Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
justdiesel schreef:De luizenmoeder heb ik nooit gekeken, trekt mij niet.
Alleen al bij dat voorstukje dat Hallo allemaal......No thanks
Chantaliiejj schreef:Ritualszelfde geld voor lush producten, helaas beetje aan de prijzige kant maar hou er van
. Zijn ook een van de weinige producten waar mijn gevoelige huid tegen kan.
Maar wat Bienotje zegt, wil mijn lootje ook niet op de kosten jagen. Ik verwacht dit echt niet in het pakket want het is tenslotte een verassings pakket en laat me verrassen
Banyu schreef:Ik kan echt enkel alleen maar tegen rituals, en dan alleen de foams scrub en bodycremes gebruik ik. Voor de rest, allemaal reacties erop! Zelfs de gezichtspproducten, dat is echt een drama bij mij. En van wie?! Dat weet niemand,, want niemand in de familie die het heeft net zoals een aangeboren hartafwijking….
Zelfs heb ik speciale shampoois echt geen pretje om gewoon “zomaar” niet iets van de kruidvat oid mee te kunnen nemen…
Chantaliiejj schreef:Ritualszelfde geld voor lush producten, helaas beetje aan de prijzige kant maar hou er van
Maar wat Bienotje zegt, wil mijn lootje ook niet op de kosten jagen. Ik verwacht dit echt niet in het pakket want het is tenslotte een verassings pakket en laat me verrassen
Charaz schreef:Ik hou ook echt van cosy stuff, dekentje, kaarsen, warme chocolademelk of thee (het allerliefste met kandij)
Fem schreef:Banyu schreef:Ik kan echt enkel alleen maar tegen rituals, en dan alleen de foams scrub en bodycremes gebruik ik. Voor de rest, allemaal reacties erop! Zelfs de gezichtspproducten, dat is echt een drama bij mij. En van wie?! Dat weet niemand,, want niemand in de familie die het heeft net zoals een aangeboren hartafwijking….
Zelfs heb ik speciale shampoois echt geen pretje om gewoon “zomaar” niet iets van de kruidvat oid mee te kunnen nemen…
Vreselijk..![]()
![]()
Ik heb het, het laatste jaar heel erg met mijn haar/hoofdhuid. Waar ik voorheen nog prima tegen sulfaten kon, kan mijn hoofdhuid echt niets meer verdragen.
Gebruikte altijd met liefde de shampoo bars van Lush, maar dat kon niet meer. Wat een struggle is dat om een fijne, een beetje fatsoenlijk schuimende, shampoo te vinden zonder sulfaten, die ook nog eens een beetje lekker ruikt.Chantaliiejj schreef:Ritualszelfde geld voor lush producten, helaas beetje aan de prijzige kant maar hou er van
Dus eigenlijk moet ik jou krijgen als lootje.. kan ik als hint lushproducten (waarom maakt ie er lustproducten van) in je pakket stoppen, want ik heb een uit de hand gelopen voorraadkast.
idinn schreef:Bankhangspullen zijn een goede, daar ben ik s winters ook echt dol op. Warme dekentjes en fijne kussentjes zijn altijd welkom. Qua kussens hebben we donkergrijs, zachtblauw en groentinten op de bank liggen. Oudroze zou daar ook wel tussen passen bijvoorbeeld.
Mijn kat speelt niet met speeltjes en heeft speciaal voer. Dus voor hem hoeft er niks bij. De kipjes vinden wel vanalles lekker.