Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Veel mensen willen graag oud worden, maar we vinden het erg als we een jaar ouder worden en willen eigenlijk ook niet oud zijn
fleurtjeuh schreef:moonsparkle schreef:Veel mensen willen graag oud worden, maar we vinden het erg als we een jaar ouder worden en willen eigenlijk ook niet oud zijn
Ik denk dat de leeftijd waar veel mensen op willen blijven hangen zo rond een jaar of 28 ligt.
Oud genoeg om als echt volwassen gezien te worden, maar jong genoeg om niet 'al' 30 te zijn
Af en toe feesten op die leeftijd is niet raar, een gezin starten is heel normaal.
Gewoon in het werkende leven met wat ervaring, je bent geen starter meer (in de meeste gevallen dan)
Shenavallie schreef:Oeh, dat is gewoon een levend lijk... Als die mensen er zelf voor (kunnen) kiezen, prima, maar ik had allang een 'drankje' genomen. Als je alleen nog maar bedlegerig bent en afhankelijk van anderen, dat zou ik echt niet willen.
Onali schreef:Jeetje, kom net dit tegen op 9gag.
Een 14 jarige jongen, de jongste ooit, geëxecuteerd op de elektrische stoel vanwege een dubbele moord op twee meisjes.
Hij was onschuldig
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/George_Stinney
De foto's zijn btw van een film over zijn leven en dus niet echt.
[ [url=m/PweMgW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Is The Green Mile based on a true story?
Afbeeldingsresultaat voor the green mile
Since this kind of tragic, unfair derailing and taking of a life has been documented in great quantities over the years, the question naturally arises as to whether the film is based on a true story or not. Technically, the answer is "no." The movie is an adaptation of the 1996 Stephen King novel The Green Mile.
Ellen_ov schreef:The greenmile is gebaseerd op een boek van Stephan king, waarvan ik mij meen te herinneren de man ook onschuldig is geëxecuteerd.
c_alsemgeest schreef:Shenavallie schreef:Oeh, dat is gewoon een levend lijk... Als die mensen er zelf voor (kunnen) kiezen, prima, maar ik had allang een 'drankje' genomen. Als je alleen nog maar bedlegerig bent en afhankelijk van anderen, dat zou ik echt niet willen.
Dot is Sokushinbutsu, een zeer bewuste keuze door boeddhistische monniken voor het einde van het leven.
Zij zijn lichamelijk sowieso al gewend om op zeer weinig voedingsstoffen te leven.