Black Friday 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 18:08

Rambogirl schreef:
Oh ik ben net 2 trekpleisters af gegaan, maar helaas waren we bij beide allang uitverkocht

Ze waren dinsdag ochtend al uitverkocht inderdaad. Ik ben dinsdagmiddag wezen kijken, toen was er niks meer. Zijn bij de trekpleister hier in de buurt ook nooit in de schappen gekomen omdat de medewerkers ze voor zichzelf hadden achter gehouden..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 18:15

roosjenat schreef:
Rambogirl schreef:
Oh ik ben net 2 trekpleisters af gegaan, maar helaas waren we bij beide allang uitverkocht

Ze waren dinsdag ochtend al uitverkocht inderdaad. Ik ben dinsdagmiddag wezen kijken, toen was er niks meer. Zijn bij de trekpleister hier in de buurt ook nooit in de schappen gekomen omdat de medewerkers ze voor zichzelf hadden achter gehouden..

Oh, dat zou mij ook niks verbaasd hebben inderdaad! Eigenlijk ook niet eerlijk, maarja.

Ze hadden beter x aantal per klant kunnen doen ofzo?

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 18:19

Ik liep dinsdag toevallig even door de Trekpleister hier in de buurt en toen hoorde ik een heel oud vrouwtje aan een medewerkster vragen: Jullie hadden Heeppie Soks?? (Duidelijk een lijstje van kleindochter o.i.d.. meegekregen) en de medewerkster bitchte echt heel vals terug: 'Die zijn al lang uitverkocht hoor, dan had u vanmorgen om 9 uur voor de deur moeten staan!!!' Echt op zo'n valse toon.. Hele dag spijt gehad dat ik er niks van gezegd heb.. Ik vond het zo sneu :(

Ik heb vanmorgen nog een print / tekening van mijn hond besteld die hier een paar pagina's geleden getipt werd :) Ben heel benieuwd hoe die wordt! Vond het lastig een geschikte foto uit te kiezen!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 18:49

Debbie schreef:
Ik liep dinsdag toevallig even door de Trekpleister hier in de buurt en toen hoorde ik een heel oud vrouwtje aan een medewerkster vragen: Jullie hadden Heeppie Soks?? (Duidelijk een lijstje van kleindochter o.i.d.. meegekregen) en de medewerkster bitchte echt heel vals terug: 'Die zijn al lang uitverkocht hoor, dan had u vanmorgen om 9 uur voor de deur moeten staan!!!' Echt op zo'n valse toon.. Hele dag spijt gehad dat ik er niks van gezegd heb.. Ik vond het zo sneu :(

Ik heb vanmorgen nog een print / tekening van mijn hond besteld die hier een paar pagina's geleden getipt werd :) Ben heel benieuwd hoe die wordt! Vond het lastig een geschikte foto uit te kiezen!

Lijkt bijna dezelfde medewerker als bij mij wel joh. Die gaf ook z'n chagrijnige toon naar mij toe. Helaas heb ik niet altijd de ballen om er wat van te zeggen.

De klant voor mij was een medewerker van de Trekpleister die een vrije dag had (hoorde ik doordat ze samen in gesprek gingen) . Voor haar werden er nog 5 paar sokken uit het magazijn gehaald. Dus ik vroeg ernaar en toen zei ze dat ze allang uitverkocht waren. :+

Ashleytjuhh

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 18:49

ik zou daar echt een klacht over indienen :o

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 18:57

Over happy socks gesproken. Bij de Jan Linders was het 3 paar voor 10 euro. Ook een leuke aanbieding voor de zuiderlingen onder ons :-)

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 19:01

Banyu schreef:
Kiwi_ schreef:

Leuke actie, maar ze hakken de onderkant van m’n foto’s er af. Moet volgens hun dan vast iets groters bestellen :Y)

En als je 'm sleept?

In die link staat nog een andere linkje voor grotere maat hè, wellicht helpt dat?

Lag helaas echt aan de foto, nu een andere toffe gedaan :)

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 19:10

Ashleytjuhh schreef:
ik zou daar echt een klacht over indienen :o

Ik heb inderdaad ook een klacht ingediend maar ze konden er niks mee zeiden ze..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 20:38

beert schreef:
Over happy socks gesproken. Bij de Jan Linders was het 3 paar voor 10 euro. Ook een leuke aanbieding voor de zuiderlingen onder ons :-)

Dat welz helaas zelf geen jan linders in de buurt...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 20:39

Kiwi_ schreef:
Lag helaas echt aan de foto, nu een andere toffe gedaan :)

Ah super! Toch leuke actie!!

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 22:23

Banyu schreef:
Net een canvas besteld weer, net als vorig jaar, alleen de verzendkosten betaald! :-D

Mag je dan maar 1 foto bestellen of kun je meer bestellingen plaatsen met dezelfde kortingscode..?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 22:27

Rivjenn schreef:
Banyu schreef:
Net een canvas besteld weer, net als vorig jaar, alleen de verzendkosten betaald! :-D

Mag je dan maar 1 foto bestellen of kun je meer bestellingen plaatsen met dezelfde kortingscode..?

Ik denk 1x, je kan wel meerdere keren bestellen. Anders even uitproberen?

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 22:56

Ik moet een beetje lachen om een actie van Kruidvat. Volgens mij klopt er iets niet. Het gaat om een straatnamenbord dat vandaag met extra korting is.

Dit is de omschrijving:
Citaat:
Woon je op een groot erf en wil je jouw erf een unieke en persoonlijke touch geven? Of ben je op zoek naar een uniek, leuk en persoonlijk cadeau? Maak dan nu jouw eigen persoonlijke straatnaambord bij Kruidvat!

Ik zie dan meteen een bord voor me zoals een echt straatnamenbord. Maar dan de afmetingen:
Citaat:
70x15 mm - € 24,99
70x20 mm - € 26,99

Ik denk dat dat bord leuk hangt in een Sleich stal ofzo, maar op je erf wordt het lastig lezen :D

Later in de tekst staat wel 7x15 cm, maar dan nog is dat toch best klein voor op een erf :+

https://www.kruidvat.nl/persoonlijk/cad ... tnaambord/

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 23:06

Heeft iemand een deal gezien waar een Heiniger scheerapparaat aan mee doet?

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 23:22

beert schreef:
Ik moet een beetje lachen om een actie van Kruidvat. Volgens mij klopt er iets niet. Het gaat om een straatnamenbord dat vandaag met extra korting is.

Dit is de omschrijving:
Citaat:
Woon je op een groot erf en wil je jouw erf een unieke en persoonlijke touch geven? Of ben je op zoek naar een uniek, leuk en persoonlijk cadeau? Maak dan nu jouw eigen persoonlijke straatnaambord bij Kruidvat!

Ik zie dan meteen een bord voor me zoals een echt straatnamenbord. Maar dan de afmetingen:
Citaat:
70x15 mm - € 24,99
70x20 mm - € 26,99

Ik denk dat dat bord leuk hangt in een Sleich stal ofzo, maar op je erf wordt het lastig lezen :D

Later in de tekst staat wel 7x15 cm, maar dan nog is dat toch best klein voor op een erf :+

https://www.kruidvat.nl/persoonlijk/cad ... tnaambord/

Bijzondere actie ja :') “Woon je op een groot erf?” En dan met dit formaat bordjes aankomen. _/-\o_

Want ook in cm is het natuurlijk hartstikke klein.. In het voorbeeld staat een ‘Familie Koninglaan’ Dat is in 15 cm breed amper leesbaar :=

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 00:28

irisskib schreef:

Hypostore?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 00:49

mywayzidane schreef:
irisskib schreef:

Hypostore?

Nee, HypoStore niet en DocHorse in ieder geval ook niet, heb ik net getest.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 08:41

Epplejeck?

isabel67

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:00

Ik heb vandaag mijn bestelling van Maddelin binnen gekregen. Redelijk snel dus met deze dukte. En mijn nieuwe rijbroek zit heerlijk! <3

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:44

Er zijn Apple dingen bij bol en mediamarkt in de aanbieding.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:38

Iemand die al wel een verzendbevesting van hypostore heeft gehad?

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:39

Heb het zelfs al binnen :)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:40

Nop enkel een bericht dat t niet in voorraad was

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:42

Mijn schade dit jaar;

Een amigo staldeken(nieuwste model die je ook als liner kunt gebruiken)

Panty’s en maillots van H&M positiekleding

Zwarte schoenen (m’n hakken gaan niet echt meer onder jurkjes met de zwangerschap :+ )

Een fiskars x27 kloofbijl omdat m’n man bijna jarig is en hij die wou hebben :)
(Maar scheelde nu qua prijs := )

Plafondlamp voor m’n zoon z’n kamer (hadden we sowieso nodig)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:50

Hmmm ik heb helemaal geen bericht nog van ze gehad over niet op voorraad of verstuurd. had de 26e al gelijk besteld :o