Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik zie zoveel dingen die nu met ‘Black Friday’ korting nog duurder zijn dan dat ik paar maanden geleden kocht. We maken elkaar ook wel gek hoor. Je moet echt wel kritisch blijven op de zogenaamde kortingen.
josewoos schreef:Siers83 schreef:Ik heb inmiddels ook besteld na een uur proberen. De aanhouder wint
Het is mij ook gelukt
Wel raar dat ze zeggen boven de 40,- gratis verzending, maar de regel daaronder een transport toeslag a €13,50 word berekend
Ik haal het wel op dan
Siers83 schreef:josewoos schreef:
Het is mij ook gelukt
Wel raar dat ze zeggen boven de 40,- gratis verzending, maar de regel daaronder een transport toeslag a €13,50 word berekend
Ik haal het wel op dan
Ja dat komt omdat het voer is en dat is zwaar. Maar afhalen doe ik ook altijd, veel makkelijker
manzano schreef:Scheerapparaten zijn altijd uitgesloten helaas.
deedee19 schreef:Iemand bij ESN besteld hier toevallig? Hoe lang duurde het bijwerken van de tracking? Ik heb maandagmorgen besteld, maar na een bevestiging is er geen tracking meer geupdate. Nou is het nu pas woensdag en waarschijnlijk druk dus ik wil ook niet meteen de zeurende klant uithangen. Dus ik dacht eens even peilen hoe lang het bij anderen duurde.
Mandarijn schreef:deedee19 schreef:Iemand bij ESN besteld hier toevallig? Hoe lang duurde het bijwerken van de tracking? Ik heb maandagmorgen besteld, maar na een bevestiging is er geen tracking meer geupdate. Nou is het nu pas woensdag en waarschijnlijk druk dus ik wil ook niet meteen de zeurende klant uithangen. Dus ik dacht eens even peilen hoe lang het bij anderen duurde.
Ik, zondag besteld en pakket wordt als het goed is morgen bezorgd. Maar ESN heeft wel vaker vertraging met leveren, dus ik houd standaard rekening met langer.