Ik erger me aan mijn nieuwe buren. Hebben wederom ruzie en verbouwen daarbij hun huis. En wat kunnen ze schreeuwen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Oh en mensen die hun mondkapje maar half dragen.
Moestuin schreef:Robijntjah schreef:Oh en mensen die hun mondkapje maar half dragen.
Gisteren waren wij uit eten. Het zat aardig vol met Nederlanders die naar hier kwamen om uit eten te gaan. Niemand droeg een mondkapje. Restaurant sprak ze erop aan maar de arrogantie zegZe weigerden het allemaal pertinent op te zetten. Ik heb het toch over 4 verschillende groepen en +- 20 man. Voor ons een reden om momenteel daar niet meer te gaan eten want het restaurant had ze gewoon moeten buiten gooien. Wij moeten ons ook aan de regels houden. Als Nederlanders hier in België willen komen eten/shoppen/kapper etc. Allemaal goed voor mij. Maar hou je aan de regels.
Marije_1997 schreef:Moestuin schreef:
Gisteren waren wij uit eten. Het zat aardig vol met Nederlanders die naar hier kwamen om uit eten te gaan. Niemand droeg een mondkapje. Restaurant sprak ze erop aan maar de arrogantie zegZe weigerden het allemaal pertinent op te zetten. Ik heb het toch over 4 verschillende groepen en +- 20 man. Voor ons een reden om momenteel daar niet meer te gaan eten want het restaurant had ze gewoon moeten buiten gooien. Wij moeten ons ook aan de regels houden. Als Nederlanders hier in België willen komen eten/shoppen/kapper etc. Allemaal goed voor mij. Maar hou je aan de regels.
Ik word stront benauwd van een mondkapje. Dus ja ik weiger em ook op te doen als het niet echt nodig is. Daarbij is al bewezen dat al die niet medische mondkapjes niet goed genoeg werken.
Zebrastreep schreef:Ik kom bij iemand die aan de beademing zit dagelijks en zonder te klagen 2 uur een mondkapje draagt.
Kan dan niet helemaal begrijpen dat gezonde mensen daar zo over klagen als ik eerlijk ben![]()
Als je het benauwd krijgt zonder medische aandoening adem je 9 van de 10 keer verkeerd en zit je eerder tegen het hyperen aan. Heb ik ook wel eens en als ik dan denk even normaal ademen gaat het direct weer goed. Vindt de kriebel in de neus vervelender