Secret Easter Bunny 2026

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:46

Ach jeetje heel veel sterkte zo jong nog |(

Ik zag dat er post was voor mij en ik ben echt weer sprakeloos. Echt hetzelfde gevoel als iemand je een dikke knuffel geeft en je spontaan moet huilen.

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb hem vast gemaakt aan mijn auto sleutel zodat hij altijd bij mij is.
Afbeelding

Ik ga komende week even de laatste dingen voor mijn pakket inkopen en inpakken.

Tussendoor Syd in de gaten houden vanaf morgen mag de kleine komen.

Echt uitgaan doe ik niet maar een avondje bios vind ik dan wel heerlijk. Of Uiteten en daarna een spellen avond met vrienden.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:55

hahahatsjoe schreef:
Vanmiddag om 2 uur moet ik mijn kat Tommie in laten slapen. Ik merkte maandagavond dat hij niet kon plassen dus dierenarts gebeld. Sindsdien is hij in de kliniek. Zijn darmen zaten vol met poep waardoor hij ook niet kon plassen. Hij heeft een klisma gehad, laxeermiddel door de mond, maar niets helpt. Vannacht had hij de sondevoeding en het infuus eruit gehaald. De darmen liggen stil en er is maar weinig kans dat ze weer op gang komen, ook al halen ze handmatig de poep eruit (onder narcose). Ja wat moet je dan. Tommie had wel vaker problemen met zijn poep maar dan gaf ik hem natvoer een paar dagen en was het wel weer goed. Hij heeft zijn natvoer ook gewoon gegeten totdat ik hem naar de dierenarts bracht. Dan vraag je je toch af of je iets gemist heb. Hij is nog maar 5, superlief en grappig, waarom ?

Heel veel sterkte :(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:31

Ach wat verdrietig, Hatsjoe. Veel sterkte gewenst. Dit is echt de minst leuke kant van het hebben van dieren :(:)

Candalisa, wat een geweldig leuke en lieve post! Dat uiltje! <3
Die heb direct opgeslagen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:03

Oh jeetje Hahahastjoe, sterkte. Dat is zo verdrietig.

Lief Candalisa!
Hoe gaat het met jullie?

Citaat:
Weekvraag week 12
Ben je iemand die op een vrije avond uitgaat of plof je liever op de bank?

Deze vraag had ik gequote, maar niet beantwoord haha.
Ik kan voor beide kiezen, al merk ik wel dat ik steeds vaker kies voor heerlijk op de bank. Vooral als m’n man er dan niet is. Lekker in mn eentje met de katten naar m’n favo serietjes kijken.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:20

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden. Tommie wilde nooit op schoot, maar gister bij de dierenarts wel. Heb nog heel lang met hem op schoot gezeten en geknuffeld. Hoe ziek hij ook was toch kopjes geven en spinnen. Hij was zo weg na de spuitjes, was echt goed ziek.

Weekvraag: dat hangt er vanaf, ik vind allebei geweldig. Ben de afgelopen weken bijvoorbeeld 7 keer naar EPiC geweest, heerlijk.

StonedRomy

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:24

:knuffel: Heel veel sterkte hahahatsjoe

Weekvraag 12: ik lig meestal om half 9 wel in bed. Beantwoord dit de vraag voldoende? _O-