_San87_ schreef:Zou de koning, of prinses Amalia of Alexia oid ook online spullen bestellen bij Bol of Coolblue oid? En door wie wordt t dan geleverd, stopt er een kek Coolblue busje voor de deur?
Haha goeie vraag!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Konstantine schreef:Oh ik dacht dat je het Duinhotel bedoelde, die is nog kleiner zo te zien.
Is een huisje met sauna, sunshower en bubbelbad geen optie? Dat is niet groot maar dan hebben ze het wel voor zichzelf
Konstantine schreef:Vanwege de veiligheid en de kans dat er iets gevaarlijks in wordt gestopt denk ik?
Niet dat ik het adres van de koning zou herkennen, maar sommige mensen vast wel
Konstantine schreef:Bij het zien van zo'n lange oprit meldt de gemiddelde bezorger je gewoon direct niet thuis denk ik
Suzanne F. schreef:Konstantine schreef:Bij het zien van zo'n lange oprit meldt de gemiddelde bezorger je gewoon direct niet thuis denk ik
![]()
![]()
Ze zullen vast een adres hebben waar alle pakketten naar toe gaan. Geen idee of dat het eigen adres is waar iemand dan standaard de pakketten aanneemt of dat het een ander adres is meer anoniem.
Je zal in ieder geval nooit een pakket van Easytoys zien geadresseerd aan Amalia van Oranje Nassau.