Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:37

Secret Santa Beheermededeling

Citaat:
Even een kleine herinnering dat als er een probleem is, dit bij mij gemeld moet worden via PB.

Hierbij kan je denken aan: Het topic wat compleet ontspoort, discussies die geen betrekking hebben op Secret Santa, wanneer jij vermoed dat je pakket te laat verzonden is door postnl, als jij vermoed dat je pakketje verdwenen is, maar vooral en deze is heel belangrijk...
Redenen waarom jij eventueel niet aan de activiteitsregel zou kunnen voldoen, zoals bijvoorbeeld een vakantie
Alles wat niet bij mij gemeld is via pb, is ons niet bekend en wordt derhalve dus niet gezien als een geldige reden om niet aan de activiteitsregel te voldoen.

Ik vermeld dit even heel duidelijk, vorig jaar hebben wij namelijk iemand uitgesloten van deelname wegens het niet voldoen aan de activiteitsregel, die achteraf een verdomd goede reden bleek te hebben om deze regel niet te halen.
Ik wil dit daarom dit jaar voorkomen, maar dat kan alleen als jullie, als onze deelnemers, mij op de hoogte houden(via pb)!

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 14-09-22 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:38

omg dit gaat zo hard, ik hoop oprecht dat ik het topic kan volgen en inhoudelijk ook nog kan meepraten :+

Ik zal mij ook nog voorstellen:
Ik ben Renee en 33 jaar. vorig jaar getrouwd en 7 maand later weer gescheiden, dus alleen. Het leven gaat blijkbaar zoals het gaat. Ik heb geen huisdieren of kinderen maar wel een manege met 60 paarden en nog veel andere beestenboel.

Ik zie ergens iets over kikkers en muizen maar nee snoep is aan mij niet zo besteedt. ook chocomelk etc is niet waar ik warm voor loop. Ik lust overigens wel chocola maar dan liefste melk enof met nootjes. Maar ik ben niet echt een snaai liefhebber eigenlijk. Ik ben dol op alles wat lekker ruikt maar gebruik liefst Rituals en kan niet goed tegen elk zeepje etc, ook makeup gebruik ik niet net als nagellak omdat ik acryl nagels heb.

Ook de livelovelaugh hype gaat mijn deur voorbij. Ik ben wel gek op kaarsen, en dan vooral geurkaarsen. Maar ik gruwel van scherpe geuren en lavendel. Mijn interieur is landelijk en rustige kleuren zoals groen, beige, wit en houttinten. Ik ben gek op planten maar het lukt niet altijd om ze te laten leven :+

Mijn hobby's zijn koken/bakken, fotograferen en motorcrossen. Ik heb sinds kort een motor gekocht om ook echt de baan op te gaan. Verder heb ik een crush op alles wat met unicorns te maken heeft en een zwak voor cactussen. Ze lijken zo aaibaar ofzo :') Ik hou van de dagen rondom kerst maar zet vaak geen kerstboom op. Vaak maar ik wel een stukje met groen en is het thema wit in mijn kerst. Ook heb ik een crush op nieuwe sokken, het liefst met unicorns erop. Ik ben een blij mens met alles wat ik krijg eigenlijk :)

Ik doe mijn best zo betrokken mogelijk te zijn maar met een eigen bedrijf in de paarden waarin we 6 dagen lessen verzorgen is dit niet altijd makkelijk.

Happy Secret Santa <3

pradadaan

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 15:17

Ik las iets over chocolade met marsepein, walgelijk :=
Marsepein los vind ik dan wel onwijs lekker en haal dit ook alleen af en toe rond de Sinterklaas tijd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 15:19

Kunnen we stoppen met al die chocolade? Ik probeer gezonder te leven, maar heb telkens zoooooo trek in chocolade _O-

Wij hebben al best veel spellen in huis en ook veel wat vrienden dan hebben liggen waar we altijd spelletjesavond mee houden. Dus super leuk, maar wel een uitdaging om niet iets dubbels te vinden denk :D

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 15:25

Spelletjes hebben wij ook genoeg ze passen niet meer in de opbergkist en eigenlijk wordt er veel te weinig mee gedaan.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 15:25

Sorry Idinn.

Net boodschappen gedaan en kwam Milka witte chocolade met oreo's tegen :o

Was een aanbieding,zal vast wel smaken.

Ben alleen weer vergeten om naar de witte chocolademelk te kijken _O-

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 15:40

@fem fijn dat de operatie goed is gegaan. Succes met het herstel.

@yonker hoe was Madagascar? Lijkt me echt vet om een keer heen te gaan.

@blinnii ik houd ook van kaartspelende. Yahtzee deed ik altijd op de camping met mijn ouders en broer haha.

@lotthje nog een f1 fan, leuk!!

Marsepein houd ik ook niet van dus geen kikkers etc en anders eet mijn vriend ze op. Hij jat altijd mijn snoep of chocolade en dan laat hij een mini stukje over.

Ik heb lactose intolerantie maar heb gelukkig pilletjes die ik kan nemen zodat ik er geen last van heb.

Chocolademelk van Oatly is echt heerlijk!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 15:43

Whaha Rink, geen huisdieren maar wel 60 paarden :+

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 15:46

rink schreef:
omg dit gaat zo hard, ik hoop oprecht dat ik het topic kan volgen en inhoudelijk ook nog kan meepraten :+

Ik zal mij ook nog voorstellen:
Ik ben Renee en 33 jaar. vorig jaar getrouwd en 7 maand later weer gescheiden, dus alleen. Het leven gaat blijkbaar zoals het gaat. Ik heb geen huisdieren of kinderen maar wel een manege met 60 paarden en nog veel andere beestenboel.

Ik zie ergens iets over kikkers en muizen maar nee snoep is aan mij niet zo besteedt. ook chocomelk etc is niet waar ik warm voor loop. Ik lust overigens wel chocola maar dan liefste melk enof met nootjes. Maar ik ben niet echt een snaai liefhebber eigenlijk. Ik ben dol op alles wat lekker ruikt maar gebruik liefst Rituals en kan niet goed tegen elk zeepje etc, ook makeup gebruik ik niet net als nagellak omdat ik acryl nagels heb.

Ook de livelovelaugh hype gaat mijn deur voorbij. Ik ben wel gek op kaarsen, en dan vooral geurkaarsen. Maar ik gruwel van scherpe geuren en lavendel. Mijn interieur is landelijk en rustige kleuren zoals groen, beige, wit en houttinten. Ik ben gek op planten maar het lukt niet altijd om ze te laten leven :+

Mijn hobby's zijn koken/bakken, fotograferen en motorcrossen. Ik heb sinds kort een motor gekocht om ook echt de baan op te gaan. Verder heb ik een crush op alles wat met unicorns te maken heeft en een zwak voor cactussen. Ze lijken zo aaibaar ofzo :') Ik hou van de dagen rondom kerst maar zet vaak geen kerstboom op. Vaak maar ik wel een stukje met groen en is het thema wit in mijn kerst. Ook heb ik een crush op nieuwe sokken, het liefst met unicorns erop. Ik ben een blij mens met alles wat ik krijg eigenlijk :)

Ik doe mijn best zo betrokken mogelijk te zijn maar met een eigen bedrijf in de paarden waarin we 6 dagen lessen verzorgen is dit niet altijd makkelijk.

Happy Secret Santa <3

Gaaf! Wat voor motor heb je?

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:00

Blinnii schreef:
Yonker schreef:
Toppie, super! Kijk er naar uit om weer mee te doen :D
Voor mijn SS: je kan ook in vorige topics wel dingen vinden, is niet de eerste keer dat ik meedeed!

Jaaaaa, leuk dat je er weer bij bent Nel! :):)

Om het onderwerp even over een andere boeg te gooien..
Wie houdt het er nog meer van (kaart)spelletjes?
Ik ben gek op spelletjes als skip-bo, regenwormen, maar ook yahtzee etc. Een leuk tweedehands spel is dan ook hartstikke welkom! Misschien wel handig om via beheer tzt even te checken wat we al in huis hebben.

Ik zou enorm graag reizen, maar helaas is daar de situatie niet naar momenteel. Toch al wel wat mooie plekjes gezien op de aarde :j Een leuke reistip van mijn Santa is dan ook altijd tof!

Spelletjes! Ik ben er gek op. Zeker die kleine kaartspellen gaan overal mee naar toe. Veel spellen gebruik ik voor in de lessen op school. Picto rush is favoriet op dit moment.

Nieuwere versie van 30 seconds staat hier op het verlanglijstje. Ik heb er 1 van 9 jaar oud en leerlingen kennen onderwerpen/namen op die kaartjes niet.

Betoverend doolhof is laatst gesneuveld.
En papiertje van yahtzee en clever zijn niet aan te slepen.

Leuk om te zien dat de deelnemers lijst aardig vol loopt.

Vind het lastig om alles en iedereen bij te houden. Ga wat beter mijn best doen en zal wat meer proberen te plaatsen.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:36

rink schreef:
Ik heb sinds kort een motor gekocht om ook echt de baan op te gaan. Verder heb ik een crush op alles wat met unicorns te maken heeft en een zwak voor cactussen.

Ik vind dit zulke leuke opsomming van dingen die totaal met elkaar in contrast aan, maar ook weer niet. :')

Ik hou van spelletjes! Mijn bestie werkt in de speelgoedwinkel en heeft dus altijd wel wat leuks. :D Ik heb alleen echt de aandachtsspan van een dode pier, dus hoewel spellen als bijvoorbeeld Wingspan heel leuk zijn, duurt het me soms te lang. Dan ga ik gewoon mooie vogeltjes sparen. :') Ik ben gevoelig voor schattigheid.

* En mijn definitie van schattig is nogal breed, want ik vind oude trams bijvoorbeeld echt súper schattig. _O-

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:41

spelletjes heeft mijn vriend geen interesse in helaas.

Wel puzzel ik af en toe, ik haak veel (wil graag boekjes met patronen vooral) en ben anders ook veel creatief bezig. Ik zal later deze week mezelf even 100% voorstellen nu dat ik ook echt op de lijst sta!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:42

Oh ja Wingspan, die heb ik voor mijn verjaardag gehad (in maart) en is nog onaangeraakt, goede reminder om eens te kijken hoe dat werkt. Agricola heb ik 10+ jaar in kast laten staan omdat ik er niks van snapte :+

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:47

Wingspan <3 Het bordspel heb ik nog niet gespeeld maar ik heb nu via Steam de digitale versie gekocht gisteren en ik heb sindsdien het al haast 4 uur gespeeld := :')

Ik hoef mijn SS box trouwens ook echt niet vol lekernijen. Ik vind wat variatie wel leuk - her en der een snoepje, snack of koekje gecombineerd met wat leuke andere spulletjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:00

Oei oei, ik dacht dat ik vrij actief was maar kreeg een berichtje dat ik niet genoeg postte.

Sluit me wel aan bij de rest :D het feit dat iemand zijn best doen overtreft alle kadootjes :j

Desondanks O:) ik kan ook nog wat huisdecoratie gebruiken… en met deze energieprijzen; warmhouddingen :') . We zijn redelijk zwaar getroffen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:07

Sorry, toch nog even een chocoladepost:

Jammer dat de kikkers en muizen van "vroeger" niet meer bestaan. Daar zat een soort bruine nep marsepein in. Nu vind ik alleen de kikkers nog lekker. Ik heb net een bestelling bij de HEMA geplaatst en zag dat een zakje maar €1,00 was. Dus morgen of overmorgen heb ik ze weer in huis.

De chocorepen van Milka zijn bij de Vomar (supermarkt voornamelijk in NH) nu voor maar €0,50!! Net nu ik ongesteld ben natuurlijk. Ga morgen wat inslaan. Wie weet krijg ik iemand die dit ook als top had.

En tot slot: weet je wat ook lekker is? Warme chocomel met marshmallows. *\o/*

Nu zal ik er overop houden.

Sterkte iedereen trouwens die ik vergeten ben.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:09

Hier was het al secret Santa vandaag <3

Dankjewel lieve Daan13 <3

Afbeelding
Afbeelding

Roosjenat gefeliciteerd met je verjaardag.
Mooie datum hè om jarig te zijn :D

Ok vandaag niet zo met het weer :')

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:10

Spellen spelen we af en toe, soms met vrienden maar daar spreken we eigenlijk te weinig mee af.
In de kast oa Catan, Risk, Schotland Yard, Monopolie, Triominos, Rumikub, Yahtzee en Uno voor op reis. Heb nog een nieuw spel liggen om te proberen vanuit de ruilwinkel, Sniper. Klinkt leuk maar nog geen slachtoffer gevonden om het mee te spelen. Pas brachten vrienden het kaartspel oliebol Happens mee om te spelen, vond ik ook heel leuk maar dan moet je ook met min 4 zijn. Mag wel maar iets wat met 2 te spelen is is een pre.
Verder wil ik Vd winter weer meer gaan puzzelen (liefste Wasgij puzzels), maar ook een puzzelboek met verschillende puzzels vinden we af en toe leuk om samen te maken, ik ben meer van de cijferpuzzels zoals sudoku etc, mijn vriend weer meer van de letters.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:15

Wat leuk Saul en lief Daan! Speciale gelegenheid denk ik?

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:55

Ik heb een hekel aan alle bordspellen. :D behalve DnD, dat vind ik wel enorm leuk. En PS of PC games naar denk niet dat m’n Santa daar jets mee kan.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 18:01

De Kikkers en muizen met suiker vulling vind ik heerlijk en ook suikerbeesten en Fondant heerlijk!
Hoe zoeter hoe beter, kandijstokjes voor in de thee ook een top.

Warmhouddingen komen ook goed van pas gezien alle berichten over de energieprijzen. Mocht je pantoffels of sokken willen kopen mijn schoenmaat is 39 (sokken 39-42).

Maar ik ben eigenlijk overal blij mee, tot nu toe ook alleen maar leuke pakketten gehad via SS.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 18:20

Sam_I_Am schreef:
Ik heb een hekel aan alle bordspellen. :D behalve DnD, dat vind ik wel enorm leuk. En PS of PC games naar denk niet dat m’n Santa daar jets mee kan.

Steam tegoed? O:)

Mijn vriend is een dungeonmaster en fervente DnD'er. Hier staat het op de lijst van dingen die ik ooit wel eens wil doen. Normaal zouden we een campagne starten met vrienden maar het komt er maar niet van.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 18:22

Bedankt Fem en Saul!
Maar welk slecht weer haha? Wij hebben de hele dag al volle zon {:}

Mooi pakket heb je gekregen Saul <3

Wij hebben thuis een paar spelletjes liggen. Maar dat zijn echt de standaard spellen. Kaartspellen hebben wij helemaal niet, dus als mijn SS een leuk idee hiervoor heeft is dat altijd welkom.

Verder is het bij mij ook zo dat ik alleen maar tops vermeld om het mijn SS makkelijker te maken. Voel je niet verplicht!

Hier sinds een paar jaar ook meer aan het reizen gegaan. In juni mijn eerste solotrip naar IJsland gemaakt en dat was prachtig <3
Laatst bijgewerkt door roosjenat op 14-09-22 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 18:25

Sam_I_Am schreef:

DnD? Gut.. ik kraak echt mijn hersens, maar ik weet gewoon echt even niet welk spel dat is.. :?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 18:27

Blinnii schreef:
Sam_I_Am schreef:

DnD? Gut.. ik kraak echt mijn hersens, maar ik weet gewoon echt even niet welk spel dat is.. :?

Dungeons and Dragons :) Een roleplaying spel.