1. Lekker gewerkt op een afdeling waar ik het altijd wat lastig vind dus ben trots op mezelf 2. Flink gelopen met de honden 3. Niet toegegeven aan de neiging van alles in huis te halen voor Pasen zodat ik me niet vol kan proppen met 1000 eitjes (gelukkig waren op mijn werk wel de nodige eitjes etc dus dat Paas gevoel heb ik toch wel gehad ).
1. Het eten ging goed vandaag, niet te veel en niet te weinig, mag ik trots op zijn 2. Een fijn, zinvol gesprek met mijn partner en ouders gehad 3. Klein rondje gewandeld, maar tenminste buiten geweest
1: nog een rustdag gehouden 2: Paaseieren gevonden die de eenden onverwacht hadden gelegd 3: thee voorraad opgeruimd en in glazen potjes gedaan en het deksel met roze krijtbordverf beschilderd
Saul
Geplaatst: 05-04-21 19:51
1. Bezoek gehad van schoonzus en kids. Super gezellig. 2. Luie dag gehad. 3. Toch nog lekker gewandeld tussen het slechte weer door.
1. Lekker stukje chocolade gedeeld met mijn vriend 2. Tussen de storm door toch veilig thuisgekomen 3. Ik ben rustig gebleven in een moeilijke situatie
1: weer veel hout laten zagen voor nieuwe projecten
2: 21.000 stappen gezet
3: de nieuwe eenden zijn nog steeds heel leuk
SplashIsLief
Geplaatst: 06-04-21 18:59
Zondag 1. Geweldige dag gehad met mijn ouders 2. Leuke plaatselijke boeren ontdekt 3. Lekker gegeten
Maandag 1. Heerlijke relax dag gehad 2. Nuut loopt weer een stuk beter 3. Lekker geslapen
Dinsdag 1. Eindelijk veel rot klusjes van mijn lijstje kunnen schrappen 2. Mooi overleg gehad in mijn nieuwe team over de samenwerking 3. Engeltje op mijn schouder vanmorgen in de auto
1. Een fijne wandeling gemaakt met mijn moeder en hun hond 2. Heel lekkere zuurkool met worst gegeten vanavond 3. Het gaat best positief/goed met mij vandaag (na een mindere nacht)
1. Gelukkig was de stroomstoring snel verholpen. 2. Verandering op kantoor - niet verwacht maar kijk er positief naar uit. 3. Vanavond eventjes alleen thuis (soms zo lekker), maar straks nog even samen in bed tv kijken.
1. Goede reis gehad ondanks de zware regen 2. Vanmorgen bij vrijwilligerswerk een fijn gesprek gehad 3. Vanavond lekker samen met mijn vriend op de bank
1. zo fijn gewerkt vandaag (avonddienst), ben weer trots op mezelf en m'n collega's 2. rustige ochtend lekker chill koffietje, vriend, op de bank heerlijk wat kan ik daarvan genieten 3. eindelijke eens assertief geweest over fietsen aan mijn tuinhek (en bordje opgehangen 'geen fietsen plaatsen' ).