Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:29

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:30

Rytir schreef:
Ahwmahgod, ik heb vanavond zomaar een spontane, superleuke flirt gehad! Kwam gezellig naast mij zitten op de grond aan het water. Echt knap ook nog dus ik had het niet door |o , pas naderhand. Ik dacht, hij komt gewoon een vriendelijk praatje maken. Dus geen nummers uitgewisseld. Maar dit smaakt naar meer, de pauze knop in mijn datingleven moet er maar weer eens af O:)

Ja sowieso, ga daten!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:40

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 18:12

Niet voor jou.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 18:17

Hé wat flauw -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 18:20

}:)

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 19:43

BaileyMix schreef:
present schreef:
Ik geniet zo van die verhalen hier. :')

Daarbij vergeleken was mijn tweede date misschien maar saai, maar doe mij dat maar, hij is zo leuk. <3 Het enige 'nadeel' is dat ik nu die onnozele grijns niet meer van mijn gezicht krijg. :+

Cute dit <3

Ik blijk me dus lelijk te hebben vergist. -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 19:51

Oh nooo wat is er gebeurd?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 20:54

present schreef:
Ik blijk me dus lelijk te hebben vergist. -O-

-O- Oh no... Wat dan?

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 21:16

Een paar van die ogenschijnlijk onbeduidende dingetjes waarvan ik me achteraf pas realiseerde dat ze mijn intuïtie triggerden. Met niet veel meer dan een voornaam viel het niet mee om iets over hem te vinden, maar met een beetje geluk vond ik hem uiteindelijk toch. Toen werd me al gauw duidelijk waarom het zo lastig was, want veel van de dingen die hij me verteld had klopten nèt niet. Ik wil geen overhaaste conclusies trekken, maar ik durf wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aan te nemen dat zijn 'ex-vrouw' ook nog niet weet dat ze gescheiden zijn. ;(

Maar goed dus dat het nog niet veel verder ging dan kletsen. Ik heb hem geconfronteerd en voordat ik het wist was híj ineens de zielige persoon. 8)7 We hebben voor komende week afgesproken. Ik vermoed dat hij denkt dat er nog wel wat recht te banketstaaf valt, maar ik verheug me er nu al op om hem in levende lijve te vertellen wat ik echt van hem vind. }:)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 21:24

Ach jeetje, wat onwijs stom! Echt jammer voor je, present :( Benieuwd wat hij er zelf nog van denkt te kunnen breien.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 21:26

Vast het vaste prik verhaal. De relatie loopt al een tijd niet goed, ze leven langs elkaar heen. Ze begrijpt hem niet en hij komt liefde te kort bij haar.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 21:33

Wat balen!

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 21:45

Eerlijk gezegd ben ik er best verdrietig over, want ik begon hem de persoon die hij beweerde te zijn echt leuk te vinden. :( Het kan me helemaal niet schelen hoe zijn relatie loopt en of zijn vrouw wel lief voor hem is. Hij heeft heel smerig tegen me gelogen. Ik kan er met mijn verstand niet bij hoe mensen zo geraffineerd en doortrapt kunnen zijn (en dat wil ik ook niet). Vandaag overheerst het gevoel dat ik dat niet heb verdiend, maar tegen de tijd dat ik hem te spreken krijg heb ik dat zelfmedelijden wel afgeschud. Als hij het lef heeft om zich te laten zien hoeft hij niet te denken dat hij er eenvoudig vanaf komt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 21:53

Bah ik snap zulke mensen niet. Het is ook pijnlijk als iemand tegen je liegt. Sterkte.

Maar wil je überhaupt nog contact dan? Want dat lees ik tussen de regels door?

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 22:03

Ik wil hem alleen nog een laatste keer zien om hem te confronteren met zijn eigen gedrag. Hij mag best weten hoe zo'n lamlul hij is. Ik beschik over een speciaal talent om zulke gesprekken onmogelijk ongemakkelijk en onplezierig te maken. :o Wie weet steekt hij er nog iets van op. Maar dat hoef ik niet meer mee te maken in elk geval.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 22:03

:(:) Klote!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 22:22

Ik denk dat je zo'n gesprek vooral moet hebben om je eigen hart te luchten als dat nodig is en niet de intentie moet hebben om hem te veranderen.

Sommige mensen zijn gewoon klootzakjes.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 22:26

Ja eens. Als je je er beter door voelt prima. Anders is het zonde van de energie.

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 22:58

Of ik me er beter door zal voelen weet ik niet, maar mijn nieuwsgierigheid wint het. Het zal interessant zijn om zijn gedachtekronkels te horen. Ik heb veel vragen voor hem, meer voor hem om over na te denken dan om zelf antwoorden te krijgen. Ik ben niet bang voor mijn eigen gevoelens en om die in duidelijke taal uit te drukken en ik hoop en denk dat dat impact zal hebben. Ik geloof erg in de kracht van kwetsbaarheid en ben ervan overtuigd dat mensen kunnen veranderen. Of dat in dit geval gebeurt is van ondergeschikt belang. Zo'n confrontatie voelt ook voor mijzelf als het juiste om te doen en kan dus nooit energieverspilling zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 07:27

present schreef:
Of ik me er beter door zal voelen weet ik niet, maar mijn nieuwsgierigheid wint het. Het zal interessant zijn om zijn gedachtekronkels te horen. Ik heb veel vragen voor hem, meer voor hem om over na te denken dan om zelf antwoorden te krijgen. Ik ben niet bang voor mijn eigen gevoelens en om die in duidelijke taal uit te drukken en ik hoop en denk dat dat impact zal hebben. Ik geloof erg in de kracht van kwetsbaarheid en ben ervan overtuigd dat mensen kunnen veranderen. Of dat in dit geval gebeurt is van ondergeschikt belang. Zo'n confrontatie voelt ook voor mijzelf als het juiste om te doen en kan dus nooit energieverspilling zijn.

Ben benieuwd. Maar ik ben meerdere tegengekomen en ik denk dat je tevergeefs zoekt naar diepgang. Die is er niet. Zoals ik hierboven al schreef mist hij dingen in zijn relatie, hebben ze eigenlijk geen intimiteit meer en leven ze langs elkaar heen. Vaak komt dan de Maar ja, de kinderen hè? En als die er niet zijn dan mist hij gewoon vooral de seks.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 08:00

present schreef:

Ik vind het dapper, maar ook wel een beetje naïef en/of arrogant :=

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 08:16

Mensen veranderen alleen als ze het echt willen. Iemand die dronken op een feestje vreemd gaat zal best kunnen veranderen als hij/zij echt spijt heeft. Maar mensen die bewust de keuze maken om zich aan te melden op een datingsite en een match voorliegen die hebben al een aantal stappen genomen waar ze hadden na kunnen denken waar ze mee bezig zijn. Die veranderen niet. Die zijn bewust op zoek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 08:18

Waarom zou je een wildvreemde willen veranderen.. lijkt me vooral vermoeiend.

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 08:32

Mensen doen soms verrotte dingen, maar toch kies ik er bewust voor om te blijven geloven in het goede van de mens. Ik hecht veel waarde aan correcte omgangsvormen en als iemand zich onbehoorlijk gedraagt zal ik het zeker niet laten om daar iets over te zeggen. Dat voelt voor mij als mijn verantwoordelijkheid nemen. Of die ander er iets mee doet staat daar los van, dat ligt buiten mijn macht. Noem het gerust naïef en arrogant, ik voel me er prima bij.