Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 12:00

tengeltje11 schreef:
Ik bied op veel, maar als ik iets echt wil, koop ik het zo als de prijs ok is, want niet iedereen reageert direct op een bod en tegen dat er reactie komt, kan iets al verkocht zijn.

Doe ik ook als het aantal hartjes snel stijgt. Dan laat ik mijn bod voor wat het is en koop het toch gewoon voor de VP.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 12:18

Afbeelding

Een van mijn aankopen <3. Een lekkere enorm zachte trui van RL, 55% kasjmier 45% wol. 30 euro incl. verzenden. Geen slechte koop, me dunkt.

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-23 12:31

Prachtig! En gewoon altijd goed en tijdloos.

Ik moet spijkerbroeken hebben voor m’n jongste. Alles heeft gaten. Normaal vind ik zo een aantal voor rond de €10 zo goed als nieuw, maar nu amper wat.
Heb altijd van RL, Tommy, Bonpoint of Tartine et Chocolat omdat dat smal genoeg is, maar kan weinig vinden.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 12:36

_lautje_ schreef:
Prachtig! En gewoon altijd goed en tijdloos.

Ik moet spijkerbroeken hebben voor m’n jongste. Alles heeft gaten. Normaal vind ik zo een aantal voor rond de €10 zo goed als nieuw, maar nu amper wat.
Heb altijd van RL, Tommy, Bonpoint of Tartine et Chocolat omdat dat smal genoeg is, maar kan weinig vinden.

Hier hetzelfde probleem, vind die gaten-mode echt niks. Vingino heeft er ook een handje van weg meer gat dan broek te produceren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 12:38

Zou t misschien ook door t weer komen? Dat mensen denken, draag nog maar een tijdje door. Het is niet bepaald korte broekenweer.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 12:55

Gisteravond €45 geboden op P&I pak, in de veronderstelling dat verkoper het hiervoor niet zou willen verkopen. Wel dus. :D
Als hij echt nog heel netjes is ben ik hier heel blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:12

Ik kan voor kind die broeken niet met gaten kopen. Hij trekt deze stuk. Ik heb vooral veel broeken met vlekken. Ik hou 2/3 jeans voor net met wat legging. De rest mag hij slopen op school/bso

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-23 13:42

Hier zit er snel genoeg gaten in. Ze speelt het liefst op dr knieën op de stenen buiten. Met zand en water.

Ja dat scheelt ook hoor. Merk dat er vooral zomerspul wordt aangeboden en hier dragen ze nu ook nog veel van afgelopen winter en voorjaar aan broeken. Zijn de kast niet uitgegaan en in oktober is het waarschijnlijk te klein en had ik t op Vinted gegooid. Nu dragen ze het af. Want zomerkleding slijt hier vaak harder dan winter.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:44

_San87_ schreef:
Zou t misschien ook door t weer komen? Dat mensen denken, draag nog maar een tijdje door. Het is niet bepaald korte broekenweer.

Geen korte broeken weer maar toch wel weer om dingen op vinted te zetten haha.

Leuk pak hier boven! Ben benieuwd hoe dat aan staat.
En verder zie ik ook veel leuke dingen voorbij komen.

Hier nog niet geslaagd voor een Burberry jas, op een gereageerd maar die is op vakantie tot half aug.

Veel aankopen hier al binnen. Die goed bevallen.

Dit nog onderweg voor m’n dochter:

Jurkje voor cake smash en haar verjaardag (€7,00)
Afbeelding

Leren broekje met roze trui, broekje van 4predisent, katoenen trui (merkloos) voor €12,50
Afbeelding

Jurkje van RL en een giletje (geen idee waarvan) (€8,00)
Afbeelding

Voor mezelf van de week een Tommy trui opgehaald voor €8,-

Afbeelding

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 15:08

Iemand een idee hoe de kinderbroekjes van Zara vallen? Die van Name it vind ik namelijk nogal klein vallen. Mijn dochtertje draagt daarin 86 en dat valt precies goed, terwijl ze pas net maat 80 heeft. Daardoor durf ik niet zo goed haar eigen maat te kopen, maar straks heb ik alleen maar allemaal broekjes die te groot zijn in de kast liggen..

Vandaag weer geslaagd, regenlaarsjes, schoentjes (opvang schoentjes), n shirtje (voor de bundelkorting - tevens opvang), setje van flared bloemenbroekje met shirt en n vestje. Inclusief verzenden 12.25 :)

Dat jurkje vind ik ook erg leuk Marije, maar wat trek ik haar er onderaan? Ik ben daar echt niet goed in :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 15:24

_San87_ schreef:
[ [url=m/s87cwq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een van mijn aankopen <3. Een lekkere enorm zachte trui van RL, 55% kasjmier 45% wol. 30 euro incl. verzenden. Geen slechte koop, me dunkt.

Oooh mooi <3 Ik wou dat ik zulke lichte kleuren durfde te dragen! Maar bij mij is alles wat zo licht is binnen een kwartier vies :')

Oh en het afdingen is gelukt, naar 6,50!

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 15:43

Roosch schreef:
Mijn ex-collegaatje zweert erbij! Zelf nog geen ervaring mee, maar hij komt van de week binnen dus dan kan ik testen. :))

Ik ben alleen niet zo van de spiegelselfies. :')

Ik ben benieuwd! Ze worden wel voor goud geld verkocht zeg!

Mijn verkopen lopen langzaam, ondanks veel favorieten. Word daar altijd ongeduldig van :+

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 16:51

Lys_PPA schreef:
Dat jurkje vind ik ook erg leuk Marije, maar wat trek ik haar er onderaan? Ik ben daar echt niet goed in :+

Een legging in de kleur die de verkoper ook aan heeft op de foto :+ :+

Zara broekjes kan ik je niet vertellen. Mijn ervaring is dat veel spijkerbroek-achtige stof vaak smaller valt.. of dat ligt aan de merken die ik koop.

Mooi koopje gedaan vandaag dus! :D

Hier ook weinig verkopen, wel veel favoriet inderdaad. Heb meer dan 100 artikelen online staan maar valt tegen qua verkoop.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 16:52

Qimm schreef:
Haha ja dat was ook mijn idee, maar het voelt echt een beetje banketstaaf om 5 euro te bieden ofzo :') Maar gewoon doen dus?

Ligt er ook aan hoe lang het erop staat. Als dat al 6 maanden of langer is zijn ze misschien ook blij dat het een keer weg is.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 17:00

Tiahastrona schreef:
Qimm schreef:
Haha ja dat was ook mijn idee, maar het voelt echt een beetje banketstaaf om 5 euro te bieden ofzo :') Maar gewoon doen dus?

Ligt er ook aan hoe lang het erop staat. Als dat al 6 maanden of langer is zijn ze misschien ook blij dat het een keer weg is.

Mee eens, ik zelf accepteer bijna elk bod. Vooral omdat mijn kast overvol raakt. Dus alles wat ik kwijt ben, ben ik kwijt. Betaald iemand mijn prijs prima. Maar een bod ga ik bijna ook altijd wel mee akkoord.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 17:07

Bedankt voor jullie inzichten over bieden, misschien toch maar eens gewoon dóen :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 17:10

Gewoon bieden, wat heb je te verliezen :))

Ik ben er maar een paar keer niet uitgekomen met de verkoper.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 17:23

Ik bied vaak ook. Van de week leuk jurkje voor €8.50. €6 geboden maae geweigerd. €7.50 geboden maar ook geweigerd. Nu toch maar gewoon gekocht. Had wel gedacht gezien het er al een jaar op staat dat ze het bod wel zou accepteren. Maar ach, dit is ook prima.

Heb wel enkele dingen gekocht en verkocht ondertussen. Maar het is lang onderweg zeg. Een pakketje is al 10 dagen onderweg. :(

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 17:35

Maaaarije schreef:
_San87_ schreef:

Voor mezelf van de week een Tommy trui opgehaald voor €8,-

[ [url=m/VuUnWb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar is die broek van? Die vind ik ook erg leuk!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 18:08

Mlies, ik heb dat pak in blauw met een beige streepje :D Is echt heel fijn, broek zit ook echt heerlijk

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 18:11

Ik heb net een vest met lamswol gekocht van het merk devernois voor €10. Ken het niet maar op de website staan wel mooie dingen

Afbeelding

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 18:16

Nayan schreef:
Waar is die broek van? Die vind ik ook erg leuk!

Broek is van Only. Heb even voor je gekeken maar staat verder niks in qua model. Heb hem ook al een tijdje maar wie weet nog ergens te vinden!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-23 19:32

Afbeelding
Afbeelding
<3
Echt zo gelukkig met deze trui voor m’n oudste dochter. Nog wat te ruim, maar volgend jaar perfect.
Het is het sprookje van de haas en de schildpad.
Het was alsnog een duur koopje, maar in verhouding nieuwprijs en staat voor mij echt nog een koopje.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 19:34

Och die is echt super leuk!

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 20:07

Dat is wel een ontzettend leuke trui lautje!

Ik heb door dit topic ook wat dingen gekocht op vinted.
Een trui met dassen voor mijn neefje:
Afbeelding
En voor mijzelf deze Beatles spijkerjas:
Afbeelding

Hopelijk komen ze snel aan!