Verder snap ik ook weinig van het leenstelsel enzo
Heb opleiding gedaan in het oude stelsel maar ook in het nieuwe. En op duo staat alles heel onduidelijk.
Maar zolang ze niet moeilijk doen en ik gewoon afbetaald moet het goed komen denk ik.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

daarnaast ook "gewoon" lichamelijk zwaar werk gedaan met een gebroken pols. Had vaker tranen in mijn ogen zoveel pijn als dat oliebol deed, maar ik had geen andere manier om aan het geld te komen. Als migrant word je namelijk 9 gevallen op 10 als vee behandelt, je moet het maar slikken of wegwezen want er is geen hond die om je welzijn geeft.
Snippergroen schreef:Hoe kom je eigenlijk aan een (grote) studieschuld? Ik snap natuurlijk dat het hierbij ook om het lenen van Ome Duo gaat, maar was je je dan vooraf bewust van dat dat geld allemaal weer terug moest? Of was je dan een wat naïeve student die dacht nahh komt wel goed? Dit is geen oordeel ofzo overigens, ik ben gewoon nieuwsgierig

. Ik had dit vak extra gekozen omdat ik nog een half collegejaar had en dit een beetje op wilde vullen zodat ik in ieder geval wat te doen had. Vak begon al met maar drie mensen
waarvan ik uiteindelijk als enige overbleef. Ik beloofde de docent dus dat ik netjes zijn vak af zou maken ondanks dat ik de studiepunten helemaal niet nodig heb. Twee weken terug had ik wat problemen met mijn laptop waardoor we niet konden meeten om mijn eindprojectje te bespreken, en hij zou zelf daarna op werkreis gaan maar zou me mailen om een nieuwe meeting in te plannen. Nou, twee weken radiostilte, terwijl de deadline maandag was en ik vandaag ook een mondeling tentamen zou hebben. Ik was er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat dit niet meer doorging en heb ondertussen ook mijn afstudeerformulier al ingeleverd. Stuurt ‘ie net een halfuur voor de mondeling dat het zo druk was maar dat we zo de mondeling zouden doen en daarna het project bespreken. Gozer, de vriendelijke groeten. Ik heb vakantie.
History_ schreef:rink schreef:Is het heel lui als ik eigenlijk een 2e stofzuiger wil omdat ik die andere niet steeds de trap op en af wil slepen?
Kan best, wij hebben zelfs 2 robotstofzuigers zodat we de robot niet telkens moeten verplaatsen
Danielleeee_ schreef:Ik vind het ook interessant!
Mag je wel zomaar weggaan, ondanks dat de klant heeft betaald? Of moet je hem dan zijn geld teruggeven?
Beetje random vraag, maar dat vroeg ik me meteen af
Silenna schreef:Super interessant, BaileyHoeveel verdien je daar (als ik dat vragen mag) gemiddeld per date/avond mee?
) en ik krijg daarvoor 350-500 euro. Geen vaste prijs, en niet per uur. Ik maak duidelijk wat ik ongeveer verwacht, deze mannen weten welke bedragen verwacht worden in deze 'scene' en het is nog nooit voorgekomen dat ik negatief verrast werd door een laag bedrag. Ik zie het bedrag pas thuis, zij schuiven gewoon een envelopje in m'n tas.
Sintara schreef:Nou, dat is wel de moeite iig. Ik dacht dat gaat om een tientje of wat voor de moeite
Met drie van die dates heb je een minimum maandloon bij elkaar joh. Doe je best netjes