Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:17

fokfanaat schreef:
ik zou hem gewoon lekker met vliegendeken op laten staan, koud is het niet

Het gaat hier regenen en onweren. Dan vind ik vliegendeken niet geschikt, dat wordt juist zeiknat. Wij gooien er een regen vliegendeken op, die is precies voor dit soort weer met buien en wel te warm voor regendeken. Deze merrie wordt enorm stijf van regen op de rug en hier in het westen is het maximaal 20 graden. Met paard middenin de revalidatie ben ik graag voorzichtig en zorg sowieso graag dat ze comfortabel zijn. De paarden waar ik voor zorg vanwege vakantie hebben niks op, want die kunnen er tegen en zijn gezond.

Weet wrl dat het een goede reden is, maar ik haat het vragen. Juist omdat er veel mensen zijn die zulke dingen continu vragen en je dus voordat je buiten kan zetten al bijna 20 minuten bezig bent. Officieel is de regel dat er geen dekens gewisseld worden. Alleen vliegenkappen op en springschoenen. Het was een tijdje zo gek dat je bij driekwart van de paarden dekens aan het wisselen of op/af doen was dat het nu helemaal niet meer gedaan wordt of je moet het onderling regelen. Maar wij doen het eigenlijk altijd zelf omdat ik me te bezwaard voel :')

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:36

Kan maar geen dierenarts vinden die me kan helpen met mijn merrie -O- Ben blij dat het geen echte spoed is want de helft is niet eens telefonisch bereikbaar.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:37

Op dit tijdstip niet? Wat gek :=

office

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:38

Dat je zo vaak accounts aan moet maken om iets te bestellen.Ik wil iets kopen geen vrienden worden …..soms koop ik om die reden maar niks.Voelt erg als dwang.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:39

Nyaleti schreef:

Zo gek is dat toch niet? Op hun website hebben ze allemaal staan dat ze vanaf 8 uur bereikbaar zijn.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:41

JudithGigi schreef:
Nyaleti schreef:

Zo gek is dat toch niet? Op hun website hebben ze allemaal staan dat ze vanaf 8 uur bereikbaar zijn.

Het is kwart voor 10?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:42

Geen specifieke reden ervoor, maar ik ben gewoon zo chagrijnig en 'down' vandaag. Nergens zin in. Zit nu maar hersenloze spellen te spelen op de laptop. Word geen productief dagje denk ik :o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:01

Gisteren weer 2 keer geprikt door een daas. Mijn lijf reageert daar wat allergisch op. Dat wordt weer 3 dagen hele erge jeuk en last van mijn been. Met vervolgens een blaasje wat gaat ontsteken. Nu al zin in -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:02

Zebrastreep, antihistamine tabletje nemen.

Judith, juist in de ochtend verwacht je goede bereikbaarheid van je dierenarts. Vanaf 8 uur bereikbaar is het vreemd dat jij ze om half 10 niet te pakken krijgt toch

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:19

Waarom gebruiken jonge mensen geen lidwoorden meer in whatsapps? Kan soms echt niet lezen wat er staat. Je kunt toch wel gewoon Nederlandse zinnen typen, ook al is het in een appberichtje...

Komt soms ook net over alsof je met zwakzinnigen te doen hebt.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:24

Nou ja, ik versta ze ook voor een groot gedeelte niet meer ... :')
het zal de generatie kloof zijn..
Taal is aan verandering onderhevig natuurlijk

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:33

Net even een uurtje achter de laptop gezeten voor werk, maar het gaat nog niet van harte. Was eigenlijk van plan weer twee uur pd te gaan werken en zo op te bouwen. Het is ook gewoon nodig in vakantie tijd, maar pfff. Maar ff liggen nu.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:45

Ik zou nog niet teveel achter de pc gaan, dat is niet heel bevorderlijk voor je hersenschudding. Ik heb daar toen wel van geleerd, echt maanden hele rare hoofdpijn gehad en een mist gevoel.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:51

Nyaleti schreef:
Zebrastreep, antihistamine tabletje nemen.

Judith, juist in de ochtend verwacht je goede bereikbaarheid van je dierenarts. Vanaf 8 uur bereikbaar is het vreemd dat jij ze om half 10 niet te pakken krijgt toch

Oh oeps ik las je berichtje sarcastisch :') Ja vind het ook wel bijzonder, heb ze even een mailtje gestuurd dat ze niet te bereiken zijn, mogelijk een storing oid?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:28

Zebrastreep schreef:
Gisteren weer 2 keer geprikt door een daas. Mijn lijf reageert daar wat allergisch op. Dat wordt weer 3 dagen hele erge jeuk en last van mijn been. Met vervolgens een blaasje wat gaat ontsteken. Nu al zin in -O-

Jaren geen last van dazen gehad en dit jaar lijkt het wel een invasie. Gisteren de was buiten ophangen betekende direct 5 beten bij de eerste handdoek. Heb doorgezet, maar kwam volledig lek geprikt weer in huis.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:29

Zebrastreep schreef:
Ik zou nog niet teveel achter de pc gaan, dat is niet heel bevorderlijk voor je hersenschudding. Ik heb daar toen wel van geleerd, echt maanden hele rare hoofdpijn gehad en een mist gevoel.

Nee, denk dat ik inderdaad even terugkoppel, dat het nog niet gaat. Rare is dat telefoon dus wel redelijk gaat, maar scherm is echt een ramp.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:32

Ligt aan de verversingssnelheid en het type scherm, ik kan telefoonscherm ook beter handelen dan een computerscherm.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:15

En je mate van inspanning, werken en over dingen na moeten denken, is anders dan dom scrollen op je telefoon.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:18

office schreef:
Dat je zo vaak accounts aan moet maken om iets te bestellen.Ik wil iets kopen geen vrienden worden …..soms koop ik om die reden maar niks.Voelt erg als dwang.

Echt verschrikkelijk
En dan ook nog lid moeten worden van een nieuwsbrief ofzo :(

Blegh

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:20

xPabloBokt schreef:
Ligt aan de verversingssnelheid en het type scherm, ik kan telefoonscherm ook beter handelen dan een computerscherm.

Vandaar dat ik op het moment ook slecht ga op tiktok ed. Ik word straks teruggebeld door HR. Dus dan kan ik het even overleggen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:03

echt hoor!! worden kinderen niet meer opgevoed?
op visite, beide kinderen waren niet in de woonkamer/keuken maar op de 1e verdieping. Komt er 1 naar beneden (13 jaar ongeveer)….loopt langs ons heen…zegt geen boe of bah….ik zeg: goedemiddag! geen reactie…dus nog een keer…goedemiddag….kind verdwijnt weer en ouders zeggen er niets van.
Voed je kind gewoon op, leer ze normaal goedendag te zeggen. En leer ze sowieso het fatsoen om even iets tegen je visite te zeggen.
En leer ze ook als er hapjes op tafel staan om niet als een zwerm sprinkhanen die een graanveld leegvrees die borden/schalen leeg te vreten alsof ze nooit iets krijgen. En het laatste hapje is gewoon voor de volwassenen
ik voel me oud :+

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:05

dat ik steeds een schermtoetsenbord in beeld krijg en geen idee heb hoe ik dit wegkrijg (chromebook).
Dit kwam dus na opnieuw opstarten omdat ik mijn google wachtwoord was vergeten.. ook een ergernis.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:12

Mijn schoonmoeder was mijn vakantie oppas voor de huisdieren, net een berichtje gehad dat 1 van de hagedissen dood is vandaag :(

Die beesten zijn echt zo
goed als onsterfelijk dus ik weet het even niet meer, ben zo bang wat ik ga zien als ik thuiskom....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:18

Oh pff, wat poedersuiker..

Hagedissen verzorgen is ook niet zo moeilijk weet ik uit ervaring, bij mij waren er twee van mijn neef overleden maar die waren in een holle bamboestok gekropen en hadden de uitgang geblokkeerd met hun eigen eieren :=

Hoe lang nog tot je naar huis kunt?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:28

Uurtje of 7? Vind het extra poedersuiker nu in ieder geval

Ik vind het vooral heel spannend hoe het met de rest gaat :\

Mijn hagedissen zijn bewust een Least Concern soort, omnivoor, op zich ook prima te houden met kamertemperatuur en willekeurige luchtvochtigheid enz. Dus geen kwetsbare kameleons ofzo.

Zijn dit jaar al 2 weken verzorgd geweest door iemand met 0 reptielen verstand en dat ging prima. Als je er 2 weken lang letterlijk niks mee doet, gaan ze ook niet zomaar dood zeg maar :')

Het was wel een van de baby's, geen volwassen dier, dus misschien mankeerde die wat of is door een ouderdier gedood? Is toch net anders dan de volwassen dieren