sypheron schreef:
Zou het misschien niet handig zijn om zometeen even een algemene pauze voor iedereen in te lassen? Dan kan iedereen even op adem komen, en daarna met verse moed weer verder gaan. Zo blijft er ook overzicht in het topic. Voordat er 20 mensen gaan eten en als ze terug komen weer 10 pagina's bij zijn...

Nou idd even snel wat door mn strot heen gedouwd en we zijn alweer 3 pagina's verder Scheve mond

obelix

Is er iemand die alles op een rijtje kan zetten?Zodat we idd neit alles tegelijk gaan doen..

Mercury

Ik begrijp jullie bezorgdheid volkomen. Maar ik denk dat het geen enkele zin heeft om door elkaar te gaan werken. Maar ik denk dat het het beste is om een woordvoerder aan te wijzen.

[edit ellende: bericht gewijzigd op verzoek poster]
Laatst bijgewerkt door Mercury op 04-06-04 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Katja

Wie belt er met de school van Lotte. Zij moeten snel iets met de onderwijs inspectie doen want dat zijn ambtenaren die tot 3 uur werken op vrijdag.
Ik moet nu echt weg (zei ik een half uur geleden al).
Als ik vanmiddag iets kan doen hoor ik het wel.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:06

sjokkemeule"]
[quote="Sypheron schreef:
Sorry dat ik even pauze neem maar ik heb verder niets te eten bij Scheve mond

Ga eten man, ga ik ook zo doen, ik rammel ook. We zijn goed bezig met zijn allen. Zo doorgaan mensen, en ik had nog een idee, als ELKE bokkert nu es 2,50 euro geeft, kopen we pony van Lotte terug als welkomskado !!!!
[/quote]

Lijkt me een super idee, 2,50 kan iedereen wel missen. Weet iemand toevallig waar Jamy steeds en wat de vraagprijs is (daar wil ik wel even over bellen/mailen als iemand mij telefoonnr + mailadres geeft)

Misschien lopen we nu te hard van stapel eerst Lotte terug dan Jamy

Noie

Bij stal Zonnehoeve toch? Teminste dat zei ze tegen mij, bij de fokker van Jamy. Kdenk dat Nathalie wel meer daarover weet.
Maar je kunt wel die pony terug halen, maar hoe wil ze die pony gaan onderhouden? Als haar vader niets betaald...

Sypheron

Dus we hebben toestemming om het persbericht (inclusief verwijzing naar het topic) te versturen?

AnneOmie

samantha23"]
[quote="sjokkemeule"][quote="Sypheron schreef:

Ga eten man, ga ik ook zo doen, ik rammel ook. We zijn goed bezig met zijn allen. Zo doorgaan mensen, en ik had nog een idee, als ELKE bokkert nu es 2,50 euro geeft, kopen we pony van Lotte terug als welkomskado !!!!
[/quote]
Dat is inderdaad wel een super idee.
2,50 kan iedereen wel missen lijkt me zo.
Maar staat Jamy nog te koop dan?
[/quote]

Ik denk dat het nu belangrijker is dat Lotte veilig terugkomt of dat we in ieder geval weten waar ze is en hoe het met haar gaat.. pony terugkopen.. tsja moeilijk verhaal.. hoe gaat ze die pony onderhouden want haar vader had hem verkocht... lief bedoeld maar nu even niet van toepassing denk ik.. als ze echt in Brazilie zit en terug wil kunnen we beter inzamelingsactie voor ticket houden denk ik.

sjokkemeule

Ehm kan iemand anders die school bellen, ik krijg gvd net een server crash, en die moet NU de lucht in, staat de complte boekhouding op.

Tot Laterz allemaal.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:07

Even een lunchpauze??? Als iedereen nou even kalmeert en met een half uurtje terug komt?
Laatst bijgewerkt door obelix op 04-06-04 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

PPPeet

okee mensen even een lijstje van feiten maken

Kyan01

Mensen luisteren we nog naar elkaar!
We werken nu allemaal door elkaar heen!

Mercury

Mijn schoonvader is er namelijk lid van en die volgt netjes alle stappen van de stichting. Cursusje in frankrijk, hoop centjes neertellen, hoop nieuwe denkbeelden krijgen. En door die nieuwe denkbeelden een hoop onbegrip in de familie krijgen.
Omdat mijn vriend en ik wilden proberen te begrijpen en wilde proberen contact te houden zijn we ook een keer meegeweest naar zo'n bijeenkomst...

Wellicht zou ik die contacten nu in Lotte's voordeel kunnen gebruiken. Maar daar twijfel ik over.

[edit ellende: bericht veranderd op verzoek poster]
Laatst bijgewerkt door Mercury op 04-06-04 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Samantha_

Jola schreef:
Zijn er echt geen Bokkers uit Groningen met kontakten bij de lokale radio of tv omroep? Dan kan er een oproep uit om haar tante te vinden??

Of iemand die in de buurt van Lotte woont en bij de buren navraag kan doen hoe die tante heet, en eventueel t telefoonnummer van die tante kan navragen.

nikkiemisty

Misschien is ze wel met tegenzin weggegaan, maar wie weet hoe haar vader nu doet en is. Wie weet gaat ze echt naar Brazilië naar haar oude plekje, waar ze al eerder is geweest.
Dan ziet ze haar oom en tante weer...Daarom moeten we eerst weten waar ze is en hoe het met haar gaat, daarna kun je pas beslissen of ze terug moet.

Ik heb ergens van haar gehoord/gelezen dat de tante van haar, haar voogd was. Zeker weten doe ik het niet. Ik zal nog even zoeken waar ik dat heb gelezen, maar dat was degene die ook ver weg woonde en daar wilde ze toch ook niet heen, want ze wilde in haar vertrouwde buurt blijven.

Ik ga nog even zoeken, of het echt haar voogd is.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:08

Het lijkt me dat na dit voorval Lotte niet meer thuis zal blijven wonen (dat hoop ik tenminste), dus een pony is - hoe lief ook - niet echt wat ze nodig heeft! Ze zal het moelijk genoeg krijgen zonder de zorgen over het onderhouden van een paard.

Citaat:
Daarom zou ik zeggen dat het doel is, weten waar ze is en hoe het met haar gaat. Blijkt dan dat ze echt direct weg wil, dan kunnen we andere actie ondernemen.

Heel waar. Ik geef heel wat voor een rechtstreekse gedachtelink met Lotte op dit moment. Wat wij hier doen heeft het potentieel om de relatie tussen Lotte en haar vader permanent te beeindigen. Misschien is ze daar zelf nog niet aan toe en dat is uberhaupt een beslissing die aan haar is. Zullen we dat in ons achterhoofd houden?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:09

fsoudan schreef:
Mensen luisteren we nog naar elkaar!
We werken nu allemaal door elkaar heen!

Het wordt er zo niet helderder op...

Als ik Bart goed begrijp mag het bericht de wereld in, wat dus inhoudt dat Jacues gewoon verder kan gaan met wat ie doet, Syph alle mails kan versturen en Fsoudan en ik contact op kunnen nemen met Vermist/lokale stations en Marieke met SBS?

Bellen we het reisbureau en de school nog? Wat is nu het precieze doel, weten hoe het met Lotte is of terughalen?

En laat die pony even achterwege aub... Dat is nu echt niet belangrijk!
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 04-06-04 12:11, in het totaal 2 keer bewerkt

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:09

ja ik heb dezelfde vragen Pervinco.. bart wil je aub hier ook even antwoord op geven..Lachen

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:10

Bart,

Ik vind jouw nuchtere verhaal heel goed als tegenhanger en geloof me ik ben zelf ook heel nuchter en niet paniekerig. Maar ik denk dat we niet aan het overdrijven zijn.

Als moderator van Bokt, als BartVB, is jouw mening er ook maar 1 van velen en ik denk toch dat 'tijd' hier essentieel is. ALs we eerst de stappen ondernemen die jij beschrijft dan zijn we essentiele tijd kwijt.

Ik denk ook niet dat ze wordt vermoord, maar ik denk dat een week hersenspoeling haar wel voor de rest van haar leven kan verminken.

Weet je wat je het is, er gebeuren nu eenmaal wel hele rare dingen op deze wereld en als we kunnen voorkomen dat er iets ernstigs gebeurd dan moeten we dat doen. Zodra Lotte zelf een berichtje plaatst dan kunnen we met iets meer zekerheid zeggen dat alles oké is.

Lotte weet ook dat hier iedereen zich zorgen maakt en zal indien mogelijk dit wel proberen te regelen. En zelfs dan maak ik me zorgen of er geen dwang wordt gebruikt om haar iets te laten schrijven.

Zolang we niets van Lotte horen, moeten we dit denk ik doorzetten.
Laatst bijgewerkt door Manon 2 op 04-06-04 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Ann

Ik ben bezig met school te bellen...

Charaz

Ik heb gister via pb ook al een relatiebreuk met haar vader voorgesteld, maar kreeg als antwoord dat ze dat echt niet kon.
Weet niet hoe ze daar nu over denkt

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:12

Charos schreef:
Ik heb gister via pb ook al een relatiebreuk met haar vader voorgesteld, maar kreeg als antwoord dat ze dat echt niet kon.
Weet niet hoe ze daar nu over denkt

Dat lijkt me nu ook nog niet aan de orde. Eerst moeten we weten waar ze is en of het goed met haar gaat.

Cheveyo

sjokkemeule"]
[quote="Sypheron schreef:

[/quote]

Ehum sorry, dit was de druppel Huilen nu is het echt niet meer droog bij mij.....

Sylvia

Kan iemand me vertellen wat jullie willen weten over dat chateau? Dan bel ik Frankrijk Direct wel even...