bigone schreef:996981 schreef:
Die mensen zijn er ook zonder prik. De besmettingen stegen toen discotheken weer open mochten en jongeren massaal gingen testen om toegang te krijgen. Denk je dat al die positief geteste jongeren zich ziek voelden? De gemiddelde mens gaat niet naar de discotheek als hij ziek is.
Die positief getesten en kwamen NIET uit testen voor toegang maar uit het feit dat er te lang tussen testen en toegang zat waardoor alsnog positieven naar de disco konden.
Bron?
je spreekt met enorm veel respect over anderen en lijkt oprecht om het welzijn van anderen te geven. Dat vind ik mooi!
Waarop mijn dochter zei: "wat doe je nu!!!" Ik glad nog niets door, zeg een beetje gebelgd: "ik ben toch oma" . En zij gelijk→ "je kunt wel covid aan mijn kinderen geven".
Ik ging volledig onderuit en ze zag mijn verschrikte blik en mijn tranen (ik voel ze weer opkomen). Zoo stom. Ik was zo vreselijk gelukkig, ik genoot zo van de tweeling en de oudste, ik ging er helemaal i n op. Ik had ze zooo vreselijk lang niet gezien. Dus thuis gekomen, gelijk 2 dagen later zelftest gedaan die negatief was, en toen manlief in het weekend ziek werd gelijk alletwee getest dat ook negatief was. Pffffffff dus met de schrik vrij gekomen.