Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 19:02

ryukapple schreef:
Ik zou willen dat ik een bad had maar helaas ;( dus ook geen badspul voor mij of je moet een bad mee kunnen sturen :+

Krijg je zo'n opvouwbare wasmand thuis waar je met opgetrokken knieën in kan zitten _O-

Wij hebben wel een bad maar gebruiken die erg weinig. De hond daarin tegen dagelijks...die wil graag drinken uit de slang :+

Totaal niet verwend ofzo :o

capopjekop

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 19:22

Een bathbucket is een beetje duur om mee te sturen maar wel echt ideaal als je geen bad hebt. Dit bericht typ ik vanuit de mijne :')

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 19:37

Wij hebben helaas geen bad.
Wel nog wat flessen Zwitsal staan :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 19:40

capopjekop schreef:
Een bathbucket is een beetje duur om mee te sturen maar wel echt ideaal als je geen bad hebt. Dit bericht typ ik vanuit de mijne :')

Helemaal mee eens, mijn beste 50 euro ooit besteed. Heb overigens al een flinke voorraad badspul. Al kan iets met hammam er altijd wel bij.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 19:53

Badspul is hier ook welkom! Ben gek op de kneipp olie, hoe sterker het ruikt hoe lekkerder <3 Eucalyptus en rozemarijn heb ik vaak, maar vind ze allemaal lekker.
Bruisballen enzo ook idd. En badparels, dat was helemaal in toen ik jong was, bestaat dat nog?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 19:54

Fijne verjaardag Vealosz!

Hier absoluut gek op bad, badkamer was ook de allereerste verbouwing die we deden, zowel in vorige huis als huidig. Badspullen echter wel al redelijk veel in huis. Ook geen fan van Zwitsal.

Las ook nog over boeken/tijdschriften, ik lees graag maar maak er niet altijd tijd voor. Wel liever boeken dan tijdschriften, die blijven hier echt helemaal lang liggen.

En verder zie ik echt onwijs veel lieve dieren voorbij komen! <3

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 20:55

8nnemiek schreef:
Badspul is hier ook welkom! Ben gek op de kneipp olie, hoe sterker het ruikt hoe lekkerder <3 Eucalyptus en rozemarijn heb ik vaak, maar vind ze allemaal lekker.
Bruisballen enzo ook idd. En badparels, dat was helemaal in toen ik jong was, bestaat dat nog?

Jazeker, badparels koop ik vaak in Duitsland. Daar zijn ze goedkoper en kun je kiezen welk vormpje je wil. In Nederland heeft Etos ze sowieso. Alleen dan koop je een setje van 6 stuks.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:06

Oh badparels, die werden eerst zo plakkerig en losten dan op. Vroeger had ik een bad bij m'n moeder thuis, heerlijk! We moeten de badkamer hier nog verbouwen maar waarschijnlijk geen plek voor een bad :(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:18

Hier ook geen bad.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:32

haha geweldig ja badkamers.
Ken ik ook nog van vroeger.
Hele potten vol stonden er in de winkels.
Was altijd moeilijk kiezen :D

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:40

capopjekop schreef:

Is het echt zo ideaal?
Ik hou echt van een bad maar heb momenteel alleen een douche maar zit je daar niet helemaal opgevouwen in?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:43

Jaaaa zalig in bad met badparels of schuim of badzout of glitters

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 22:16

irisskib schreef:
capopjekop schreef:

Is het echt zo ideaal?
Ik hou echt van een bad maar heb momenteel alleen een douche maar zit je daar niet helemaal opgevouwen in?

Nee, ik vind het heerlijk zitten/liggen/hangen. Zit er zo een uur in en in de winterperiode zelfs bijna elke dag. Echt even een relaxe momentje. Ik heb wel de eerste versie die was toen 50 euro inclusief verzendkosten. Heb hem nu 2 jaar en werkt nog goed.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 22:24

Nou ja het zit niet zo fijn als een normaal bad maar het is wel beter dan geen bad. Na een half uur krijg ik wel last van mijn knie maar dan gooi ik mijn voeten over de rand. Vooral in de winter zit ik er lang in. Nat geregend en koud en dan een heerlijk badje

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 22:28

Ik heb ook een bath bucket, echt een heerlijk ding <3 Nu alweer tijden niet ingezeten maar in de winter zit ik er minstens 1x per week heel lang in. Flink heet water erin, even leker opwarmen :brr:

Eucalyptus voor onder de douche / in bad is inderdaad heerlijk, vooral als je wat verkouden bent!

Badparels.. Jaa.. Die had ik vroeger ook! Een hele trommel vol.. Met je zakgeld naar de Etos om leuke figuurtjes uit te zoeken :') Dolfijntjes, sterren, maantjes en in allerlei kleuren :+ Al is mijn helderste herinnering van Badparels nog dat ik er ooit één liet vallen op de stenen vloer, toen liep die olie eruit en ben ik er echt keeiiihard over uit gegleden #) :=

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 22:43

Wij hebben een bad, maar ik heb er in 9 jaar tijd misschien 25 keer ingezeten en mijn man nog nooit. Als we ooit de badkamer verbouwen dan komt er ook geen bad meer in.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 23:02

Oeps wat gaan jullie hard !
Ik moet flink bijlezen en nog voorstelrondje doen.

Ik ben dus Cynthia, 31 jaartjes jong/oud (afhankelijk wie dit leest :D)
En samenwonend in Eindhoven.
Ik werk nu bij een vervoersbedrijf als declarant en vrijwilliger bij een organisatie die doet trainen met politie/ME/KMAR enz.
Heb een heerlijk paardenbeest waar ik western mee rij, al is dat nu op een wat lager pitje en doen we ook wat vrijheids dressuur oefeningen of gewoon lekker naar buiten en doe ik veel aan sport zoals circuittraining, hardlopen, Muay Thai. Voor ontspanning, plezier maar ook omdat ik aan het afvallen ben. (Dus hint... niet teveel snoep :') )

Qua do of dont is er denk ik best veel te vinden en ben ik denk ik niet heel moeilijk. (Hoop ik) maar vind ik iets anders dan anders sowieso altijd erg leuk. Uberhaupt het hele concept <3

Wat wel echte donts zijn:
- glitter (dan ben ik niet meer samenwonend vrees ik :') of het moet echt die heeeele grote glitter confetti zijn)
- sterke luchtjes, zowel mn vriend als ik kunnen daar niet goed tegen. Vooral roos in bij geurkaarsen.

Tip (do is niet perse..leef je lekker uit)
Mocht je mn vriend willen verrassen, hij heeft een melk allergie. Pure chocolade lust ik niet en mag hij alleen hebben als er geen melk in zit :D
Wij hebben geen bad maar ik ga wel eens in bad bij iemand anders dus mocht er per ongeluk badspul bij zitten komt dat wel op.
Haar producten gebruik ik mn CG producten bij. Andere producten heb ik niet veel aan, zwistal is dan wel weer <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 23:18

Gefeliciteerd met je verjaardag, V!

Ik heb een zeer bijzondere relatie met mijn bad. Ik spendeer er uuuuuren per week in. <3 Daardoor ook wel een goede collectie badspul ingeslagen. 8-)

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 23:32

Weer te laat om aan te melden, word altijd vrolijk om voor andere cadeautjes te kopen -O-

Badparels zijn nog steeds te koop bij holland and barrett.
Zit zelf nooit in bed. Krijg je zo'n stijve kont van.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 23:41

Ik heb helaas ook geen bad.
Vroeger inderdaad die badparels. En van kneip badzout die oranje vond ik altijd lekker ruiken.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 07:30

Een ligbad is voor mij een absolute top, dus die zie ik graag in mijn pakket. :j

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 07:53

Er gaat een wereld voor me open: Bath Bucket.
Ik had er nog nooit van gehoord maar ga er toch eens meer over opzoeken.
Bij m’n ouders had ik vroeger een bad, heerlijk.. nu dus niet meer en mis het soms wel.

Welke Bath Bucket hebben jullie?

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 08:00

Hoi allemaal. Ik heb een aantal dagen geleden een pb gestuurd of ik nog mee kon doen, maar ik heb nog geen reactie gehad O:) heb ik de stop gemist? Of moet ik gewoon een beetje meer geduld hebben?
<|- <|- <|-

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 08:20

Pikkepor schreef:
Hoi allemaal. Ik heb een aantal dagen geleden een pb gestuurd of ik nog mee kon doen, maar ik heb nog geen reactie gehad O:) heb ik de stop gemist? Of moet ik gewoon een beetje meer geduld hebben?
<|- <|- <|-

Ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Ynske heeft aangegeven het heel druk te hebben.
Bij de vorige update waren er nog 2 plekken vrij. Dus wie weet heb je geluk :j.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 08:50

En anders is er de reservelijst. Vorig jaar zijn er via die lijst nog mensen bij gekomen