Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik ben benieuwd of de bomen bij mij beneden nog staan.
Bij mij is er ook een benedenbuurvrouw die piept over de boom van haar buren... ik vind dat altijd superlastig, want bomen geven veel leven, schaduw, vogeltjes en beschutting... Let wel, ze heeft altijd een plek waar zon is, en geen moestuin oid...
Als ik een goede boom zou hebben en mn buren zouden klagen zou ik misschien voorstellen dat ze naar een flat verhuizen met een groot balkon ofzo...![]()
Wat je wel ziet is dat er wortels afgezaagd worden vanwege schade aan stoepen etc.. en dan die bomen gaan vallen...
Er wordt ook gepleit voor meer groen in de stad.. jungletuinen passen daar prima in toch...?
Annet_Dottie schreef:Ik weet niet of je doelt op mij met iemand die "piept" over een boom? Maar misschien moet je niet zomaar zulke woorden gebruiken als je de situaties er achter verder niet kentben opgegroeid op het platteland en ben vooral heel erg pro bomen maar behalve als ze in een bos staan waar ze wild kunnen groeien hebben bomen af en toe best onderhoud nodig. Ik ben de laatste die pleit voor het weghalen van bomen, vind het ook ontzettend jammer dat alle bomen in haar tuin die geen last veroorzaakten nu weg zijn gehaald maar deze boom die nu dus in mijn tuin dreigt te vallen waar ik regelmatig ben, waar een vriendin regelmatig is met pup en kids enzz hebben ze niks aan gedaan ik heb al tig keer gezegd even goed snoeien hij hoeft van mij niet weg. Maar als alleen het stukje er nog staat wat voor gevaarlijk word want hangt volledig over mijn tuin heen dan vind ik dat niet heel relaxt, of ze hem weg halen of terug snoeien zou mij een zorg zijn maar ik heb geen zin om me zorgen te maken over of mijn wel goed onderhouden tuin straks bedolven ligt onder een boom eerlijk gezegd. Maar het spijt me dat ik ons storm verhaal hier deel, blijkbaar ben ik dan gelijk een "piepende buurvrouw"
voor de duidelijkheid ik ben de enige die hier m'n tuin onderhoud en daar veel plezier aan beleefd en als mijn tuin dan steeds vol ligt met zooi van andermans bomen die niet eens in hun tuin komen, mijn licht in de tuin blokkeren enz mag ik daar op een gegeven moment best iets van zeggen toch?
Daan13 schreef:Ergens wel een geluk dat ik nu thuis in de ziektewet zit![]()
Heb alle tijd om de slowfeeders in de inloopstal te vullen.
Ze steken nu alleen nog maar hun hoofd om het hoekje![]()
@plausibel,wat gerstestro erbij doen zodat ze meer een gevuld gevoel hebben,?