Black Friday 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aatrox

Re: Black Friday 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:02

Ik vind de klantenservice van Dochorse ook enorm tegenvallend in het tegemoet komen of tevreden houden van hun klanten. Hypostore laatste tijhd helaas ook..

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:28

Aatrox schreef:
Ik vind de klantenservice van Dochorse ook enorm tegenvallend in het tegemoet komen of tevreden houden van hun klanten. Hypostore laatste tijhd helaas ook..

Praat me er niet over.
Ik kan daar altijd afhalen, want ik woon vlakbij.
Op oudjaarsdag mail gehad dat ik kan afhalen tot 17uur.

Sta ik om 14.45 daar voor de deur vanuit mn werk gauw gehaast. Niemand. Gesloten.
Ik bellen; ja nee ze zijn allemaal eerder naar huis. U kan vanaf vrijdag het weer afhalen.

Mail dan niet die ochtend dat jullie open zijn tot 17 uur

Pallatin

Re: Black Friday 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:26

Oh jeetje Saams, wat onbeschoft! Was dat bij Hypostore?

Ik weet niet zo goed wat ik nu wil met die helm. Krijg ik de zekerheid dat ie er met 2 weken is ok, maar anders? Eerst maar even bericht van hun afwachten of dat ze misschien met een ander voorstel komen. Misschien andere Samhield met korting oid….. Ik heb doorgaans goede ervaringen met Hypostore maar ook nog nooit iets bijzonders gehad

Fayyah19

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:17

Aatrox schreef:

Dochorse vind ik ook steeds meer tegenvallen. Ik heb nu tot 2x toe een retour gehad waar ik helemaal niets over hoorde. Geen bevestiging van ontvangst o.i.d.
En als ik dan belde was het pakket allang verwerkt en werd het bedrag direct over gemaakt. Heel vreemd, alsof ze wachten tot je belt voordat er terugbetaald wordt.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:54

Fayyah19 schreef:
Aatrox schreef:

Dochorse vind ik ook steeds meer tegenvallen. Ik heb nu tot 2x toe een retour gehad waar ik helemaal niets over hoorde. Geen bevestiging van ontvangst o.i.d.
En als ik dan belde was het pakket allang verwerkt en werd het bedrag direct over gemaakt. Heel vreemd, alsof ze wachten tot je belt voordat er terugbetaald wordt.

Ja! Dat heb ik ook zo gehad met de retouren!
Hoorde maar niks dus erachteraan gemaild en toen was het toevallig net die dag verwerkt