Christiene schreef:Meen je dit serieus?Ah dan weet ik het een beetje. Zelfde als iemand zeg maar geen asbak heeft staan standaard. Of niet eens heeft.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Ik vraag me af waarom de vogels in mijn tuin niet eten van het voer wat ik heb neergelegd. Het is niet dat er geen vogels zijn, ik zie er genoeg in en rondom de tuin maar niet bij het voer, dat blijft steeds onaangeraakt. Zou het zijn omdat de winter te zacht is en ze zelf nog genoeg aan voedsel kunnen komen?
Mkango schreef:Christiene schreef:Meen je dit serieus?Ah dan weet ik het een beetje. Zelfde als iemand zeg maar geen asbak heeft staan standaard. Of niet eens heeft.Roken doe je maar in je eigen toko, niet in de mijne.
Mkango schreef:Christiene schreef:ik rook niet en ook echt niemand in mij huis, dat was maar een voorbeeld.
dat was vroeger normaal gelukkig tegenwoordig niet meer.
Ik dacht al.
miss_lizje schreef:Moeilijke vraag waar ik mogelijk bouwtechnische kennis bij nodig heb.
De gevel van mijn huis (rijtjeshuis) heb ik door een kennis laten onderhouden. De voegen moesten opnieuw gedaan worden.
De buur meld met een foto dat volgens haar met het uitboren van mijn oude voegen de muur heeft doorgetrild en nu bij de buur een scheurtje in het stucwerk zit in de kamer aangrenzend aan mijn woning.
Ik heb geen spouwmuur isolatie en het stucwerk in mijn badkamer ziet er gewoon nog piekfijn uit.
Is het bouwtechnisch überhaupt mogelijk dat het boren in de buitenmuur doortrilt zonder spouwmuur isolatie en dan bij de buur een scheurtje in het stucwerk veroorzaakt?
Christiene schreef:ik vraag me ook wel eens af gaat een fysio naar een andere fysio.. of tandarts huisarts... pedicure.. advocaat, tot weet ik het.
of doen ze meeste gewoon zelf. je eigen tanden is wat lastig natuurlijk maar een huisarts mag die zich zelf behandelen..?
Christiene schreef:ik vraag me ook wel eens af gaat een fysio naar een andere fysio.. of tandarts huisarts... pedicure.. advocaat, tot weet ik het.
of doen ze meeste gewoon zelf. je eigen tanden is wat lastig natuurlijk maar een huisarts mag die zich zelf behandelen..?