Deze twee gehouden, het topje en de jurk.
deze was jammer genoeg veelte klein, als ik een beetje boog zag je men halve bh Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

deze was jammer genoeg veelte klein, als ik een beetje boog zag je men halve bh Tanya schreef:https://www.zalando.nl/vero-moda-vmhenn ... r-q11.html Ben erg benieuwd
AylaL schreef:[ [url=m/40Ha8O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5kBAT0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cbYqeu.jpg]Afbeelding[/url] ] deze was jammer genoeg veelte klein, als ik een beetje boog zag je men halve bh
NinaCharlie schreef:AylaL schreef:[ [url=m/40Ha8O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5kBAT0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cbYqeu.jpg]Afbeelding[/url] ] deze was jammer genoeg veelte klein, als ik een beetje boog zag je men halve bh
Wat leuk dat witte topje. Heb je daar een linkje van?

Tanya schreef:https://www.zalando.nl/vero-moda-vmhenn ... r-q11.html Ben erg benieuwd

Ik had Rinske als stylist. Ze heeft zeker gekeken naar mijn style en mijn figuur. Wel artikelen die ik toch nog vrij duur vond, voor dat ik had aangegeven dat ik een studentenbudget heb. Jurk bijvoorbeeld was 62 euro.

Yvankaxx schreef:Stille meelezer hier! Ik heb ook een box besteld en heb hem vandaag binnen gekregenIk had Rinske als stylist. Ze heeft zeker gekeken naar mijn style en mijn figuur. Wel artikelen die ik toch nog vrij duur vond, voor dat ik had aangegeven dat ik een studentenbudget heb. Jurk bijvoorbeeld was 62 euro.
[ [url=m/ZnbJUd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurk vond ik niet mooi genoeg voor het geld, model stond mij ook wel, maar ik vond hem wat truttig.
[ [url=m/siXYM0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze top twijfel ik nog wat over.
[ [url=m/aqCDx6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond de blouse wel leuk, maar geheel een beetje te degelijk. Rok was ook niet wat ik zoek.
[ [url=m/FlWpzy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtje vond ik niet leuk genoeg, heb wel genoeg andere witte shirts. Broekje ben ik wel erg blij mee!
[ [url=m/oj1LEj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Same, heb wel genoeg shirtjes en vond hem daar niet leuk genoeg voor.
Annet73 schreef:Yvankaxx schreef:Stille meelezer hier! Ik heb ook een box besteld en heb hem vandaag binnen gekregenIk had Rinske als stylist. Ze heeft zeker gekeken naar mijn style en mijn figuur. Wel artikelen die ik toch nog vrij duur vond, voor dat ik had aangegeven dat ik een studentenbudget heb. Jurk bijvoorbeeld was 62 euro.
Jurk vond ik niet mooi genoeg voor het geld, model stond mij ook wel, maar ik vond hem wat truttig.
Vond de blouse wel leuk, maar geheel een beetje te degelijk. Rok was ook niet wat ik zoek.
Shirtje vond ik niet leuk genoeg, heb wel genoeg andere witte shirts. Broekje ben ik wel erg blij mee!
Ik vind het witte shirt super leuk! Heb je daar een link van?
Yvankaxx schreef:Stille meelezer hier! Ik heb ook een box besteld en heb hem vandaag binnen gekregenIk had Rinske als stylist. Ze heeft zeker gekeken naar mijn style en mijn figuur. Wel artikelen die ik toch nog vrij duur vond, voor dat ik had aangegeven dat ik een studentenbudget heb. Jurk bijvoorbeeld was 62 euro.
Oehlala schreef:Yvankaxx schreef:Stille meelezer hier! Ik heb ook een box besteld en heb hem vandaag binnen gekregenIk had Rinske als stylist. Ze heeft zeker gekeken naar mijn style en mijn figuur. Wel artikelen die ik toch nog vrij duur vond, voor dat ik had aangegeven dat ik een studentenbudget heb. Jurk bijvoorbeeld was 62 euro.
Heb je een linkje van die bloemenblouse op de derde foto? Die is wel echt heel leuk.

Carnivoria schreef:Dat eerste blousje is erg leuk, Sterre98! Heb je daar toevallig een linkje van?