omg dit gaat zo hard, ik hoop oprecht dat ik het topic kan volgen en inhoudelijk ook nog kan meepraten
Ik zal mij ook nog voorstellen:
Ik ben Renee en 33 jaar. vorig jaar getrouwd en 7 maand later weer gescheiden, dus alleen. Het leven gaat blijkbaar zoals het gaat. Ik heb geen huisdieren of kinderen maar wel een manege met 60 paarden en nog veel andere beestenboel.
Ik zie ergens iets over kikkers en muizen maar nee snoep is aan mij niet zo besteedt. ook chocomelk etc is niet waar ik warm voor loop. Ik lust overigens wel chocola maar dan liefste melk enof met nootjes. Maar ik ben niet echt een snaai liefhebber eigenlijk. Ik ben dol op alles wat lekker ruikt maar gebruik liefst Rituals en kan niet goed tegen elk zeepje etc, ook makeup gebruik ik niet net als nagellak omdat ik acryl nagels heb.
Ook de livelovelaugh hype gaat mijn deur voorbij. Ik ben wel gek op kaarsen, en dan vooral geurkaarsen. Maar ik gruwel van scherpe geuren en lavendel. Mijn interieur is landelijk en rustige kleuren zoals groen, beige, wit en houttinten. Ik ben gek op planten maar het lukt niet altijd om ze te laten leven
Mijn hobby's zijn koken/bakken, fotograferen en motorcrossen. Ik heb sinds kort een motor gekocht om ook echt de baan op te gaan. Verder heb ik een crush op alles wat met unicorns te maken heeft en een zwak voor cactussen. Ze lijken zo aaibaar ofzo

Ik hou van de dagen rondom kerst maar zet vaak geen kerstboom op. Vaak maar ik wel een stukje met groen en is het thema wit in mijn kerst. Ook heb ik een crush op nieuwe sokken, het liefst met unicorns erop. Ik ben een blij mens met alles wat ik krijg eigenlijk

Ik doe mijn best zo betrokken mogelijk te zijn maar met een eigen bedrijf in de paarden waarin we 6 dagen lessen verzorgen is dit niet altijd makkelijk.
Happy Secret Santa