Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:We gaan vanmiddag/vanavond coronaproof bij vrienden wat eten. Dus ik ben aan het bedenken wat ik aan ga doen, ik heb tig mooie jurken in de kast hangen en zei tegen m'n vriend dat ik mijn groene aan doe.
Zegt ie: doe normaal, we gaan maar naar vrienden, lekker casual hoor, ze zien je aankomen.
En bedankt. Ik heb een bepaalde kledingstijl, casual chic, dat weet ie. En nu voel ik me een beetje belachelijk gemaakt om mijn kledingkeuze.
Jolien87 schreef:_San87_ schreef:We gaan vanmiddag/vanavond coronaproof bij vrienden wat eten. Dus ik ben aan het bedenken wat ik aan ga doen, ik heb tig mooie jurken in de kast hangen en zei tegen m'n vriend dat ik mijn groene aan doe.
Zegt ie: doe normaal, we gaan maar naar vrienden, lekker casual hoor, ze zien je aankomen.
En bedankt. Ik heb een bepaalde kledingstijl, casual chic, dat weet ie. En nu voel ik me een beetje belachelijk gemaakt om mijn kledingkeuze.
Dat ken ik wel. Ik heb eigenlijk alleen maar jurken in de kast hangen en de enkele spijkerbroek die ik heb kan ik niet meer vinden. Ik zie er dus ook al gauw overdressed uit maar mensen om mij heen zijn het gewend dat ik enkel en alleen jurken draag.
Waarom zou je er niet 365 dagen per jaar uit mogen zien alsof je jarig bent?
MarcoBorsato schreef:Hier hetzelfde, ik vind het fijn om een mooi jurkje aan te trekken. Heb precies 0 broeken. En voor m'n kinderen geldt het hetzelfde, die zien er altijd top uit. Mooie labels, goed gestyled.
Mensen kennen mij niet anders en ik krijg alleen commentaar van m'n schoonfamilie, maar prima.
San, hoe dan ook, je bent niet alleen en je vriend snapt er niks van.
MarcoBorsato schreef:Hier hetzelfde, ik vind het fijn om een mooi jurkje aan te trekken. Heb precies 0 broeken. En voor m'n kinderen geldt het hetzelfde, die zien er altijd top uit. Mooie labels, goed gestyled.
Mensen kennen mij niet anders en ik krijg alleen commentaar van m'n schoonfamilie, maar prima.
Loraine1985 schreef:Brrrraaaa, aan van alles erger ik me... ik wil steeds verder, zoeken naar een maatje, maar heel het universum laat me weten dat het gewoon nog niet gaat.. ik mis het zo, de band met een paard hebben, de verplichtingen... nog maar even geduld hebben maar....
Mkango schreef:Loraine1985 schreef:I feel ya.Brrrraaaa, aan van alles erger ik me... ik wil steeds verder, zoeken naar een maatje, maar heel het universum laat me weten dat het gewoon nog niet gaat.. ik mis het zo, de band met een paard hebben, de verplichtingen... nog maar even geduld hebben maar....
MarcoBorsato schreef:Loraine1985 schreef:Brrrraaaa, aan van alles erger ik me... ik wil steeds verder, zoeken naar een maatje, maar heel het universum laat me weten dat het gewoon nog niet gaat.. ik mis het zo, de band met een paard hebben, de verplichtingen... nog maar even geduld hebben maar....
_San87_ schreef:MarcoBorsato schreef:Hier hetzelfde, ik vind het fijn om een mooi jurkje aan te trekken. Heb precies 0 broeken. En voor m'n kinderen geldt het hetzelfde, die zien er altijd top uit. Mooie labels, goed gestyled.
Thanks.