Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 09:16

Bleh wat blijft het toch lang donker buiten.
En koud :brr:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 09:33

Al een paar dagen jeuk in mijn oor |o

Nou ja , beter jeuk dan pijn maar het is wel behoorlijk irritant.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 09:43

Mijn zusje die op terwijl ik een avondje uit ben voor mijn verjaardag een appje stuurt met gezeik over zand in huis. Ben blij dat ik het de volgende dag pas las, want anders had ze echt wederom mijn avond verziekt. Waarom moet zij altijd om aandacht zeiken.

En verdorie we leven op zandgrond, zijn volop aan het bouwen, logisch dan dat er zand mee naar binnen komt. Eerst zeiken over het stro dat aan mijn kleding blijft kleven, wees blij dat ik die taak op me neem, had ik ook niet kunnen doen. -:(-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 09:44

Mijn collega die midden januari weggaat en nu al blijk geeft dat ie niet meer zo veel om t werk geeft... Hij verkloot dingen die zo simpel zijn. En nu kan ik puin ruimen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 09:56

Bloemetje75 schreef:
Gelukkig is het al weer 10 min stil. Alleen ben ik wakker… en vraag me af of dit een legitieme actie was van het ophalen van materiaal (waarom moet dat dan om 4u?) of dat er door onbevoegden gewinkeld is.

Als het breedte transport was dan moet dat zo vroeg want die mogen in de spits niet op de snelweg….

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:00

Moet zo op de brommer weg, maar het is zo koud :brr:
En stalgeld/ lesgeld gaat omhoog, wat ik volledig snap maar oei het doet wel ff pijn in de portemetnix, betaal voor mijn pony bijna net zoveel als de huur van ons huis.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:05

Ik kan mijn bed niet uit :')
Heb zo geen zin om te werken….

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:05

Verrot geslapen en hond was ook onrustig. En moet eigenlijk uit bed komen, maar is nog donker. Is het al januari.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:17

Het stinkt hier verschrikkelijk in huis, ik had de ventilatieroosters nog open staan en de buurman heeft zijn stinkkachel aangestoken. Er komt gewoon zwarte rook uit, hij brand gewoon allemaal rommel van zijn klussenbedrijf op en je kan er niks aan doen. Maar ondertussen zit ik dus wel opgesloten in mijn huis.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:46

Winkel die levertijd op 1 tot 2 werkdagen zet, nogmaals bevestigd in de mail dat het 1 of 2 december geleverd wordt wat eigenlijk al later is als aangegeven en vervolgens het op 2 december nog niet eens aangeboden heeft aan pakketpost. Ze hebben alleen net een label aangemaakt en hebben de levertijd al niet eens gehaald in hun eigen magazijn. :+

Ik heb echt geen problemen dat het druk kan zijn oid. Ook niet dat op een site de levertijd misschien niet klopt. Wel dat er eerst door klantenservice gezegd wordt dat bestellen de beste optie is icm thuisbezorgen, afhalen in de winkel kon niet en bezorgen in de winkel zou langer duren. De bevestigingsmail ook aangeeft op voorraad en uiterlijk dannin huis. En vervolgens er gewoon niks verwerkt wordt tot 3 dagen later, dus helemaal geen levertijd van 1 a 2 werkdagen, eerder 4 a 5 als pakketpost het redt en dan was bezorgen in de winkel een stuk sneller geweest.

Wees gewoon eerlijk als het te druk is en de levertijd niet gaat lukken.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 02-12-22 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:08

Winkel die zou leveren binnen 1-2 weken (groot product)
Maar wordt op zijn vroegst de week van 12 december. Dat zijn 5 weken...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:26

Hoe dichter ik bij werk kom hoe spannender ik het vind. Moet vandaag namelijk aanhalen dat ik mijn min uren weg ga werken en op 0 wil eindigen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-22 11:29

Lau schreef:
Hoe dichter ik bij werk kom hoe spannender ik het vind. Moet vandaag namelijk aanhalen dat ik mijn min uren weg ga werken en op 0 wil eindigen.

Sidenote mocht je het nog niet weten: als minuren niet redelijkerwijs jouw verantwoordelijkheid zijn (ergo: je hebt niet kunnen werken omdat je werkgever geen uren voor je had, terwijl je wel beschikbaar was) dan komen de minuren voor rekening van de werkgever.

Ik weet niet hoe jouw situatie is maar dat wilde ik je toch even meegeven :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:30

xPabloBokt schreef:
Lau schreef:

Sidenote mocht je het nog niet weten: als minuren niet redelijkerwijs jouw verantwoordelijkheid zijn (ergo: je hebt niet kunnen werken omdat je werkgever geen uren voor je had, terwijl je wel beschikbaar was) dan komen de minuren voor rekening van de werkgever.

Ik weet niet hoe jouw situatie is maar dat wilde ik je toch even meegeven :)

Daar heb ik dus HR over gebeld en die zeggen dat het mijn probleem is. En ik het weg moet werken of gewoon moet dokken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:14

Zou toch even info inwinnen over de minuren, want volgens mij mag dat niet wat je werkgever zeg.

Jankbui om de hond door een opmerking vorige week van mijn vader (niet negatief trouwens). Maak wel duidelijk hoe erg ik mijn maatje van meer dan 30 jaar geleden gemist heb. Gezien huidige hond betreffende karakter heel veel op hem lijk.

Voordeel neus die dicht zat kom nu lekker los.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:16

Gezeik met de huurbaas de hele tijd over het contract. fiets irritant en ik heb hier al ZO veel energie inzitten. Ben er echt compleet klaar mee maar ja ik wil wel dat het gewoon goed geregeld is.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:32

Herkenbaar van die min uren stress.

Hier moeten ze ook worden kwijtgescholden.

Maar ik werk liever. Houd wel van ritme.

Wij hebben momenteel ook te weinig omzet, te weinig werk. Tja... Dat gebeurt soms.

Maar dat kan enorm snel veranderen in de intramurale zorg.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:39

Ben vergeten schrikdraad te bestellen en nu zou het pas geleverd worden 5/6 dec. En de site van de boerenbond valt niet te navigeren |o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:45

Ik hoor al de hele ochtend mijn verwarming aanslaan
Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:49

Oh het woord min uren kan ik niet meer horen :') Ik denk dat dat het meest gebruikte woord op mijn werk ooit is.

Ik maak mij er niet zo druk om , als ik minder uren aangeboden krijg ligt dat aan de organisatie die te grote contracten geven.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 13:18

Ik was in de sportschool, maar ik was ergens het sleuteltje van mijn slotje voor de kluis verloren. En in die kluis lagen mijn autosleutel, huissleutel, portemonnee en kleding. Er was geen medewerker te zien, dus heb ik mijn vader gebeld of hij wilde komen met gereedschap _O- Thank god kwam er uiteindelijk een medewerker en zij zei dat ze zo'n tang hebben om slotjes te breken. Schijnbaar gebeurt het vaker :') Gelukkig was er een sterke man die dat slotje kon breken, want de medewerker en ik kregen het niet voor elkaar. Eind goed al goed, maar morgen koop ik een slotje met cijfercode ipv sleuteltje _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 16:03

Sta ik bij de automaat in de parkeergarage kan ik nergens mijn pinpas vinden. Bleek thuis te liggen :=

Gelukkig accepteerde het apparaat een creditkaart maar was wel even licht in paniek _O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 16:06

Mijn hond die denkt dat ze op mn grote teen moet hangen met haar hoofd....ik heb al 3x mijn voet even weg gehaald.

Achtelijke collega die niet snapt dat wanneer 1 uur dienstwissel is, dat je niet om 12.30 moet verwachten te kunnen beginnen....
De hoofdplanner wou voor mij even bespreken dat hij wat vaker een doekje door de auto heen haalt en t stuur ook schoon maakt....
De hoofdplanner was bang dat ik iets te onvriendelijk zou worden ~~}>

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 16:12

hagelslag schreef:
Mijn hond die denkt dat ze op mn grote teen moet hangen met haar hoofd....ik heb al 3x mijn voet even weg gehaald.

Achtelijke collega die niet snapt dat wanneer 1 uur dienstwissel is, dat je niet om 12.30 moet verwachten te kunnen beginnen....
De hoofdplanner wou voor mij even bespreken dat hij wat vaker een doekje door de auto heen haalt en t stuur ook schoon maakt....
De hoofdplanner was bang dat ik iets te onvriendelijk zou worden ~~}>

Ben je er nog achter gekomen waar die vlek van was?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 16:12

Nope... Ik denk of koffie of cola ofzo... Ik hoop gewoon niet dat het iets anders ranzigs was