Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myfairytale schreef:Wat spreekt er veel liefde uit jouw bericht!![]()
Ik ken je niet, maar ik weet zeker dat jouw Daisy prachtige jaren gehad heeft bij jou! Fijn dat ze dat ook heeft gekend én dat jij haar losgelaten hebt toen het niet meer ging, ondanks je eigen verdriet.
Wens je veel sterkte toe!
Arethe schreef:hwn wat een pech achter elkaar kan een mens met zijn dieren hebben. Ik hoop dat het het nu achter de rug hebt en je vroegere dierenarts je kan helpen. Hoop ook dat je je snel beter voelt, met een depressie zijn zulke dingen gewoon te veel om er nog bij te kunnen hebben.
Verder voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel.
Zelf ben ik even verdrietig door de scheiding, alles wat op me af komt. Zoveel te doen en te regelen, zit in een constante overprikkeling. Voel me afhankelijk van mensen terwijl ik dit absoluut niet wil en het is gewoon even ruk.
fotolijstje schreef:Niet persé verdrietig maar het steekt wel ergens.
Dat ik er constant aan word herinnert hoe alleen ik ben. Ik weet het eventjes niet meer, ik vraag om advies en word gewoon genegeerd, op gelezen gelaten.
Ik ben het zo zat hoe ik maar telkens als optie word gezien. Hoe niemand ooit vraagt hoe het met mij is, of ik wil afspreken. Maar vervolgens willen ze wel de vriendschap in stand houden als ik zeg dat ik het niet meer wil omdat het heel eenzijdig werd.
Wat moet je dan van mij?
Heeft er iemand corona gekregen en moeten ze wat tegen de verveling en dan pas bellen ze mij.
''Ik ben zo alleen en niemand wilt met mij afspreken''
Dat is voor mij alledaagse realiteit.
Het komt gewoon heel erg hard aan nu.
Het liefst zou ik ze allemaal willen uitschelden, boos worden op hoe ze mij gebruiken.
CalipsoLover schreef:fotolijstje schreef:Niet persé verdrietig maar het steekt wel ergens.
Dat ik er constant aan word herinnert hoe alleen ik ben. Ik weet het eventjes niet meer, ik vraag om advies en word gewoon genegeerd, op gelezen gelaten.
Ik ben het zo zat hoe ik maar telkens als optie word gezien. Hoe niemand ooit vraagt hoe het met mij is, of ik wil afspreken. Maar vervolgens willen ze wel de vriendschap in stand houden als ik zeg dat ik het niet meer wil omdat het heel eenzijdig werd.
Wat moet je dan van mij?
Heeft er iemand corona gekregen en moeten ze wat tegen de verveling en dan pas bellen ze mij.
''Ik ben zo alleen en niemand wilt met mij afspreken''
Dat is voor mij alledaagse realiteit.
Het komt gewoon heel erg hard aan nu.
Het liefst zou ik ze allemaal willen uitschelden, boos worden op hoe ze mij gebruiken.
Ik zie voornamelijk enkel negatieve posts van jou. Ik wil niet grof klinken, maar ik snap dat niet iedereen daar altijd zin in heeft. Misschien is het een idee om gewoon even naar jezelf te kijken en de vraag te stellen of jij ook een fijn persoon bent om bij te zijn? Het begint altijd bij jezelf. Je bent ook nog zo jong en 17 jaar is een ongelofelijk moeilijke leeftijd, daarover kan ik meespreken. Maar je kan niet verwachten dat iedereen jou gewoon maar blij moet kunnen maken, dat moet je zelf kunnen. Want met deze negatieve ingesteldheid kom je echt nergens. Kop op, je kan het!