Echt stuur aub terug, in dat geneuzel heb ik toch helemaal geen zin.
Het valt me wel vaker op dat gezeur komt bij mensen die eerst het minste bieden wat kan
Het dan toch kopen en dat het dan niet goed is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Iemand heeft een Kentucky oornetje gekocht en nu is de transactie gepauzeerd omdat er een los draadje aanzit en een strootje opzit
Echt stuur aub terug, in dat geneuzel heb ik toch helemaal geen zin.
Het valt me wel vaker op dat gezeur komt bij mensen die eerst het minste bieden wat kan
Het dan toch kopen en dat het dan niet goed is.
Wendy15 schreef:Nou ik kan niks meer kopen. Al de hele week kan ik geen ophaal locatie op Texel meer kiezen maar alleen in julianadorp en soms den helder. Dan moet ik met de boot het eiland af, zit ik echt niet op te wachten.
Siers83 schreef:Wendy15 schreef:Nou ik kan niks meer kopen. Al de hele week kan ik geen ophaal locatie op Texel meer kiezen maar alleen in julianadorp en soms den helder. Dan moet ik met de boot het eiland af, zit ik echt niet op te wachten.
Viel mij ook al op ja. En als ik wel eens DHL kon kiezen kost dat mij bijna €10. Dat gaan we ook niet doen
pmarena schreef:Voor jou alleen maar veiliger toch...?
Vooruit betalen, als jij betaling hebt ontvangen dan stuur je hem op, geeft track en trace code door en veel plezier ermee
_Friemel schreef:Hebben jullie hier ook te maken met DHL pakket automaat prijzen die extreem gestegen zijn? DHL naar pakket automaat is nu al 2 weken 9.19!!! Gekozen voor thuis bezorging want die was 6.95 en nu heeft DHL het retour gestuurd want was niet thuis![]()
Net weer gekeken, staat nu na 2 weken nog op 9.19 op alle DHL pakket automaten..
Tancreda4 schreef:Dikke p erin. Wil wat tofs kopen maar kan alleen maar DHL (@ 9 nog wat verzendkosten) kiezen. Waarom fiets ik me de schompus naar mondial relay en vinted go als ik spullen verkoop, maar kan ik er zelf nooit meer voor kiezen als ik zelf wat wil kopen??? Ergenis hier....