Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Biebz

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 14:38

Ik heb mij idd nog niet voorgesteld! Deze gaat nog komen.
Op vakantie mij snel aangemeld en daarna verder gegaan met vakantie vieren. Sorry!

Deze week even mijn werk weer oppakken en dan ga ik even uitgebreider reageren!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 15:41

In de winter zijn van die dikke sokken of sloffen (maat 36) heerlijk, heb het snel koud in de winter en heb dan altijd een fleece dekentje op de bank liggen.
Spelletjes zijn leuk, hou van alle spelletjes, heb tijdje geleden nog een puzzel gekocht bij de kringloop die gelukkig helemaal compleet was.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 15:59

Die dikke sokken voor over je sokken bedoelde ik, dacht dat dat die happy socks waren.
Maar na google blijken dat hele andere sokken te zijn, die bedoel ik dus niet :+

De luizenmoeder heb ik nooit gekeken, trekt mij niet.
Alleen al bij dat voorstukje dat Hallo allemaal......No thanks :D

Hebben jullie ook dat als je nu door een winkel loopt je al naar leuke dingen aan het kijken bent, kunnen we niet eerder loodjes trekken :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 16:56

Goedemiddag! Ik zal mezelf ook maar even voorstellen. :D
Ik ben Lous, bijna 38 jaar. Rotterdamse, al 16 jaar wonende in Breda. Nu 5 jaar in een veel te kleine studio van 25m2. Ingeschreven staan, maar niks kunnen krijgen. Dus als iemand nog een verhuurder kent die op zoek is naar een nette huurster in Breda, let me know!!

Nog steeds vrijgezel en geen kinderen.
Wel eigenaresse van 2 geweldige Shetlanderheren en sinds 3 maanden van 2 caviaheren. Dumpertje Henk en zijn maatje (van een fokster) Kris.

Ik werk 40 uur per week in de productie/metaaltechniek. Dagelijks op de heftruck of aan het monteren/inpakken.

Ik ben een echte fitness addict, doe voornamelijk aan krachttraining. Verdere hobby’s zijn hardlopen,lezen, uitgaan, feestjes, festivals, weg in de natuur, reizen en leuke dingen doen met vrienden/familie.

Ik heb dus geen bad. Dus badproducten zijn een grote flop.
Geocaching lijkt me erg leuk. Maar ik houd eigenlijk al teveel ballen omhoog. Weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen.
Formule 1 is een grote flop.Dat geluid wat die auto’s produceren, vind ik vreselijk!!!
Die spanning die liefhebbers van de sport ervaren, voel ik totaal niet.
Ik ben dol op glitter en bling. Dus leef je uit!
Maar dan maak ik voor de zekerheid wel mijn SS S open op mijn dakterras :=
Sieraden zijn dus zeker wel een top. Maar dan wel van roestvrijstaal en niet iets wat verkleurd.
Niet om verwend/veeleisend te zijn. Maar ik vind het zo zonde dat je zulke dingen dan alweer zo snel weg gooit omdat het er niet meer uitziet. :\

Verder houd ik zeker wel van een drankje. Ik ben een groot speciaalbierliefhebber. En ga ook regelmatig naar festivals als het kan.
Streekbieren uit de omgeving van mijn SS zijn zeker een grote top!
Maar een lekkere droge witte wijn, gin tonics of cocktails kan ik ook van genieten. Net als kruidenlikeurs.

Make-up valt af. Ik heb nogal een gevoelig huidje, dus ben heel selectief met producten. Dat geld dus ook voor douche producten.
Lipsticks en goede verzorgende lipproducten zijn zeker wel welkom.
Lipstick is een handelskenmerk van mij geworden. Mensen die mij langer kennen zijn niet gewend dat ze mij zonder zien.

Wel worden mijn huid en ik erg blij van Rituals. Dus zeker een top.

Ook met geurkaarten ben ik heel selectief, dus liever niet.
Thee drink ik zelden en ook heel selectief. Dus ook een flop.
Ik ben wel echt een koffieleut,dus koffiepads met een lekker smaakje zijn wel een top.

Eigengemaakte cadeau’s zijn een grote top!

Ook wil ik al jaren leren haken, heb alles al liggen. Maar kom letterlijk geen steek verder. _O-
Goede/leerzame boeken over haken ook zeker een top.

Leuke/warme sokken, ook welkom. Ik heb maat 40.

Fleecedekens? Heerlijk! Maar ik heb er eigenlijk veel te veel.

Tweedehands? Helemaal prima, maar dan wel netjes en schoon.

Aankomende week komt mijn nieuwe IPhone 13 pro binnen. Dus telefoonhoesjes ( geen hard-case) zijn ook zeker welkom!

Ik ben dol op planten en cactussen, maar mijn studio staat flink vol :')
Laatst bijgewerkt door Lous op 19-09-21 17:03, in het totaal 4 keer bewerkt

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 16:59

Ik doe ook mee.
Ik ben lemanthia 29 jaar
Ik heb 2 cavia's en 2 valkparkieten die tam zijn. Ik doe aan diamond painting, Lego en verven op nummer. Ik rij paard op de manege. Woon in Zelhem. Ben christelijk. En als je meer wilt weten vraag het gerust

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 17:13

Sokken zijn hier wel echt enorm welkom! Van die huis sokken. Heb zelf maar 36, maar doe echt niet moeilijk over te grote sokken.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 17:39

justdiesel schreef:
De luizenmoeder heb ik nooit gekeken, trekt mij niet.
Alleen al bij dat voorstukje dat Hallo allemaal......No thanks :D

Dit.
Ik durf geen enkele mail meer te beginnen met 'Hallo allemaal' hierdoor :')

Hier even een tijdje afwezig geweest. De hond was ziek en momenteel heeft ze nog medicatie tot en met woensdag die ze een uur voor de eerste maaltijd moet krijgen. Aangezien mijn ouders haar het 's ochtends de brokken geven betekent dit voor mij dat mijn wekker de afgelopen 1,5 week op de gekste uren en tijden gaat. Morgenochtend bijvoorbeeld om half 4 :+

Ik heb wel alles meegelezen, maar had even geen puf om te reageren. Ik zal nog even teruglezen wat er allemaal besproken is, maar wat ik nog weet van de afgelopen paar dagen; puzzelen doe ik iedere week bij opa en oma! Dat zijn dan puzzels van 1000stukjes. Diamond Painting heb ik nog nooit gedaan, net zoals geocachen. Schilderen op nummer heb ik vorig jaar weer eens gedaan maar ligt nu ook alweer te verstoffen. Ik heb vorig jaar met SS een heel leuk kleurboek voor volwassenen gekregen, maar heb geen kleurpotloden en heb deze ook nog niet gekocht :+ Aan die andere DP heb ik ook geen behoefte :')

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 18:04

Thats_Me schreef:
Puzzels van 1000 stukjes zijn leuk. Op dit moment 1 van 5000 aan het maken. Dat is inmiddels niet meer leuk. Ooit komt ie af...

Ohja goede.. een legpuzzel (niet té moeilijk) of andere puzzels (sudoku etc) vind ik ook leuk voor de wintermaanden :+

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 18:14

Oepsssss wat erg, ik had me nog niet voorgesteld!!!

Ik ben niet meer zo actief op bokt en had helemaal gemist dat de lijst er al was en dat ik er weer op sta...

Zoals ieder jaar zal ik mijn best doen om actief deel te nemen en zoals ieder jaar wordt dat waarschijnlijk niet zo actief als ik graag zou willen. Met mijn chauffeursbestaan zijn de dagen nogal hectisch en veelal werken-eten-slapen.

Waarom doe ik dan toch mee? Het is ieder jaar weer genieten om te zien hoe wildvreemden iets moois voor elkaar maken. Daar draag ik graag aan bij. Echt precies wat ik versta onder "Christmas Spirit."

Bij dezen stel ik me dan toch maar even voor:

Ik ben Christien, 33 jaar en inmiddels 10 jaar getrouwd met Thomas. We hebben geen kinderen, wel een flinke beestenboel. 4 katten, een jonge labrador en 2 pony's (Tirzah en Serena) die we sinds een jaartje ook aan huis hebben staan.

Van mij geen uitgebreide flop lijst. Ik hou ervan om verrast te worden dus je zit niet gauw fout.

Iets voor de dieren vind ik altijd leuk. De pony's worden nog recreatief bereden. De hond is dol op speeltjes en het is een enorme vreetzak. De katten lopen veel buiten op 1 na, die houdt alleen van vreten en slapen hahaha. 'S avonds zijn ze wel meestal allemaal binnen en dan kruipen ze graag lekker bij ons op de bank.

Ik werk veel, dus alles wat praktisch is voor onderweg in mijn truck is altijd leuk om te krijgen.
In mijn vrije tijd houd ik erg van wandelen met Fenna (de hond). Ook houd ik van hardlopen en zwemmen.

Onesies, pyjama's, dekens, sokken, sloffen, thee, chocolademelk, snoep, chips, kussentjes en alles wat je verder nog kunt verzinnen om lekker op de bank te hangen is ook welkom.

Of iets wat je zelf hebt gemaakt, dat vind ik ook altijd heel bijzonder <3

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 19:04

Hier ga ik tijdelijk naar ander woonplezier zonder bad, adreswijziging zal ik tzt nog wel doorgeven. Maar is dus zonder bad dus balspelen is echt even niet nodig meer. Lekker douchespul met aardbei/ framboos of snoepjes zoet en rose of met glitter is altijd goed! Rituals ook trouwens, maar wil mijn lootje hiermee ook niet op kosten jagen ;-)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 20:33

Rituals <3 zelfde geld voor lush producten, helaas beetje aan de prijzige kant maar hou er van <3. Zijn ook een van de weinige producten waar mijn gevoelige huid tegen kan.

Maar wat Bienotje zegt, wil mijn lootje ook niet op de kosten jagen. Ik verwacht dit echt niet in het pakket want het is tenslotte een verassings pakket en laat me verrassen :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 20:49

Ohja, onze katten hebben dankzij allemaal lieve santa's al de wereld aan speeltjes. Maar ze zijn gek op die kleine blokjes natvoer en andere lekkere snoepjes. Gelukkig zijn ze nergens allergisch voor

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 21:10

Hoi hoi, ik heb mij ook opgegeven en ben nu nummer 76 :D
Zal mij even voorstellen, ik ben Patricia en al 47 :):) voel me niet zo oud nog :D

Ik heb een appaloosa merrie van 9 jaar Abigail en een zwarte shetlander van 2jaar die witje heet ;)
ook heb ik nog een chihuahua Woody van denk nu 9 jaar, die altijd gezellig mee naar de paarden gaat.

Verder werk ik fulltime in de beveiliging,
Tja en hobby's euh.... mijn beestjes , ga graag naar terrasje , bios, soms een festivalletje, pretpark of een dierentuin vind ik ook leuk, ga gerust dan ook het klimrek op, glijbaan af, want ik voel me nog steeds niet oud :D , vind eigenlijk heleboel dingen leuk.

Ik heb wel is meegelezen met secret santa en vond dat zo leuk, al die pakketten die met die leuke hebbedingetjes dat dacht ik ga mij nu ook opgegeven en ben ook uitgekozen <3

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 21:13

Ik heb nooit iets geprobeerd van Rituals of Lush, maar heb eigenlijk nog meer dan genoeg verzorgingsproducten liggen. Bodybars zijn wel altijd welkom. En een gezichtsmasker lijkt me ook wel eens leuk om te proberen!

En net als Junia houd ik ook van bankhangspul als dikke sokken, een woondeken, onesie, thee, warme chocomel, koekjes enz <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 21:15

Chantaliiejj schreef:
Rituals <3 zelfde geld voor lush producten, helaas beetje aan de prijzige kant maar hou er van <3. Zijn ook een van de weinige producten waar mijn gevoelige huid tegen kan.

Maar wat Bienotje zegt, wil mijn lootje ook niet op de kosten jagen. Ik verwacht dit echt niet in het pakket want het is tenslotte een verassings pakket en laat me verrassen :D

Ik kan echt enkel alleen maar tegen rituals, en dan alleen de foams scrub en bodycremes gebruik ik. Voor de rest, allemaal reacties erop! Zelfs de gezichtspproducten, dat is echt een drama bij mij. En van wie?! Dat weet niemand,, want niemand in de familie die het heeft net zoals een aangeboren hartafwijking….
Zelfs heb ik speciale shampoo := is echt geen pretje om gewoon “zomaar” niet iets van de kruidvat oid mee te kunnen nemen…

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 21:17

Evt woondeken in mooie roze of paarse kleur en lekker zacht en fluffy zou hier ook welkom zijn :j

Hier dus geluk van geen allergien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 21:37

Bankhangspullen zijn een goede, daar ben ik s winters ook echt dol op. Warme dekentjes en fijne kussentjes zijn altijd welkom. Qua kussens hebben we donkergrijs, zachtblauw en groentinten op de bank liggen. Oudroze zou daar ook wel tussen passen bijvoorbeeld.

Mijn kat speelt niet met speeltjes en heeft speciaal voer. Dus voor hem hoeft er niks bij. De kipjes vinden wel vanalles lekker.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 21:41

Ik hou ook echt van cosy stuff, dekentje, kaarsen, warme chocolademelk of thee (het allerliefste met kandij)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 21:54

Banyu schreef:
Ik kan echt enkel alleen maar tegen rituals, en dan alleen de foams scrub en bodycremes gebruik ik. Voor de rest, allemaal reacties erop! Zelfs de gezichtspproducten, dat is echt een drama bij mij. En van wie?! Dat weet niemand,, want niemand in de familie die het heeft net zoals een aangeboren hartafwijking….
Zelfs heb ik speciale shampoo := is echt geen pretje om gewoon “zomaar” niet iets van de kruidvat oid mee te kunnen nemen…

Vreselijk.. :(:) :knuffel:

Ik heb het, het laatste jaar heel erg met mijn haar/hoofdhuid. Waar ik voorheen nog prima tegen sulfaten kon, kan mijn hoofdhuid echt niets meer verdragen.
Gebruikte altijd met liefde de shampoo bars van Lush, maar dat kon niet meer. Wat een struggle is dat om een fijne, een beetje fatsoenlijk schuimende, shampoo te vinden zonder sulfaten, die ook nog eens een beetje lekker ruikt.

Chantaliiejj schreef:

Dus eigenlijk moet ik jou krijgen als lootje.. kan ik als hint lushproducten (waarom maakt ie er lustproducten van 8)7 ) in je pakket stoppen, want ik heb een uit de hand gelopen voorraadkast. *\%/*

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 22:07

Ooooh echt?! Ik wil jouw lootje zijn@ Fem

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 22:19

Charaz schreef:
Ik hou ook echt van cosy stuff, dekentje, kaarsen, warme chocolademelk of thee (het allerliefste met kandij)

Ik ben ook fervent bankhanger. :')
Een heerlijke comfy deken lijkt me super. Heb er nu een, die voldoet prima trouwens. Sokken doe ik niet aan. :+ en warme chocolademelk? Lekker. Liefst de witte variant.

Stiekem he.. stiekem verlang ik ook wel een beetje naar de winter. Gek he? :o

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 22:19

Ik kijk er nooit naar uit maar als het dan zover is kan ik heerlijk zitten binnen en naar buiten kijken vooral als het sneeuwt

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 22:27

Fem schreef:
Banyu schreef:

Vreselijk.. :(:) :knuffel:

Ik heb het, het laatste jaar heel erg met mijn haar/hoofdhuid. Waar ik voorheen nog prima tegen sulfaten kon, kan mijn hoofdhuid echt niets meer verdragen.
Gebruikte altijd met liefde de shampoo bars van Lush, maar dat kon niet meer. Wat een struggle is dat om een fijne, een beetje fatsoenlijk schuimende, shampoo te vinden zonder sulfaten, die ook nog eens een beetje lekker ruikt.

Chantaliiejj schreef:

Dus eigenlijk moet ik jou krijgen als lootje.. kan ik als hint lushproducten (waarom maakt ie er lustproducten van 8)7 ) in je pakket stoppen, want ik heb een uit de hand gelopen voorraadkast. *\%/*

Ja, geloof me, het is echt echt geen pretje! Vaak genoeg nog gedacht van okeeee probeer het exht nog 1x maAr uiteindelijk wist ik het antwoord al, en kreeg ik overal een reactie op :(

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 22:33

Ik heb echt meer dan genoeg dekentjes/plaids etc. als rasechte koukleum.. :') handschoenen, sjaals, mutsen etc hoef ik er bijvoorbeeld ook echt niet nog meer bij :P

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 23:03

idinn schreef:
Bankhangspullen zijn een goede, daar ben ik s winters ook echt dol op. Warme dekentjes en fijne kussentjes zijn altijd welkom. Qua kussens hebben we donkergrijs, zachtblauw en groentinten op de bank liggen. Oudroze zou daar ook wel tussen passen bijvoorbeeld.

Mijn kat speelt niet met speeltjes en heeft speciaal voer. Dus voor hem hoeft er niks bij. De kipjes vinden wel vanalles lekker.

Jaaa, jeej voor bankhangspul :j <3