MyWishMax schreef:Ik moet een verhaaltje schrijven voor een omroepformulier. Daar ben ik zo slecht in man... Heb echt geen idee. Wat over jezelf en paard vertellen, leuk. Maar het is meteen zo'n debby downer verhaal als ik wat moet vertellen. Vooral vergeleken met anderen die gewoon zeggen; "ja ik werk in de paarden, heb hem zelf doorgereden en dit hebben we gewonnen. Hij is nog jong"
Hier is het meer, ik ben kapot, paard heeft 2 jaar er tussenuit gelegen door blessures, tumor en operatie. Wel zelf doorgereden maar ze is al 13 en hebben 3 wedstrijden in deze klasse gereden na 2,5 jaar niksof zo'n nietszeggend, ze is extreem braaf, wil altijd werken en doet alles wat je vraagt.
Waarom jezelf zo naar beneden halen? Zo klinkt het namelijk

Ik heb mijn paard zelf doorgereden, ondanks dat mijn lichaam stuk is en ik daardoor veel pijn heb. Wij hebben nu 3 wedstrijden in deze klasse gereden nadat mijn paard er 2,5 jaar tussenuit heeft gelegen door blessures, een tumor en een operatie. Ze is echt een geweldig paard, ze wil graag voor mij werken en probeert alles te doen wat ik vraag.