Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 08:35

MyWishMax schreef:
Ik moet een verhaaltje schrijven voor een omroepformulier. Daar ben ik zo slecht in man... Heb echt geen idee. Wat over jezelf en paard vertellen, leuk. Maar het is meteen zo'n debby downer verhaal als ik wat moet vertellen. Vooral vergeleken met anderen die gewoon zeggen; "ja ik werk in de paarden, heb hem zelf doorgereden en dit hebben we gewonnen. Hij is nog jong"
Hier is het meer, ik ben kapot, paard heeft 2 jaar er tussenuit gelegen door blessures, tumor en operatie. Wel zelf doorgereden maar ze is al 13 en hebben 3 wedstrijden in deze klasse gereden na 2,5 jaar niks :') of zo'n nietszeggend, ze is extreem braaf, wil altijd werken en doet alles wat je vraagt.

Waarom jezelf zo naar beneden halen? Zo klinkt het namelijk :)

Ik heb mijn paard zelf doorgereden, ondanks dat mijn lichaam stuk is en ik daardoor veel pijn heb. Wij hebben nu 3 wedstrijden in deze klasse gereden nadat mijn paard er 2,5 jaar tussenuit heeft gelegen door blessures, een tumor en een operatie. Ze is echt een geweldig paard, ze wil graag voor mij werken en probeert alles te doen wat ik vraag. <3

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 08:37

Wat fijn trouwens Menino, top nieuws!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 09:26

MyWishMax schreef:
Oh wat balen, roosch!

Ik moet een verhaaltje schrijven voor een omroepformulier. Daar ben ik zo slecht in man... Heb echt geen idee. Wat over jezelf en paard vertellen, leuk. Maar het is meteen zo'n debby downer verhaal als ik wat moet vertellen. Vooral vergeleken met anderen die gewoon zeggen; "ja ik werk in de paarden, heb hem zelf doorgereden en dit hebben we gewonnen. Hij is nog jong"
Hier is het meer, ik ben kapot, paard heeft 2 jaar er tussenuit gelegen door blessures, tumor en operatie. Wel zelf doorgereden maar ze is al 13 en hebben 3 wedstrijden in deze klasse gereden na 2,5 jaar niks :') of zo'n nietszeggend, ze is extreem braaf, wil altijd werken en doet alles wat je vraagt.

Wat je bereikt hebt qua wedstrijden is toch helemaal niet belangrijk? Ik zou vermelden hoeveel plezier je samen met je paard hebt, en hoeveel zij voor je betekent. <3

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 09:59

Wat fijn Menino!

Afschuwelijke jankballen in de Jumbo.
Toch al een rotwinkel, maar zo lekker dichtbij. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 10:01

Iemand in de flat is al dagen aan het hoesten, dat het nu echt heel irritant aan het worden is.
Ik weet niet wie het is maar heb in de flat app al hulp aangeboden(weet niet of diegene in die app zit), maar ik hoop dat het snel over is

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 10:02

imaudy schreef:
Roosch schreef:
[ [url=m/JGdRzM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sardinië. Gisteren wel redelijk droog gehouden gelukkig en het is ook echt heel mooi, maar we zijn er maar voor een korte trip en zodra we vertrekken komt me er toch een partij mooi weer aan. Het is ons niet gegund. :+

Dat is flink balen. Prachtige foto, dat wel.

We proberen er maar het beste van te maken, voor een winactie voor een vakantie stond ik er net zo bij :')

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 10:22

MyWishMax schreef:
Oh wat balen, roosch!

Zo'n succesverhaal als deze kan denk ik ook juist hoop geven voor mensen met een soortgelijke situatie, of ze nou zelf iets mankeren of dat hun paard iets is gaan mankeren. Zeker voor mensen die zodanig in de put zitten dat ze erover denken om de handdoek in de ring te gooien :)
Ik vind jullie toppers!

Menino wat fijn van je hond! *\o/*

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 10:27

Dagen zoals deze, geen motivatie om wat te gaan doen. Ik kan alleen maar in mijn bed liggen :(
Het is pittig en ik moet even doorbijten maar het komt vast allemaal weer goed maar pfffff het kost soms zoveel moeite om überhaupt tanden te poetsen.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 12:28

Mijn buurjongen, op het moment dat hij mij in de tuin bezig hoort rent hij naar buiten en gaat heel hoog springen op zijn trampoline, die tegen de schutting staat, en hij loert dan continu op deze manier bij mij in de tuin. Het gekraak van de trampoline is ook niet om aan te horen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 12:35

LaPluche schreef:
Mijn buurjongen, op het moment dat hij mij in de tuin bezig hoort rent hij naar buiten en gaat heel hoog springen op zijn trampoline, die tegen de schutting staat, en hij loert dan continu op deze manier bij mij in de tuin. Het gekraak van de trampoline is ook niet om aan te horen.

Pak een waterpistool *\o/*!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 13:05

Captain schreef:
MyWishMax schreef:
Oh wat balen, roosch!

Wat je bereikt hebt qua wedstrijden is toch helemaal niet belangrijk? Ik zou vermelden hoeveel plezier je samen met je paard hebt, en hoeveel zij voor je betekent. <3

Het is een selectie voor grote wedstrijd, dus dan krijg je al snel dat mensen resultaten gaan benoemen.

Maar jullie hebben gelijk hoor. Ik haat verhaaltjes iver mezelf schrijven alleen. Ik vind het snel te oppervlakkig en afgezaagd of juist halve trauma dump waar niemand op zit te wachten. Terwijl ik datzelfde verhaal bij anderen juist boeiend zou vinden. Iets met zelfbeeld en niet zo graag in de belangstelling staan :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 13:16

De tuinslang erbij en de “planten” bij de schutting water geven.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 13:45

En toen was de beits op :')
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 13:52

Ik greep vol in een naaktslak ;(. In huis. Ik ben alles chemisch aan het reinigen nu.

Brrrrr

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 13:54

black_kelpie schreef:
En toen was de beits op :')
[ [url=m/XiGyA7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aaah, zuur

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 14:02

Echt nog een klein rot stukje wat je nog moet met de beits.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 15:13

Dat ik iets belangrijks kwijt ben, en m'n moeder letterlijk op de bank gaat zitten en gaat zeggen 'wel irritant dat ik nu niet bij de tafel kan' (ik was de kast aan t leeghalen) En m'n zus opmerkingen gaat geven van 'Ja ga je de kast nu ook opruimen.' of 'Ja het ligt echt boven hoor' Terwijl ik daar al 500 keer heb gekeken. Ga dan gewoon even helpen ofzo ipv alleen poedersuiker opmerkingen maken. :\

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 16:07

Ze zouden zelfreinigende doucheputjes moeten uitvinden

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 16:20

Telpeva schreef:
Ze zouden zelfreinigende doucheputjes moeten uitvinden

Oh yes please!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 16:44

Dat ik een mail heb ontvangen waar de bek mij van openvalt. Jemig wat hebben sommige mensen ook totaal geen zelfreflectie.

En dan ook nog terwijl diegene vandaag met mij op de werkvloer stond en niks zegt en via de mail erg uit de hoogte doet.

En ik heb nog heel open onder de eerdere mail gezet joh als je hier nog vragen of opmerkingen over hebt , dat ik altijd open sta voor een gesprek en dat ze dan zeker bij mij moet komen.

Maar nee we gaan het dus zo kinderachtig doen. Jammer voor haar ga ik dit morgen bespreken face to face maar dat arrogante uit de hoogte gedoe terwijl je het bij het gehele team al hebt verpest is niet nodig.

En stiekem lag ik ook nog wel om het mailtje :')

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 17:17

Paard met (gelukkig lichte) koliek. Top -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 19:45

Heeft iemand advies?

Ik heb morgen een verjaardag van een vriendin en de andere gasten zijn voornamelijk kennissen.

Maar nu ben ik dus al een tijd ziek en heb ik eindelijk m'n diagnose (die best pittig is voor vele mensen maar in mijn geval wel mee valt). Normaal zit ik met veel vrienden of familie en dan vind ik het een andere situatie. Maar nu als mensen gewoon casual small talk houden kun je er eigenlijk niet omheen om over m'n gezondheid te praten (hey wat voor werk doe je? Heb je nog reisplannen?).
Ik heb alleen weinig zin om de hele avond te trauma dumpen tegen mensen die gewoon even een babbeltje maken omdat ze toevallig naast je staan..
Ik wil niet dat ze zich geforceerd voelen en dieper op in te gaan ofzo? :=

Het niet benoemen en er omheen banketstaaf kan eigenlijk ook niet want sommige mensen weten het al wel..

Het zal vast wel los lopen maar zie er nu gewoon enorm tegen op.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 20:35

Hond vanmiddag achter moeten laten bij de dierenarts en nog steeds niks gehoord |( hebben om half 7 zelf gebeld, maar toen kon het nog zeker 2u duren voordat de dierenarts tijd had om ons te bellen... ik had gewoon mn gevoel moeten volgen en al veel eerder aan moeten sturen op bloedonderzoek enzo. Dan hadden we niet op de spoed gezeten vandaag. Ik kan mijzelf wel voor m'n kop slaan, maar altijd gedacht dat die dierenartsen het wel zouden weten |(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 20:39

ach jee, sterkte Dropneus.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 21:18

Sterkte Dropneus.