Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 13:01

Iemand dacht haar pony wel gratis te kunnen stallen bij ons.Ik zocht toch een pony erbij dan kan het toch wel gratis.Toen ik zei dat ze stalgeld voor de pony moet betalen heb ik niets meer van haar gehoord.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 13:13

Ik erger me aan een artikel over vuurwerk en paarden op RTL Nieuws. Daar hebben ze het over ‘plat laten sidderen’ in plaats van sederen. Echt hoor, de redacteur zal met vakantie zijn zodat de stagiair de artikelen mag redigeren zeker? Wat slecht dit zeg. Zo iemand hoort niet bij een nieuwsmedium te werken vind ik.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 14:32

Dat we om 13:30 weg zouden gaan en nog niemand klaar is, ik zit hier al 20 minuten. |o

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 14:34

Dat wij wederom alle kerstplannen weg kunnen gooien omdat wij allemaal ziek zijn. Tweede jaar op rij

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 14:59

Begin weer jeuk in het gezicht te krijgen -O-
Vanavond maar een allergiepilletje nemen, hopelijk in Februari '25 meer info.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 15:36

Mijn energie voor de feestdagen is alweer op. Gisteravond heel gezellig bij oma gegeten met de familie. Dan cadeautjes gedaan thuis met het gezin. Toen moest ik vanmorgen bij mijn schoonfamilie "lunchen" om 11 uur. Dus wekker moeten zetten, erg rot geslapen en daarna nog die lunch. Het grootste deel van de schoonfamilie is prima, maar mijn schoonvader is iemand die de hele tijd op een net te hard volume loopt te wauwelen met al een halve fles wijn achter zijn kiezen. Om 11 uur s ochtends. Heb het 2 uur vol gehouden, om vervolgens in de auto terug te huilen van de overprikkeling. Nu maar even op bed, hopen dat wat slaap me beter laat voelen voor vanavond %)

Gezellig zo, de kerst :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 15:40

Pluisje1998 schreef:
Mijn energie voor de feestdagen is alweer op. Gisteravond heel gezellig bij oma gegeten met de familie. Dan cadeautjes gedaan thuis met het gezin. Toen moest ik vanmorgen bij mijn schoonfamilie "lunchen" om 11 uur. Dus wekker moeten zetten, erg rot geslapen en daarna nog die lunch. Het grootste deel van de schoonfamilie is prima, maar mijn schoonvader is iemand die de hele tijd op een net te hard volume loopt te wauwelen met al een halve fles wijn achter zijn kiezen. Om 11 uur s ochtends. Heb het 2 uur vol gehouden, om vervolgens in de auto terug te huilen van de overprikkeling. Nu maar even op bed, hopen dat wat slaap me beter laat voelen voor vanavond %)

Gezellig zo, de kerst :')

Hebben wij dezelfde schoonvader? Hier nog zo 1, volume altijd een stuk harder maar dan zonder drank en daar raak ik ook van overprikkeld...

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 15:45

Ik ben echt heel blij dat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen.

Zit te wachten op mijn zoon die mijn laptop weer op WiFi moet krijgen want ik krijg het niet voor elkaar.

Wou graag uitjes voor de vakantie zoeken en boeken. _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 15:55

Dat schilderstape slecht plakt op inpakpapier :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 16:25

Ik weet het het is een ergernistopic, maar toch wil ik sommige mensen even bedanken. Door dit topic realiseer ik me net even iets vaker dat ik toch wel heel dankbaar mag zijn voor het leven wat ik heb, ook met de ergernissen die ik zelf soms heb. :Y)

Iets met Kerstgedachte denk ik. :))

Fijne Kerst en hopelijk weinig ergernissen meer voor iedereen! {:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 17:16

Zebrastreep schreef:
Nu al klaar met kerst, mag van mij wel vrijdag zijn. En volgend jaar ga ik gewoon wel werken. Mijn zusje heeft het daarin tegen slim bekeken en doet dit jaar niet mee aan de familie bezoeken.

Aan je zus vragen waar ze die 'bril' heeft gekocht. ;) Nee hoor, geintje, je bent toch helemaal niets verplicht? Het zijn jouw vrije dagen en die hoeft een ander niet voor je in te vullen en je al zeker niet op te leggen dat je ergens aan mee moet doen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 17:38

Myfairytale schreef:
Ik weet het het is een ergernistopic, maar toch wil ik sommige mensen even bedanken. Door dit topic realiseer ik me net even iets vaker dat ik toch wel heel dankbaar mag zijn voor het leven wat ik heb, ook met de ergernissen die ik zelf soms heb. :Y)

Fijne kerst, en gefeliciteerd! Y)(^)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 18:08

Myfairytale schreef:

Dankjewel, jij ook een fijne kerst met hopelijk zo min mogelijk ergernissen {:)
En gefeliciteerd!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 18:18

Fijne kerst }:0
Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 18:25

denisesilver schreef:
[ Afbeelding ]

Oh bah -O- (paarden zijn leuk,paarden zijn leuk, nogmaals ze zijn zo leuk)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 18:37

Shenavallie schreef:
Zebrastreep schreef:
Nu al klaar met kerst, mag van mij wel vrijdag zijn. En volgend jaar ga ik gewoon wel werken. Mijn zusje heeft het daarin tegen slim bekeken en doet dit jaar niet mee aan de familie bezoeken.

Aan je zus vragen waar ze die 'bril' heeft gekocht. ;) Nee hoor, geintje, je bent toch helemaal niets verplicht? Het zijn jouw vrije dagen en die hoeft een ander niet voor je in te vullen en je al zeker niet op te leggen dat je ergens aan mee moet doen.

Haha ze moest werken, maar door een teen met een fikse ontsteking mag ze tijdelijk niet veel lopen. Haar vriend moet wel werken (ze werken bij hetzelfde bedrijf) en ze wou hem ook niet alleen laten.

Ik woon nog thuis dus dan is het ook beetje banketstaaf om te zeggen ik ga niet mee naar familie. Het had wel gemomen hoor, maar mijn opa en oma vinden het wel erg leuk als ik even kwam.

Het is meer alles eromheen. Ik voel mij altijd een beetje eenzaam wat ik absoluut niet zo moeten voelen. Maar zodra je ergens zogezegd verplicht vrolijk moet doen dan lukt het mij niet meer.

Gelukkig kon ik nog even naar mijn paardjes de stal mest zich niet vanzelf uit. Even knuffelen helpt altijd.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 18:44

Hier mogrn ze enkel met oud en nieuw en met toestemming vuurwerk afsteken
Steken ze nu al vuurwerk af...
Nou leuk zo paarden aan huis hebben in een 'normale' wijk

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 18:51

Er lijkt wel een heuse baby boom gaande in mijn omgeving. Behoorlijk veel mensen van mijn leeftijd òf jonger gooien deze dagen hun zwangerschap bekend making op de socials. En op de een of andere manier kan ik mij hier enorm aan irriteren.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 19:19

Aan de reclame dat je energie moet besparen door op niet drukke momenten je apparaten te gebruiken, dus in dal uren. Maarrrr juist in piek uren weken ik energie op met m'n panelen, energie waar ik extra voor moet betalen als ik het terug lever en dus doe ik nu alleen nog maar wassen, stofzuigen etc tijdens piek uren omdat dat t voordeligste is. Ga weg met je reclame met daluren... dat verpesten ze nu zelf door voor terug leveren geld te vragen etc.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 19:24

Vanmiddag om 16.00 al eten besteld met bezorgtijd 18.00-18.10… we zitten nu te wachten op het eten 8)7

Edit;
Na bellen en het nodige speurwerk blijkt dat ze gesloten zijn tot 29/12…. Hoezo kan je dan wel online bestellen {:)-:(
Nu nog mijn geld zien terug te krijgen en de frituurpan maar aan slingeren

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 19:35

Oh das bijzonder dat je dan wel kon bestellen. Zuur zeg :=

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 19:40

Tancreda4 schreef:
Oh das bijzonder dat je dan wel kon bestellen. Zuur zeg :=

Ja dat vonden wij ook en nergens een pop up met let op we zijn gesloten oid…. Na die graven vond ik het op fb

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 20:24

Zebrastreep schreef:
denisesilver schreef:
[ Afbeelding ]

Was "gelukkig" zelf de boosdoener :+
Morgen maar uitmesten. Begint zo langzamerhand traditie te worden haha

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 21:02

Veel vuurwerk, poezen van slag. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 21:35

denisesilver schreef:
Zebrastreep schreef:

Was "gelukkig" zelf de boosdoener :+
Morgen maar uitmesten. Begint zo langzamerhand traditie te worden haha

Ik vind uitmesten echt geen straf met kerst, mooi excuus om even de deur uit te gaan. Helemaal fijn als het hele huis vol zit even ontprikkelen.

En mijn paardjes zijn voor mijn familie dus ik wil ze ook graag altijd even zien <3