Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 12:52

Dat de knop om de deur beneden te openen niet werkt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 13:59

Zertab pb.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 14:03

Dat ik iets moet printen om een pakketje retour te sturen, maar geen printer heb.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 14:27

We gaan vanmiddag/vanavond coronaproof bij vrienden wat eten. Dus ik ben aan het bedenken wat ik aan ga doen, ik heb tig mooie jurken in de kast hangen en zei tegen m'n vriend dat ik mijn groene aan doe.

Zegt ie: doe normaal, we gaan maar naar vrienden, lekker casual hoor, ze zien je aankomen.

En bedankt :\. Ik heb een bepaalde kledingstijl, casual chic, dat weet ie. En nu voel ik me een beetje belachelijk gemaakt om mijn kledingkeuze.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 14:29

_San87_ schreef:
We gaan vanmiddag/vanavond coronaproof bij vrienden wat eten. Dus ik ben aan het bedenken wat ik aan ga doen, ik heb tig mooie jurken in de kast hangen en zei tegen m'n vriend dat ik mijn groene aan doe.

Zegt ie: doe normaal, we gaan maar naar vrienden, lekker casual hoor, ze zien je aankomen.

En bedankt :. Ik heb een bepaalde kledingstijl, casual chic, dat weet ie. En nu voel ik me een beetje belachelijk gemaakt om mijn kledingkeuze.

:(:)
Dat ken ik wel. Ik heb eigenlijk alleen maar jurken in de kast hangen en de enkele spijkerbroek die ik heb kan ik niet meer vinden. Ik zie er dus ook al gauw overdressed uit maar mensen om mij heen zijn het gewend dat ik enkel en alleen jurken draag.
Waarom zou je er niet 365 dagen per jaar uit mogen zien alsof je jarig bent?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 14:34

Jolien87 schreef:
_San87_ schreef:

En bedankt :. Ik heb een bepaalde kledingstijl, casual chic, dat weet ie. En nu voel ik me een beetje belachelijk gemaakt om mijn kledingkeuze.

:(:)
Dat ken ik wel. Ik heb eigenlijk alleen maar jurken in de kast hangen en de enkele spijkerbroek die ik heb kan ik niet meer vinden. Ik zie er dus ook al gauw overdressed uit maar mensen om mij heen zijn het gewend dat ik enkel en alleen jurken draag.
Waarom zou je er niet 365 dagen per jaar uit mogen zien alsof je jarig bent?

Ik draag al meer dan 6 jaar niets anders als t even kan... en de laatste periode waren er niet veel als t even kan opties, dus ja.

Die laatste is een goeie :D.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 14:39

Hier hetzelfde, ik vind het fijn om een mooi jurkje aan te trekken. Heb precies 0 broeken. En voor m'n kinderen geldt het hetzelfde, die zien er altijd top uit. Mooie labels, goed gestyled.

Mensen kennen mij niet anders en ik krijg alleen commentaar van m'n schoonfamilie, maar prima.

San, hoe dan ook, je bent niet alleen en je vriend snapt er niks van.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 14:40

Ik zo opzie tegen in de sneeuw rijden. Ik ga toch maar eens vragen op stage als het echt bar en boos is, of ik dan wel moet komen. Ik ben extra ingepland dus het zou niet perse moeten lijkt mij.

Ik zeg maar gewoon dat ik het echt niet zie zitten om daar door heen te rijden. Mijn ouders willen mij wel brengen , maar ik heb nooit nagedacht dat de avondklok er nog is. Ook al zou het wel heel zuur zijn als de politie daarop boetes uit gaat delen. Mijn moeder zei ach en anders maar een bekeuring hoor gaan we niet moeilijk over doen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 14:40

MarcoBorsato schreef:
Hier hetzelfde, ik vind het fijn om een mooi jurkje aan te trekken. Heb precies 0 broeken. En voor m'n kinderen geldt het hetzelfde, die zien er altijd top uit. Mooie labels, goed gestyled.

Mensen kennen mij niet anders en ik krijg alleen commentaar van m'n schoonfamilie, maar prima.

Thanks <3.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 14:44

Ik heb 1 jurk van ooit een bruiloft geloof ik, die ik voor elke feestelijke gelegenheid waar ik in jurk verwacht word draag :')

Ik ben een beetje boos op de baas van mijn beste vriendin, die van haar verwacht dat ze morgen (sportles) komt werken. Het ligt enorm afgelegen, er wordt daar vrijwel zeker niet gestrooid of geschoven. En dan moeten die kinderen ook nog daarheen zien te komen, dat is toch vragen om ongelukken.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 14:49

Het is altijd fijn als mensen iets zeggen en het dan driedubbel zo hard doen/zijn. En dan ook nog half werk _O-

En ik erger mij eraan dat het koud is. En dat ik moe ben. En dat het dieet van de hond niet werkt -O-

@San lekker aantrekken waar jij je goed bij voelt hoor <3 Ik kijk weleens mee voor inspiratie in het outfittopic en vind jouw jurkjes en outfits altijd zo mooi! <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 14:50

MarcoBorsato schreef:

Hear, hear!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 15:49

Gewoon aantrekken, San! :D
Mensen vinden het ook raar dat ik soms hakken aantrek als we naar de Mac of zo gaan. Dat doe ik niet om me op te doffen, maar omdat ik gewoon graag op hakken loop. Dat past bij mij en bij mijn kledingstijl. Bovendien: beter overdressed dan underdressed!

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 16:05

Brrrraaaa, aan van alles erger ik me... ik wil steeds verder, zoeken naar een maatje, maar heel het universum laat me weten dat het gewoon nog niet gaat.. ik mis het zo, de band met een paard hebben, de verplichtingen... nog maar even geduld hebben maar....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 16:07

Loraine1985 schreef:
Brrrraaaa, aan van alles erger ik me... ik wil steeds verder, zoeken naar een maatje, maar heel het universum laat me weten dat het gewoon nog niet gaat.. ik mis het zo, de band met een paard hebben, de verplichtingen... nog maar even geduld hebben maar....
I feel ya. :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 16:08

Loraine1985 schreef:

:knuffel: lastig is dat.

Maar doe met me mee en maak een zuurdesembrood! Het leidt in ieder geval af.

Mkango schreef:
Loraine1985 schreef:
I feel ya. :(:)

Bak ook een brood!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 16:09

Ik heb geen desemstarter meer. |( Dus ik ga wel verder met the next best thing: paarden tekenen! :D

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 16:20

Oude vriend ouders overleden aan acute leukemie, donderdag opgenomen en door werk geen afscheid kunnen nemen :(

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 16:28

Vieze (oude) mannetjes op wordfeud. Laat me met rust wil gewoon rustig spelletje spelen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 16:31

Mkango schreef:
Ik heb geen desemstarter meer. |( Dus ik ga wel verder met the next best thing: paarden tekenen! :D

Ben ik ook aan het doen :)). Nou ja, inkleuren dan :+.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 16:39

_San87_ schreef:
Mkango schreef:

Ben ik ook aan het doen :)). Nou ja, inkleuren dan :+.

Met jullie talent komt dat wel goed. :D

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 16:48

MarcoBorsato schreef:
Loraine1985 schreef:

:knuffel: lastig is dat.

Maar doe met me mee en maak een zuurdesembrood! Het leidt in ieder geval af.

♡♡♡

Het is de tiktok pasta geworden, mag dat ook? Bij gebrek aan alle ingrediënten voor brood.... haha, maar dank voor de bemoedigende woorden

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 17:11

Mijn opa en oma zouden morgen hun vaccinatie krijgen. Maar dat gaat dus niet door. -O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 17:57

Aan iemand op insta die zich gedraagt als voedings- en fiitnessexpert....

En ja, ik heb haar verhalen al uitstaan. Maar ze worden door sportschool gepost.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 18:19

_San87_ schreef:
MarcoBorsato schreef:

Thanks <3.

Ik werk ook gewoon in een jurkje thuis hoor! Zo Nederlands dat mensen al snel in 'lekker makkelijk' verzanden.