Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elmiran schreef:Ja in het vervolg maar een klusjesman van de bouwmarkt of een via werkspot met voldoende referenties. Dit was de eerste via Facebook en ook gelijk de laatste.
Het bed, en het moeilijkste deel van de kledingkast staan. Het viel gelukkig heel erg mee. Vanwege m'n heupblessure doe ik het rustig. Al heb ik snel de neiging om het af te willen maken.
Morgen moet ik er slapen, en zien we elkaar voor het eerst niet (op een vakantie van 2 weken na). Mijn vriend lijkt het er makkelijker mee te hebben dan ik. Helaas komt het matras 2 a 3 weken later. Dat worden de komende dagen zware nachten op een luchtbed, en in een vreemd huis in m'n eentje. Een voordeel ik heb 1 a 2 weken genoeg te doen omdat er nog het e.a in elkaar gezet moet worden. Wel voel ik dat ik afstandelijker ben maar dat is niet gek. Hij zet mij het huis uit.
MarliesV schreef:Die afstand is niet gek he, je hebt bljkbaar nog (veel) gevoelens voor hem. Voor een buitenstaander is het makkelijk roepen: red flags, wegwezen enz. Maar het is jouw keuze en jouw leven. Ik hoop dat je daarin jezelf voorop kan zetten als alles straks achter de rug is.