Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aatrox schreef:Ik vind de klantenservice van Dochorse ook enorm tegenvallend in het tegemoet komen of tevreden houden van hun klanten. Hypostore laatste tijhd helaas ook..
Aatrox schreef:Ik vind de klantenservice van Dochorse ook enorm tegenvallend in het tegemoet komen of tevreden houden van hun klanten. Hypostore laatste tijhd helaas ook..
Fayyah19 schreef:Aatrox schreef:Ik vind de klantenservice van Dochorse ook enorm tegenvallend in het tegemoet komen of tevreden houden van hun klanten. Hypostore laatste tijhd helaas ook..
Dochorse vind ik ook steeds meer tegenvallen. Ik heb nu tot 2x toe een retour gehad waar ik helemaal niets over hoorde. Geen bevestiging van ontvangst o.i.d.
En als ik dan belde was het pakket allang verwerkt en werd het bedrag direct over gemaakt. Heel vreemd, alsof ze wachten tot je belt voordat er terugbetaald wordt.
maar nog geen nieuwe cap hier. Maarrrrr ik heb wel een nieuwe leverdatum en uitleg van Hypostore waarom t zo lang duurde. Iemand moet toch de laatste zijn die haar BF bestelling binnen krijgt toch?Pallatin schreef:We kunnen al bijna verlanglijstjes gaan maken voor BF 2026maar nog geen nieuwe cap hier. Maarrrrr ik heb wel een nieuwe leverdatum en uitleg van Hypostore waarom t zo lang duurde. Iemand moet toch de laatste zijn die haar BF bestelling binnen krijgt toch?
Alle lof voor Hypostore trouwens, ik heb zelfs nog een bon gekregen als pleister op de wonde

Dayanara schreef:Pallatin schreef:We kunnen al bijna verlanglijstjes gaan maken voor BF 2026maar nog geen nieuwe cap hier. Maarrrrr ik heb wel een nieuwe leverdatum en uitleg van Hypostore waarom t zo lang duurde. Iemand moet toch de laatste zijn die haar BF bestelling binnen krijgt toch?
Alle lof voor Hypostore trouwens, ik heb zelfs nog een bon gekregen als pleister op de wonde
Prijzen in de gaten houden is altijd een goed idee. Enig idee wanneer je de cap nu gaat krijgen?