Verder snap ik ook weinig van het leenstelsel enzo

Heb opleiding gedaan in het oude stelsel maar ook in het nieuwe. En op duo staat alles heel onduidelijk.
Maar zolang ze niet moeilijk doen en ik gewoon afbetaald moet het goed komen denk ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snippergroen schreef:Hoe kom je eigenlijk aan een (grote) studieschuld? Ik snap natuurlijk dat het hierbij ook om het lenen van Ome Duo gaat, maar was je je dan vooraf bewust van dat dat geld allemaal weer terug moest? Of was je dan een wat naïeve student die dacht nahh komt wel goed? Dit is geen oordeel ofzo overigens, ik ben gewoon nieuwsgierig
History_ schreef:rink schreef:Is het heel lui als ik eigenlijk een 2e stofzuiger wil omdat ik die andere niet steeds de trap op en af wil slepen?
Kan best, wij hebben zelfs 2 robotstofzuigers zodat we de robot niet telkens moeten verplaatsen
Danielleeee_ schreef:Ik vind het ook interessant!
Mag je wel zomaar weggaan, ondanks dat de klant heeft betaald? Of moet je hem dan zijn geld teruggeven?
Beetje random vraag, maar dat vroeg ik me meteen af
Silenna schreef:Super interessant, BaileyHoeveel verdien je daar (als ik dat vragen mag) gemiddeld per date/avond mee?
Sintara schreef:Nou, dat is wel de moeite iig. Ik dacht dat gaat om een tientje of wat voor de moeite
Met drie van die dates heb je een minimum maandloon bij elkaar joh. Doe je best netjes