Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rytir schreef:Ahwmahgod, ik heb vanavond zomaar een spontane, superleuke flirt gehad! Kwam gezellig naast mij zitten op de grond aan het water. Echt knap ook nog dus ik had het niet door, pas naderhand. Ik dacht, hij komt gewoon een vriendelijk praatje maken. Dus geen nummers uitgewisseld. Maar dit smaakt naar meer, de pauze knop in mijn datingleven moet er maar weer eens af
BaileyMix schreef:present schreef:Ik geniet zo van die verhalen hier.![]()
Daarbij vergeleken was mijn tweede date misschien maar saai, maar doe mij dat maar, hij is zo leuk.Het enige 'nadeel' is dat ik nu die onnozele grijns niet meer van mijn gezicht krijg.
Cute dit
present schreef:Of ik me er beter door zal voelen weet ik niet, maar mijn nieuwsgierigheid wint het. Het zal interessant zijn om zijn gedachtekronkels te horen. Ik heb veel vragen voor hem, meer voor hem om over na te denken dan om zelf antwoorden te krijgen. Ik ben niet bang voor mijn eigen gevoelens en om die in duidelijke taal uit te drukken en ik hoop en denk dat dat impact zal hebben. Ik geloof erg in de kracht van kwetsbaarheid en ben ervan overtuigd dat mensen kunnen veranderen. Of dat in dit geval gebeurt is van ondergeschikt belang. Zo'n confrontatie voelt ook voor mijzelf als het juiste om te doen en kan dus nooit energieverspilling zijn.
present schreef:Of ik me er beter door zal voelen weet ik niet, maar mijn nieuwsgierigheid wint het. Het zal interessant zijn om zijn gedachtekronkels te horen. Ik heb veel vragen voor hem, meer voor hem om over na te denken dan om zelf antwoorden te krijgen. Ik ben niet bang voor mijn eigen gevoelens en om die in duidelijke taal uit te drukken en ik hoop en denk dat dat impact zal hebben. Ik geloof erg in de kracht van kwetsbaarheid en ben ervan overtuigd dat mensen kunnen veranderen. Of dat in dit geval gebeurt is van ondergeschikt belang. Zo'n confrontatie voelt ook voor mijzelf als het juiste om te doen en kan dus nooit energieverspilling zijn.