Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluisje1998 schreef:Mijn energie voor de feestdagen is alweer op. Gisteravond heel gezellig bij oma gegeten met de familie. Dan cadeautjes gedaan thuis met het gezin. Toen moest ik vanmorgen bij mijn schoonfamilie "lunchen" om 11 uur. Dus wekker moeten zetten, erg rot geslapen en daarna nog die lunch. Het grootste deel van de schoonfamilie is prima, maar mijn schoonvader is iemand die de hele tijd op een net te hard volume loopt te wauwelen met al een halve fles wijn achter zijn kiezen. Om 11 uur s ochtends. Heb het 2 uur vol gehouden, om vervolgens in de auto terug te huilen van de overprikkeling. Nu maar even op bed, hopen dat wat slaap me beter laat voelen voor vanavond
Gezellig zo, de kerst
Zebrastreep schreef:Nu al klaar met kerst, mag van mij wel vrijdag zijn. En volgend jaar ga ik gewoon wel werken. Mijn zusje heeft het daarin tegen slim bekeken en doet dit jaar niet mee aan de familie bezoeken.
Myfairytale schreef:Ik weet het het is een ergernistopic, maar toch wil ik sommige mensen even bedanken. Door dit topic realiseer ik me net even iets vaker dat ik toch wel heel dankbaar mag zijn voor het leven wat ik heb, ook met de ergernissen die ik zelf soms heb.![]()
Iets met Kerstgedachte denk ik.![]()
Fijne Kerst en hopelijk weinig ergernissen meer voor iedereen!
Myfairytale schreef:Ik weet het het is een ergernistopic, maar toch wil ik sommige mensen even bedanken. Door dit topic realiseer ik me net even iets vaker dat ik toch wel heel dankbaar mag zijn voor het leven wat ik heb, ook met de ergernissen die ik zelf soms heb.![]()
Iets met Kerstgedachte denk ik.![]()
Fijne Kerst en hopelijk weinig ergernissen meer voor iedereen!
Shenavallie schreef:Zebrastreep schreef:Nu al klaar met kerst, mag van mij wel vrijdag zijn. En volgend jaar ga ik gewoon wel werken. Mijn zusje heeft het daarin tegen slim bekeken en doet dit jaar niet mee aan de familie bezoeken.
Aan je zus vragen waar ze die 'bril' heeft gekocht.Nee hoor, geintje, je bent toch helemaal niets verplicht? Het zijn jouw vrije dagen en die hoeft een ander niet voor je in te vullen en je al zeker niet op te leggen dat je ergens aan mee moet doen.
denisesilver schreef:Zebrastreep schreef:
Oh bah(paarden zijn leuk,paarden zijn leuk, nogmaals ze zijn zo leuk)
Was "gelukkig" zelf de boosdoener![]()
Morgen maar uitmesten. Begint zo langzamerhand traditie te worden haha