Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evamarie schreef:Ontopic snap ik Huertecilla niet zo goed eerlijk gezegd. Soms lees ik je bericht wel 3x over voordat ik de clou te pakken heb.
Mews schreef:Evamarie schreef:Soms baal ik ervan als vriendinnen weer lopen te gillen om een knappe man en bij mij weer geen emotie los komt.
Waarom vind je dat vervelend? Ieder zijn eigen ding, toch?
Ik heb dat ook niet zo, mensen van foto's of films aantrekkelijk vinden. Ik denk omdat een heleboel van hoe leuk ik iemand vind ligt aan onze interacties en hoe de persoon overkomt daarin, dus dat haal ik niet uit tv of foto's. Jammer vind ik het verder niet, iedereen zit anders in elkaar.
MarcoBorsato schreef:Het is een cliché maar uiterlijk brengt je bij elkaar, innerlijk houdt je bij elkaar. Kan me daar wel in vinden.
MarcoBorsato schreef:Het is een cliché maar uiterlijk brengt je bij elkaar, innerlijk houdt je bij elkaar. Kan me daar wel in vinden.
Qimm schreef:Als het uiterlijk je gewoon helemaal niets doet lijkt het me knap lastig
Huertecilla schreef:Qimm schreef:Als het uiterlijk je gewoon helemaal niets doet lijkt het me knap lastig
Is wederom maar net hoe je een relatie in wil vullen, wat je ervan verwacht.
Ook kan aantrekkelijk in het uiterlijk de uitstraling, oogopslag zelfs lichaamshouding zijn wat de lust/verliefd opwekt.
Maar goed, een relatie welke wat minder op oppervlakkigheden gebaseerd is heeft meer kans op duurzaamheid.
Qimm schreef:Wel fijn ook dat je compleet voorbij gaat aan de inhoud van mijn post aangezien ik dat ook precies heb gezegd.
Ik zeg alleen maar dat het wel handiger is wanneer voorkomen (uiterlijk) van iemand waar je een relatie mee aangaat je wat doet. Ik heb het nergens over oppervlakkige zaken als schoonheid
Huertecilla schreef:superpony schreef:Die man zat mij wel erg op te hemelen, wilde me 2x een knuffel geven en zij zei 10x dat ik een mooie vrouw was. Dus ik was eerst bang voor een andere uitnodiging![]()
´Bang´?
Waarom.
Is eencompliment
![]()
Zeg je ´Dank je voor het compliment doch ben verliefd op mijn partner en dat is alles wat ik nu wil.´
Brengt ons eigenlijk naadloos naar een heel heikel onderwerp: ´(vermeende) ongewenste intimiteit´.
Zowel ongewenst als intimiteit zijn verrassend subjectief.
Ahhhhh, relaties.
MarcoBorsato schreef:Dat betekent de uitdrukking toch? Iemand kan heel knap zijn maar als er niks in zit ben je gauw uitgepraat.
MarcoBorsato schreef:Ahhh.
Oh hier wel, zo'n grote harige viking die buiten bij de kroeg stond. Ik had 'm al gezien en stond heel hard te hopen dat hij naast me kwam zitten. En dat deed 'ie.
MarcoBorsato schreef:Uiterlijk went. 7 jaar later en met 2 kleine kinderen vind ik het niet altijd makkelijk om een goede relatie te onderhouden maar het is de enige man met wie ik ooit kinderen wilde en dat wist ik diezelfde avond al. Liefde op het eerste gezicht klinkt zo oppervlakkig. Het was meer een 'ah daar ben je dus'. De vader van mijn kinderen.
Dat is anders dan wat ik daarvoor had, wat ik verliefd noemde.
superpony schreef:Tja, bang omdat ik het ongemakkelijk vindt en mensen heel snel beledigd zijn. Ik kan duidelijk zijn, maar wil wel gewoon fatsoenlijk contact met mensen kunnen houden.
Natuurlijk is een compliment leuk, maar ik voel me er niet altijd prettig bij.
Het was verder niet hun plan geloof ik verder. Wij waarderen juist wel weer meer wat we hebben. Je zit met mensen en denkt weer; we hebben het toch goed.
superpony schreef:MarcoBorsato schreef:Ahhh.
Oh hier wel, zo'n grote harige viking die buiten bij de kroeg stond. Ik had 'm al gezien en stond heel hard te hopen dat hij naast me kwam zitten. En dat deed 'ie.
Eigenlijk wel interessant.
Je vond hem dus wat hebben en het is wat geworden. Heb je ergens gaande weg je best moeten doen om hem leuk te blijven vinden en er iets van te maken? Had je dat bij iemand met een ander/minder uiterlijk voor jou dan ook gedaan? Of vallen minpunten echt minder op als je helemaal weg bent van iemands uiterlijk?
Ik weet dus ook echt niet wat mijn type is. Ik zie heus wel of iemand knap is, maar dan voel ik nog niks. Ik zie ook nooit iemand waar ik wild van word zeg maar.
Blue_Eyes schreef:superpony schreef:Tja, bang omdat ik het ongemakkelijk vindt en mensen heel snel beledigd zijn. Ik kan duidelijk zijn, maar wil wel gewoon fatsoenlijk contact met mensen kunnen houden.
Natuurlijk is een compliment leuk, maar ik voel me er niet altijd prettig bij.
Het was verder niet hun plan geloof ik verder. Wij waarderen juist wel weer meer wat we hebben. Je zit met mensen en denkt weer; we hebben het toch goed.
Ik zou me er ook ernstig ongemakkelijk bij voelenEn ben dan maar gewoon blij dat zowel mijn man als ik elkaar regelmatig aangeven daar echt geen behoefte aan te hebben (als het in de spraak te pas komt).
Ook bij de opmerking van HC over ongewenste intimiteit, overigens.