En koud

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloemetje75 schreef:Gelukkig is het al weer 10 min stil. Alleen ben ik wakker… en vraag me af of dit een legitieme actie was van het ophalen van materiaal (waarom moet dat dan om 4u?) of dat er door onbevoegden gewinkeld is.
Lau schreef:Hoe dichter ik bij werk kom hoe spannender ik het vind. Moet vandaag namelijk aanhalen dat ik mijn min uren weg ga werken en op 0 wil eindigen.
xPabloBokt schreef:Lau schreef:Hoe dichter ik bij werk kom hoe spannender ik het vind. Moet vandaag namelijk aanhalen dat ik mijn min uren weg ga werken en op 0 wil eindigen.
Sidenote mocht je het nog niet weten: als minuren niet redelijkerwijs jouw verantwoordelijkheid zijn (ergo: je hebt niet kunnen werken omdat je werkgever geen uren voor je had, terwijl je wel beschikbaar was) dan komen de minuren voor rekening van de werkgever.
Ik weet niet hoe jouw situatie is maar dat wilde ik je toch even meegeven
hagelslag schreef:Mijn hond die denkt dat ze op mn grote teen moet hangen met haar hoofd....ik heb al 3x mijn voet even weg gehaald.
Achtelijke collega die niet snapt dat wanneer 1 uur dienstwissel is, dat je niet om 12.30 moet verwachten te kunnen beginnen....
De hoofdplanner wou voor mij even bespreken dat hij wat vaker een doekje door de auto heen haalt en t stuur ook schoon maakt....
De hoofdplanner was bang dat ik iets te onvriendelijk zou worden