Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Wat verwachten jullie als je door LinkedIn scrolt?
Updates van collega’s? Comments als “succes met je nieuwe uitdaging” of “power vrouw!!!”
Ik zag een fotoshoot van een 12 weken oude foetus. Het stel moest de zwangerschap vroegtijdig beëindigen en besloot de foto’s te delen. Heel poedersuiker. Mooi dat er een platform is en dat je je zo kwetsbaar op durft te stellen. Maar of dit platform LinkedIn is betwijfel ik.
Mews schreef:[ Afbeelding ]
Hilli schreef:Ik heb iets doms én iets verstandigs gedaan. Ik heb boodschappen gedaan net na schooltijd dus de hele winkel was gevuld met winkelende moeders + kinderen tussen de 0 en 12. Ik heb het kind wat aan het zeurhuilen was niet vuil aangekeken en zelfs niet geschopt
DuoPenotti schreef:of je hebt niet hard genoeg geschopt....
Mars schreef:Ik dacht alleen maar: die piel doet helemaal niet zoveel werk, 99,999% van het maken van ''wondertjes'' wordt door de vrouw gedaan
Plop1997 schreef:DuoPenotti schreef:of je hebt niet hard genoeg geschopt....
Ik ging in het dickpick topic helemaal stuk over jou opmerking nadat iemand zei dat “het toch ook wel mooie schepsels op de wereld zet”.
Denk reageer er in dit topic maar op voordat er daar mensen boos worden maar ik deelde die mening compleet
DuoPenotti schreef:Plop1997 schreef:
Ik ging in het dickpick topic helemaal stuk over jou opmerking nadat iemand zei dat “het toch ook wel mooie schepsels op de wereld zet”.
Denk reageer er in dit topic maar op voordat er daar mensen boos worden maar ik deelde die mening compleet
en ik denk ik hou het maar beschaafd met zeggen dat ik die mening ook niet deel
ik wilde eigenlijk zeggen wat is de vergelijking tussen een pas geboren baby en een piemel....
jullie mogen mijn raadsel oplossen![]()