Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Dat de snee van de valpartij aan het jeuken. Is natuurlijk super, maar dit is heel irritant en ben bang hem open te krabbelen.
Flying_Angel schreef:Ik vind het ook een vreemde regel hoor. Als iemand zich laat testen en de huisgenoot mag overal nog heen, kan deze onbewust nog allemaal anderen besmetten. Ik ga ervan uit dat als mijn vriend het heeft, ik het ook heb.
Nayomie schreef:Mensen die onze pup spelenderwijs uitdagen tot bijten. Doe gewoon niet. Dan is de reactie: "ja maar ik vind het niet zo erg". Nee jij niet, maar wij kunnen dit opvoedkundig gaan oplossen, want ik wil dit gedrag niet en het wordt straks een herder en dan is het een ander verhaal.
xDenies schreef:Nayomie schreef:Mensen die onze pup spelenderwijs uitdagen tot bijten. Doe gewoon niet. Dan is de reactie: "ja maar ik vind het niet zo erg". Nee jij niet, maar wij kunnen dit opvoedkundig gaan oplossen, want ik wil dit gedrag niet en het wordt straks een herder en dan is het een ander verhaal.
Puppies zijn een algemeen bezit, wist je dat nog niet?
ZOOOO FRUSTREREND!
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik de oproep van de uitslag heb gemist en echt sta te balen verdorie
De hele dag check je je telefoon en je hebt hem zelfs in je broekzak en dat ding weigert gewoon om te trillen
Kan je niet terug bellen ?
theadora99 schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik de oproep van de uitslag heb gemist en echt sta te balen verdorie
De hele dag check je je telefoon en je hebt hem zelfs in je broekzak en dat ding weigert gewoon om te trillen
Ik kreeg ook een mail! (Zelfs nog voordat ik gebeld had lol)
luuntje schreef:Volgens mij had ik een hoornaar binnen.
Groot geel gestreept en eng.
Gelukkig vloog hij met wat begeleiding naar buiten.
Ik ben als de dood voor wespen en dit zag eruit als een megawesp.